klucha11 3 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Jak on moze luzno latac jak w srodku jest sprezyna co go zamyka Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 14:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ---------- Przynajmniej ja mam tak w BLB Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 w brd wystarczy odłączyć szarą kostkę z niego wychodzącą i już masz egra wyłączonego, oczywiscie pojawi ci sie błąd na kompie-i chodzi tu o to zeby ci go wyłączyli tak,żeby błędu nie było.to sie tyczy silnika brf i brd 170 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jaka jest skuteczność czyszczenia EGRa? Tzn. ile można latać do następnego czyszczenia? Ja prewencyjnie wymieniłem u siebie na nowy, ale pytam z ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ten EGR to się brudzi zawsze czy tylko od niskiej jakości polskiego paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ten EGR to się brudzi zawsze czy tylko od niskiej jakości polskiego paliwa? Zawsze, ale na polskim paliwie szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 A czyścił ktoś tym środkiem Liquy Moli takim z rurką? Bo te myjki wysokociśnieniowe u polskich mechaników to nie wiadomo czy działają co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Panowie to nie jest watek dot czyszczenia egr. szukac na forum. pisalem tam dobry srodek vzyszczacy. na allegro wpisac egr + turbo i wyskoczy. bodajze valvoline firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zdaje się, że chodzi o ten produkt Środek do czyszczenia zaworu EGR oraz Turbosprężarki (EGR + Turbo Cleaner) Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 tak, super sprawa. czyscilem tym swoj egr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stjepan 0 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Tego właśnie szukałem, mam dokładnie takie same objawy, idzie weekend więc będzie chwila na sprawdzenie waszej tezy, dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat 0 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 To nie teza, brud i nagar to fakty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stjepan 0 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jestem właśnie po czyszczeniu zaworu EGR, był tak zaje..... że nie było widać co jest w środku, jest lepiej ale idealnie nie, zobaczymy kolega mówi, że musi się to teraz trochę przepchać, zobaczymy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wroblito 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Jestem właśnie po czyszczeniu zaworu EGR, był tak zaje..... że nie było widać co jest w środku, jest lepiej ale idealnie nie, zobaczymy kolega mówi, że musi się to teraz trochę przepchać, zobaczymy!!! Po czyszczeniu wymienial kolega jakies uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel_1981 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam serdecznie, Pozwolę się podłączyć do wątku jakoże problem i mnie dotyczy ( mam nadzieję, że już niedługo ) Otóż szarpanie ( kiedyś delikatne, teraz bardzo nieprzyjemne ) w zakresie 1.700-2.100 obr/min przy silniku 2,0Tdi. Zaczęło się jakiś rok temu. Od tego czasu wymieniłem praktycznie wszystko turbina, egr, dwumasa i sprzęgło, rozrząd, przepływka - problem "szarpania" nadal występował. W końcu postanowiłem wyciągnąć i zregenerować pompowtryski. Oddałem do serwisu diesla, dziś odebrałem... były w opłakanym stanie ( miały prawo - 220.000 km ). Mam nadzieję że to rozwiąże problem. Prezentuję zdjęcia pompowtryskiwaczy po regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krembul 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 No to daj znac. Ja pompowtryskiwacze wykluczylem bo mam od 10tys nowiutkie. Przymierzam sie do wylaczenia egra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel_1981 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Pewnie, dam znać za kilka dni. Zapala się czasem samoczynnie ESP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo_leczna 1 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Panowie jak sprawdzić swoje pompki ? za pomocą vaga da rade ? czy trzeba wymontować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stjepan 0 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Czyszczenie EGR nie dało oczekiwanego efektu ale dolałem specyfik do baku przy tankowaniu i muszę przyznać, że jest lepiej z każdym kilometrem, również dam znać czy szarpanie ustąpi całkowicie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel_1981 0 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Niestety, jest jeszcze gorzej. Chłopaki wsadzili pompowtryski po regeneracji, nowy filtr paliwa i świece jednak autko nie odpaliło. Zbiornik paliwa okazał się być magazynem oleju silnikowego - wypompowali 30 litrów czarnej ropy. Nie wiem jakim cudem poprzez stare (uszkodzone ) oringi na pompowtryskach olej silnikowy trafia do baku ? Mniejsza o to - faktem jest, że po wlaniu świeżego paliwa autko kręci ale nie pali nawet z pomocą samostartu. Warsztat tłumaczy to "uszkodzeniem" pompek podczas regeneracji - nie chce mi się wierzyć, że za 1400zł ktoś mógł mi zepsuć pompki ;-) Daję jeszcze dwa dni i zamawiam kolejną lawetę i odwiedzam kolejnego "specjalistę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 jest jeszcze pytanie czy fachowcy jak włozyli Pd to czy je prawidlowo wyregulowali... jesli zwalaja wine na rageneracje to dla swojej prawidłowej diagnocy mogli by od znajomych pozyczyc na próbe PD i zamontowac drugie. jesli zapali no to wina lezy po str regenratow jesli nie... szukanie dalej... a wogole pompa w zabiorniku działa...podaje paliwoi do filtra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się