Skocz do zawartości
IGNOROWANY

NADAL KONTROLKA AKUMULATORA regulator wymieniony,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

regulator wymieniony (rolka na alternatorze i paski),czerwona kontrolka akumulatora dalej świeci,czy to znaczy że cały alternator walnięty??teraz jak odpalam,wskazówka jest na 12v,nawet przygazowanie nie pomaga,podczas jazdy zauważyłem,że jak odpuszczam gaz to wskakuje na 14v,jak wciskam znowu poniżej 12v,co to może być??

witam,wczoraj jak jechałem do pracy zapaliła mi sie czerwona kontrolka akumulatora,za parę km zgasła,niestety na powrocie zapaliła się na dobre...dodam,że przy odpalaniu auta od dłuższego czasy miałem na zegarach niecałe 12v,dopiero po przygazowaniu do ponad dwóch tysięcy,wskazówka wskakiwała na 14v ,w tym momencie dostawał prądu bo i światła mocniej świeciły i podświetlenie zegarów,czy to będzie wina regulatora napięcia??czy jeszcze cos przy alternatorze jest odpowiedzialne za takie objawyrolka z paskiem na altku wymieniona,proszę o pomoc,pozdr

Opublikowano

Typowe objawy uszkodzonego regulatora ...Ale 100% nikt na to Ci nie da ..

Opublikowano

Unikaj jeżdżenia bo załatwisz sobie akumulator. Jeżeli po przygazowaniu ładowanie wracało to raczej będzie regulator napięcia.

Jak już będziesz na 100% pewny to sugeruję kupić Bosch'a albo coś w podobnych pieniądzach. Nie życzę nikomu tego, co by mnie spotkało przez walnięty regulator. W poprzednim aucie dostał takiego ładowania że w 2 minuty zagotowało nowy akumulator Varty. A wszystko przez sk***ysyna, który wziął ode mnie sporo kasy a wsadził najtańsze gówno z możliwych. Całe szczęście że założyłem fis nieco wcześniej, bo czerwona kontrolka świeci tylko przy niedoładowaniu.

Opublikowano

Po objawach także obstawiałbym walnięty regulator napięcia.

Opublikowano

dzięki za podpowiedzi,będę działał z tym regulatorem,też go obstawiałem,aktualnie dalej po odpaleniu mam niecałe 12v,przygazuje 14v,kontrolka dalej nie gaśnie,czy to znaczy,że nie mam w ogóle ładowania w aucie i jest szansa,że się rozładuje po drodze i nigdzie nie dojadę??co może się wydarzyć z padniętym regulatorem??aktualnie jestem na wiosce,20km od miasta,gdzie sklepy i mechanik,także będę próbował przejechać ten dystans....

---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ----------

regulator zakupiony,nowy bosch 135pln, stary również bosch serii F 00M145237 , czy ktoś się orientuje,czy żeby go wymienić muszę demontować alternator???

Opublikowano

Jak nie będzie dostępu do szczotek to mus całość demontować.

Wystarczy podnieść maskę i zobaczyć.

Opublikowano

regulator wymieniony (rolka na alternatorze i paski),czerwona kontrolka akumulatora dalej świeci,czy to znaczy że cały alternator walnięty??teraz jak odpalam,wskazówka jest na 12v,nawet przygazowanie nie pomaga,podczas jazdy zauważyłem,że jak odpuszczam gaz to wskakuje na 14v,jak wciskam znowu poniżej 12v,co to może być??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...