bartek_s Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam! Proszę o ocenę logów. Samochód odebrałem dzisiaj od mechanika - turbo po całkowitej regeneracji. Poza tym auto ma wgrany program. Jednak wydaje mi się, że nie startuje od dołu tak dobrze jak wcześniej. Poza tym jak widać lekko przeładowuje, a ciśnienie doładowania nie jest stabilne. Czy, Waszym zdaniem, potrzebna będzie jeszcze regulacja długości sztangi? Albo wymiana N75? Z logów wnioskuję, że EGR jest zaślepiony, a przepływomierz mierzy dobrze - ale jestem w tych sprawach amatorem. Proszę Was o ocenę i pomoc. Statyczne: Log (3 - 000) Log (9 - 001) Log (6 - 003) Log (1 - 004) Log (12 - 007) Log (13 - 013) Log (8 - 015) Log (2 - 023) BS: Log (14 - 000) Log (5 - 003) Log (10 - 004) Log (15 - 011) Dynamiczne: Log (7 - 000) Log (17 - 001) Log (4 - 003) Log (11 - 004) Log (16 - 008) Log (0 - 010) Log (18 - 011) Pozdrawiam!
Tobike Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 EGR wygląda na zaślepiony programowo. Przepływka zaczyna od 3360 ciąć dawkę paliwa, jak nie była czyszczona to przemyj ją. Turbo delikatnie przeładowuje ale w BS 011 masz niskie wskazania ciśnienia (mniejsze niż u mnie). N75 można też przeczyścić albo zamienić z N18 na chwilę. Jeżeli masz katalizator to wydaje się że turbo wstaje poprawnie ale możesz zrobić osobno 003 008 011 dynamiczne
ciahciah Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 nowe turbo ma prawo słabiej wstawać, wirnik jest ciasno osadzony stawia większe opory, to normalne, daj turbinie czas się dotrzeć, nie gnieć jej jak chcesz na niej pojeździć dłużej jak 1000km, wypadało by też wcześniej olej wymienić, wymień filtr powietrza, paliwa też nie zaszkodzi, polej gorącą wodą układ pomiarowy w przepływce, odtłuść go, siateczki też wyszoruj, tylko szejkera z niego nie rób, wypadało by też cały dolot wyczyścić, IC bo słabo odprowadza ciepło, kolektor ssący wypalić i wydłubać przy zamkniętych zaworach osad scyzorykiem z wlotów w głowicy, potem dmuchnąć powietrzem, odepnij wężyk od ecu i przedmuchaj go, w czipie też można bardzo poprawić wstawanie turbo, turbo masz tam ograniczone ale to nawet lepiej do puki turbo nie dotrze się
bartek_s Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dzięki za wskazówki, koledzy. Przepływomierz już kiedyś czyściłem - zrobię to jeszcze raz. Podobnie dolot i wężyk do ECU. Filtr powietrza mam wymieniony. Jeśli chodzi o EGR to chyba z N18 jest coś nie tak, bo jak kiedyś podmieniałem z N75 to wcale nie chciał przyspieszać. Ale nie robiłem logów, musiałbym to jeszcze raz ogarnąć. Po katalizatorze została tylko puszka - w środku pusto. A ile czasu dać turbinie na dotarcie się? Ile km spokojniejszej jazdy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się