Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie wężyków podciśnienia dalej zamulony silnik. Log 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniałem dziś wężyki podciśnienia gdyż auto się muli na niskich.

Po wymianie tych wężyków na razie nie odczułem różnicy poza tym, że pedał hamulca jest dużo miększy. I na postoju jak nacisnę to najpierw jest lekki opór a potem dalej wchodzi. Tak jakbym miał zapowietrzone. A wcześniej miałem twardy.

---------- Post dopisany 25-04-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 19:06 ----------

Dokładam logi z turbiny dynamiczne. Widać jak na początku jest niedoładowany czy tylko mi się tak wydaje ? Co może być przyczyną?

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dwa razy robiłem tą grupę. Miałem pożyczony laptop i nie było czasu by zrobić resztę.

Opublikowano

Z tego co wkleiłeś można wywnioskować że turbina do czyszczenia.

Opublikowano

No ale z jakiego powodu? Bo wyczyszczę a znowu się zrobi to samo..

Dowiedziałem się też, że ta turbina była wymieniana. Tylko nie wiem kiedy i na jaką. Może coś wtedy popsuli..

Opublikowano

Ecu ma problem z wysterowaniem doładowania, najczęstszy powód to zapieczone kierownice. Masz inny pomysł to szukaj.

Komplet logów powinien być.

Opublikowano

Wiem, że powinien być. Ale kolega na chwile mi laptop pożyczył bo w moim bateria nie działa.

A co sądzisz z tym podciśnieniem lub z pompa vacum lub z tymi n75 itp. Pokazałem ten log turbiny mechanikowi i powiedział, że wszystko jest ok. Ze te diesle tak mają. Jakoś mu nie wierze, że tak ma być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...