pre_pl Opublikowano 17 Grudnia 2006 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Kaziu_Wichura, cena może oscylować w granicach 400zł, tak jak już napisano... Tu cena z ETKI w EUR : W interCarsie widzę : łańcuch rozrządu SWAG - 105zł uszczelka napinacza łańucha rozrządu Elring - 30 zł No i oczywiście napinacze dla paska.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 17 Grudnia 2006 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Kaziu_Wichura, cena może oscylować w granicach 400zł, tak jak już napisano...Tu cena z ETKI w EUR : Obrazek ooo dzięki. Trochę spadł mi kamień z serca! I tak czeka mnie nie mały wydatek: 100 zł łańcuch + 400 zł napinacz + 200 zł robocizna = 700 zł jak nic. Ehhhh posiadanie samochodu w tym kraju nie jest jednak takie łatwe... .
mar-mis Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Witam. Dowiadywałem sie o ten łańcuch w lublinie w serwise Audi Danelczyk. Nie mozliwe żeby kosztował 300 Euro. Kosztuje około 435 złtych
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Witam. Dowiadywałem sie o ten łańcuch w lublinie w serwise Audi Danelczyk. Nie mozliwe żeby kosztował 300 Euro. Kosztuje około 435 złtych łancuch kosztuje mniej.. jakieś 100 zł Te 400 to za napinacz do łańcucha
mar-mis Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Przepraszam pomyliłem się napinacz tyle kosztuje. a Łańcóch w serwisie oryginał 224
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 110 zł dałem za łańcuch i 485 zł za napinacz,jakby ktoś pytał :mrgreen: Będą na środę.
olo Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 zauważ że ADR ma 20V,a więc co za tym idzie muszą być dwa wałki rozrządu-to czym jest napędzany ten drugi wałek-właśnie tym łańcuchem. Nie muszą być dwa. Ilość wałków rozrządu nie zależy wprost od ilości zaworów
Aga Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Polecam lekturę http://www.a4-klub.iq.pl/smf/index.php/topic,11405.0.html . Przerobiłam ten problem na własnej skórze i wtedy ja korzystałam z Waszych porad. Mam nadzieję że ten link przyda się teraz innym. Wiem tylko, ze wymiana napinacza i łańcucha zakończyła wszystkie dziwne "stukania" z tylnej części silnika (na wolnych obrotach auto chodziło jak diesel). Koszt był straszny ze względu na fakt, że ten cholerny napinacz był elektroniczny. Ale było warto.
szogun0 Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Z tej elektroniki w tym napinaczu to jest tylko elektryczny zaworek sterujący przepływem oleju. Od niego zależy przestawienie faz rozrządu bo od 1998 r. silniki te miały zmienne fazy rozrządu. I niestety za tę przyjemność płaci się tyle kasiorki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się