grzes283 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 .zastanawiam się jak by wyglądały przy 1BV + jakaś dobra sprężyna. Właściwie komfortu nie ubędzie, a optyka może być lepsza... Grześ uwierz zostanie niedosyt przy wymianie springów,mi klapnoł prawie 20mm w stosunku do 1be ale komfort dalej jest Ładne to koło Ja miałem na gwincie około 1, może 1,5 cm niżej niż na BV i większego problemu z jazdą nie miałem, tyle, że gwint był badziewny i strasznie tłukło i skrzypiało wszystko, stąd zamiana z powrotem na serię. Tyle na plus dla gwintu, że można wyregulować przód z tyłem, przy serii można o tym zapomnieć, przód sterczy. Natomiast nie wiem, jak przy springach. Ze słuchu wiem, że ludziska też mają delikatny problem z równym ustawieniem. Pewnie już nie będę kombinował, no chyba, że amorki padną, wówczas coś pomyślę Wygląda na prawdę elegancko Dzięki
ucho.77 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Grześ dzwoń to pogadamy o springach Mi tyle siadło na springach co tobie na gwincie
grzes283 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Dzięki Grześ, ale póki co temat sprężyn odpuszczę. Za dużo ostatnio wsadziłem kasy i muszę się odkuć. A potem zobaczę czy będzie sprzedaż, czy może jeszcze zabawa
lopes1987 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) No ładnie wygląda na tym kółku, ale to które od Ciebie kupiłem jest MEGA 9-ramienny sline Nie wiem czemu sprzedałeś, w tych parametrach wszyscy mi go zazdroszcza. Springi odpuszczasz ale powiem Ci tak do amorków s line założyłem eibach pro kit-30 mm i na tył do tego podkładki na złe drogi. tył jest 7-8 mm wyżej od przodu czyli jak dla mnie idealnie. Naprawde masz super utrzymane autko!!! Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez lopes1987
grzes283 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Dzięki......ciesze się, że felgi się Tobie przyjęły. Mi również się bardzo podobały, jak je znalazłem, to ani chwili się nie zastanawiałem. U nas dosyć mocno kradną dekielki, a ja nie będę frajerów sponsorował. Z dwóch kompletów kół się pozbyłem. Zwykłe, małe to dostaniesz za 50zł, natomiast od s-linów są wiekszę i tu jeż trzeba parę groszy położyć. Przy pierwszej kradzieży udało mi się wyrwać za 250 zł komplet........ Do tego doszło kilka innych czynników.....
daniocrack Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 tez mam 1BV i miałem bolączki jak u Ciebie była motorówka wrzuciłem te podkładki na złe drogi i zawiecha się zrównała koszta niewielkie a kombinować ze sprężynami nie jest tak łatwo jak w golfie/bora że sam pod garażem zmienisz, zobacz poglądowe foto po zamontowaniu u mnie mniej więcej równo jest
grzes283 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Wydaje się bardziej równo niż u mnie, ale tył jakby bardziej siedział.....co za podkładki dawałeś?
lopes1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ja dawałem właśnie te co wyżej na zdjęciu.
daniocrack Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Podkladki te co teraz wrzucali nie wiem jak u ciebie ale 1bv dla mnie strasznie sztywno jakbym golfem na gwincie latal ale nie mam żadnych objawów jak mowisz zeby cos skrzypialo ;-)
lopes1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 A co ta podkładka ma do sztywności sprężyny? nacisk na sprężyne się nie zmienia. Masa auta jest ciągle taka sama, podnosi tylko w góre.
grzes283 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Znając życie to te Dzięki Grześ
ucho.77 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Polecam się Teraz przy zmianie springów trochę trzeba było poczytać żeby to 'ładnie'wyszło
daniocrack Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nic nie napisalem ze ma podkladka cos do sztywnosci tylko, że ze zawiecha 1bv jest u mnie strasznie sztywna.
