Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB odcina przy ostrym przyspieszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem po regeneracji turbiny wszystko było w porządku ale po kilku dniach zaczęło mi odcinać turbinę jak ostro dałem gazu lub pod obciążeniem. Na KTS błąd typu ciśnienie doładowania za wysokie. Czyli po ludzku turbo przeładowywuje ?

Teraz jak temp sie zwiekszyła znacznie juz nie odcina ale wydaje mi sie ze nie ma takiej mocy jak wczesniej.

Gdy zaglądnąłem pod maskę moja uwage przykuł ten element:

2013_04_24_263.jpg

jak auto pracuje to to cyka i jak dotkne to czuc wibracje w rytm cykania czy tak powinno byc czy to objaw uszkodzenia tego elementu ? i co to wgl jest :D ?

Opublikowano

co do tego zaworka to jest do zaworek odpowietrzająco regeneracyjny filtra węglowego ogólnie mówiąc odpowietrzenie baku i tak ma to sobie cykać więc jest wszystko ok.

Co do odcinania to napewno odcina przez wysokie ciśnienie w układzie dolotowym tzw przeładowanie sprawdziłbym czy west gate zawór tzw gruszka na turbo nie jest dokręcna na max a po tym czy wężyk sterujący tym zaworkiem nie jest źle podłączony lub wogóle nie jest podłączony

Opublikowano

nie jest skrecona na maksa i weżyk jest załorzony ale jeśli bedzie uszkodzony to też może być tak ze bedzie odcinało ? A źle doregulowana ta gruszka tez moze to powodować ?

Opublikowano

jeżeli bedzie się zacinał albo bedzie stał przytarty to też nie zadziała jak powinien to bedzie wskazywał przeładowanie a za tym idzie szarpanie przy max doładowaniu

sprawdz gruszke wypnij z niej wężyk sterujący i podaj jej powietrze zobacz czy swobodnie chodzi.

spróbuj podłączyć pod kompa jak masz możliwość możliwe, że ma jakiś błąd z zaworka N75

Opublikowano

mam mozliwosc pod texe pod kts vag ale jak podpinalem pod kts to tylko byl błąd z przeladowania i czujnik temp plynu chlodnicy.

Opublikowano

mam mozliwasc pompka z manometrem. przy jakim cisnieniu powinna sie otwierac ? bo ta sruba sie ustawia cisnienie przy jakim ma sie otwierac ten zawor ?

Opublikowano

to jest dołądowanie a nie uruchomienie aktuatora

Kolego sprawdz przejscie od turbo, przez N75 do aktuatora oraz samo N75

zrób test elementów wykonawczych i spradz czy N75 sie odzywa

no i podstawowa sprawa to wtyczka do N75

Opublikowano

nowe pytanie związane z tym zaworkiem co wyżej jest zdj. czy po jego uszkodzeniu może być tak że silnik łapie lewe powietrze czy coś w tym stylu bo jak przeskoczy mi auto na gaz to on czasem przyspiesza swoją prace i silnik jakby się dławił podczas jazdy a na postoju podobnie tylko przeskakuje na benze i prawie gasnie bo obroty spadają do 100. i słychać syczenie z baku.

Opublikowano

odlacz calkiem ten zawor, zaslep wezyk wychodzacy z niego zeby silnik nie zasysal powietrza (ten trojnik gumowy) i zobacz czy cos sie zmieni

uporaj sie wpierw z pierwszym problemem bo dam sobie glowe urwac ze masz uszkodzony wezyk od n75 do gruszki badz sam n75 nie dziala lub sie zapchal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...