bartek_s Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam! Proszę o ocenę logów. Samochód odebrałem dzisiaj od mechanika - turbo po całkowitej regeneracji. Poza tym auto ma wgrany program. Jednak wydaje mi się, że nie startuje od dołu tak dobrze jak wcześniej. Poza tym jak widać lekko przeładowuje, a ciśnienie doładowania nie jest stabilne. Czy, Waszym zdaniem, potrzebna będzie jeszcze regulacja długości sztangi? Albo wymiana N75? Z logów wnioskuję, że EGR jest zaślepiony, a przepływomierz mierzy dobrze - ale jestem w tych sprawach amatorem. Proszę Was o ocenę i pomoc. Statyczne: Log (3 - 000) Log (9 - 001) Log (6 - 003) Log (1 - 004) Log (12 - 007) Log (13 - 013) Log (8 - 015) Log (2 - 023) BS: Log (14 - 000) Log (5 - 003) Log (10 - 004) Log (15 - 011) Dynamiczne: Log (7 - 000) Log (17 - 001) Log (4 - 003) Log (11 - 004) Log (16 - 008) Log (0 - 010) Log (18 - 011) Pozdrawiam!
Tobike Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 EGR wygląda na zaślepiony programowo. Przepływka zaczyna od 3360 ciąć dawkę paliwa, jak nie była czyszczona to przemyj ją. Turbo delikatnie przeładowuje ale w BS 011 masz niskie wskazania ciśnienia (mniejsze niż u mnie). N75 można też przeczyścić albo zamienić z N18 na chwilę. Jeżeli masz katalizator to wydaje się że turbo wstaje poprawnie ale możesz zrobić osobno 003 008 011 dynamiczne