Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy do 2000obr


rajder

Rekomendowane odpowiedzi

brak mocy do 2500obr turbo wogule nie ciągnie po 2500obr jedzie juz normalnie brak błedów

1. wogule ??!!:facepalm::facepalm:

2. Czym były sprawdzane błędy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto było podłączane pod program diagnostyczny zero błedów dodam ze pompa vacum daje -1podcisnienia a na wezu co idzie do gruszki od turba daje -0,30 podcisnienia weze od podcisnien sprawdzone moze n75 padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy gruszce turbo musi być prawie odentyczne pociśnienie jak przy pompie podciśnienia czyli w okolicach - 0,8 do - 0,95 bara. Gdzieś masz nieszczelność w podciśnieniach. Jak wężyki sprawdziłeś to sprawdź jeszcze gdzie następuje taki znaczny spadek podciśnienia w układzie (przed lub za którym elektrozaworem lub innym elementem układu np. akumulatorem podciśnienia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem zblokowane łopatki w turbo też mi brało od 25000 mechanik sprawdził ciśnienie w wężyku było ok odkręcił gruchę poruszał kilka razy i pomogło na miesiąc puzniej turbo padło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kiedyś hemoroidy i lekarz powiedział mi, że najlepszym "środkiem" na hemoroidy jest "środek" d*py :grin: bo tam występują. Zblokowane kierownice spalin zmiennej geometrii turbosprężarki to zupełnie inna brocha niż różnica podciśnień pomiędzy pompą podciśnienia a siłownikiem turbo (gruchą ze sztangą) więc nadal upieram się nad sprawdzeniem szczelności układu podciśnienia i sprawdzeniem/odczytaniem błędów w sterowniku silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem n75 i cisnienie na vacum jest - 0,98 a na weżu do gruszki jest -0,80 wszystko szczelne turbina wyszyszczona i dalej słabo przyspiesza do 1900obr

Możesz nagrać filmik jak przyspiesza do 1900 ? bo coś mi się zaczyna wydawać, że chcesz mieć rakietę od samego dołu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem n75 i cisnienie na vacum jest - 0,98 a na weżu do gruszki jest -0,80 wszystko szczelne turbina wyszyszczona i dalej słabo przyspiesza do 1900obr

Możesz nagrać filmik jak przyspiesza do 1900 ? bo coś mi się zaczyna wydawać, że chcesz mieć rakietę od samego dołu :whistling:

nie chce miec rakiety o samego dołu tylko wiem jak wczesniej auto jezdziło a teraz jedzie tak jak bym cholował drugie auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani nie wiemy skąd jesteś ani nie mamy podglądu w logi dynamiczne. Wiem, że wcześniej auto jeździło jak trzeba ale bez logów i podanych błędów w sterowniku silnika (jeśli takowe występują i czy dają się skasować czy też nie) nie jesteśmy Ci w stanie pomóc bo nie widzimy co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani nie wiemy skąd jesteś ani nie mamy podglądu w logi dynamiczne. Wiem, że wcześniej auto jeździło jak trzeba ale bez logów i podanych błędów w sterowniku silnika (jeśli takowe występują i czy dają się skasować czy też nie) nie jesteśmy Ci w stanie pomóc bo nie widzimy co się dzieje.

Z fusów pewnie trzeba będzie wróżyć :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też chciałbym to zobaczyć bo w linku wklejonym nic nie wskazywało na złą pracę pompowtryskiwaczy (nawet korekcje dawki na 1 cylindrze nie były drastyczne).

Możesz to poprzeć logami dynamicznymi - to pewnie moje pobożne życzenie bo znając przykłady z innych for - ten temat umrze śmiercią naturalną i nikt się w tym temacie nie odezwie - Amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też chciałbym to zobaczyć bo w linku wklejonym nic nie wskazywało na złą pracę pompowtryskiwaczy (nawet korekcje dawki na 1 cylindrze nie były drastyczne).

Możesz to poprzeć logami dynamicznymi - to pewnie moje pobożne życzenie bo znając przykłady z innych for - ten temat umrze śmiercią naturalną i nikt się w tym temacie nie odezwie - Amen.

pompowtryski były ustawione na jakies 50 stopni a ustawiłem na 180stopni i auto normalnie przyspiesza kolega podpowiedział by w jakim stanie sa u mnie pompowtryski czeba którys zmieniac czy mozna jeszcze troche pojezdzic na nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...