grzes283 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Podkladki te co teraz wrzucali nie wiem jak u ciebie ale 1bv dla mnie strasznie sztywno jakbym golfem na gwincie latal ale nie mam żadnych objawów jak mowisz zeby cos skrzypialo ;-) Ale mi nie skrzypiało na BV, tylko na gwincie i dlatego zamieniłem z powrotem na BV i teraz jest jazda 1 klasa. Choć BV ma dużo negatywnych opinii, ale ja się pod nimi nie podpiszę. Mi się jeździ super. W miarę trzyma auto na zakrętach, po dziurach nie jeżdżę, ale jeśli już mi się jakaś trafi, to nie ma tragedii. Na gwincie czuć było nawet zapałki rozsypane na ulicy, także jest przepaść. Na innych gwintach nie jeździłem w audi na tyle długo, aby móc się wypowiadać na ich temat. Nie wystarczy z kolegą przejechać się 10 km, aby stwierdzić jak jest. Ja na TA przez pierwsze pół roku też nie narzekałem, wszystko mi pasowało, a wyszło jak wyszło. Raczej już nie będę kombinował, a na pewno nie z gwintem. Po pierwsze na pewno będzie mniej komfortowo, a po drugie regulacja tyłu w audi, to jakiś koszmar. Być może zawalczę z jakimiś sprężynami, ale to się okażę. W każdym razie z BV jestem zadowolony, a autem jeżdżę na co dzień, więc jest to obiektywne stwierdzenie, także z czystym sumieniem mogę każdemu polecić
grzes283 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nic nie napisalem ze ma podkladka cos do sztywnosci tylko, że ze zawiecha 1bv jest u mnie strasznie sztywna. Może problem tkwi w czym innym. Ja jestem po wymianie wahaczy z przodu i szczerze mówiąc jazda jest o wiele przyjemniejsza niż przed wymianą. Czuć różnicę, być może tu jest problem. Jak masz rozklekotane wahacze, drążki, etc to auto źle się bedzie prowadzić i odbije się każda dziura. Nie długo wpadnie kolejny mod Hahaha, musiałeś.....
Enduro Grybów Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) na prawde fajna fura. nie ma sensu sprzedawac. zrobisz komus prezent a on tego prawdopodobnie i tak nie doceni. Edytowane 14 Maja 2016 przez lysy-wr400
grzes283 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Opublikowano 15 Maja 2016 Dzięki...zgadza się, sprzedać za bezcen i zrobić komuś prezent - mija sie z celem. Tym bardziej, że poza ponad przeciętnym wyposażeniem, auto ma ogarniętą mechanikę niemalże kompletnie. Pompki wymienione, hydraulika wymieniona, turbina po profesjonalnym czyszczeniu, zrobiony bezpieczny program. Wahacze i poduchy silnik + skrzynia wymienione.......klocki i tarcze ok, dojdą prawdopodobnie odświeżone zaciski przód i tył. Pewnie jeszcze masa rzeczy, o których na tę chwilę nie pamiętam. Co do blacharki, to wiadomo, że jakieś tam ślady będą. Ale bez większych problemów. Jedyne, co to zderzak przód i tył można by przemalować, tu akurat widać przecierki parkingowe, całą reszta bez większych zarzutów......... Nie mam parcia na sprzedaż, ale jeśli będzie ktoś konkretnie zainteresowany i będzie chciał kupić auto zadbane, wyposażone i bez żadnego wkładu na początek, to zapraszam do rozmowy. Jak to teraz modne jest w opisach ogłoszeń: "wyrażam zgodę na sprawdzenie auta na stacji diagnostycznej" Ja pójdę krok dalej - stacja diagnostyczna nic nie stwierdzi - bezsensu tam auto sprawdzać. Proponuje wizytę u jakiegoś ogarniętego mechanika, który obiektywnie oceni stan auta i poda przybliżoną wycenę ewentualnych napraw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się