cabanmat Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Witam Czy dostanę taką gąbkę górnej pokrywy silnika ? Moja się bardzo krzy... Może ktoś na forum posiada w odsprzedaniu taką zaślepkę od górnej pokrywy ?
Góral65 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 WitamCzy dostanę taką gąbkę górnej pokrywy silnika ? Moja się bardzo krzy... http://obrazki.elektroda.pl/2676922300_1367430185_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4155050000_1367430188_thumb.jpg Może ktoś na forum posiada w odsprzedaniu taką zaślepkę od górnej pokrywy ? http://obrazki.elektroda.pl/8388302000_1367430246_thumb.jpg jeśli chodzi o zaślepki to na allegro jest tego pełno np, ZAŚLEPKA POKRYWY OSŁONY SILNIKA PASSAT 038103937 (3212079196) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
cabanmat Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 Jakie zadanie ma spełniać ta gąbka? wygłuszeniowe?
damian12759 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Jakie zadanie ma spełniać ta gąbka? wygłuszeniowe? tak jest to wygłuszenie, zamiast niej można przykleić jakieś inne maty wygłuszeniowe
Sztomel Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Dawno już dałem sobie z tym spokój. Nie mam ani maty wygłuszającej dolnej bo ciągle ją gubiłem na drogowych wybojach (muldach) jak podobnie gubione są i zrywane przednie spojlery pod zderzakiem (co drugi Golf IV ich nie posiada). Po kiego to potrzebne ? Jest jeszcze kilka innych rzeczy, zupełnie zbędnych w Mk IV by mieć większą swobodę działania a nie tylko serwis i głupków w nim pracujących a mianowicie dolna mata wygłuszająca nad podstopnicą pedałów a raczej (nad podstopnicą) dla jełopów, którzy pracując w serwisie, szukają przez pół dnia przekaźnika 109 i mówią, że dla jego znalezienia i wymiany trzeba zostawić auto do kolejnego dnia - nie wiem czy wtedy mam pierd...nąć tego ich szefa w łeb z liścia czy kogoś innego bo mnie krew zalewa jak słyszę takie pierdoły wciskane niestety ale "nieświadomym" z wyboru. Moja rada jest jedna - unikać wszelkich możliwych diagnoz i npraw przeprowadzanych przez ich autoryzowany serwis. Już lepiej dać auto jakiemuś mechanikowi i tarzać go do czasu naprawy samochodu niż dać się nawijać na bęben kosztowności przez sam serwis. Najlepszym rozwiązaniem jest się podzielić problemem z samochodem na forum lub oddać w ręce kogoś znajomego niż pozbyć się kasy w mig i bez gwarancji naprawy. Wkleiłeś fotki tego wytłumienia i nawet przetłoczenia z jego opisem - to jest zupełnie zbędne gdyż (jeśli się uprzesz przy swoim i na siłę będziesz tego szukał) to wystarczy, że na każdym szrocie poprosisz o to wytłumienie dla silnika 90 czy 110 KM dla Golfa IV TDI - one są identyczne dla każdego z tych silników (obojętnie czy dla AGR, ALH, ASV czy AHF) a jak słyszę matoła w ASO VW/Audi, który mi każe podawać w takim przypadku numer nadwozia samochodu zamiast typ silnika to już mam gotowego basebola by go nim pierd...ć. Ja, jak pracuję w jakimś zawodzie to po krótkim czasie nabywam wiedzy i rutyny a oni chyba są na to odporni i działają jak automaty w stylu ówczesnej reklamy czyli "robot odpowiada klientowi, że poprawna forma wypowiedzi to nie "balety" tylko "balet") - no coment's. Sorry Mateusz i inni koledzy ale dość spora dawka alkoholu we krwi budzi we mnie agresywne instynkty w stosunku do autoryzowanych serwisów, ich kompetencji a zwłaszcza ich cenników a Ty nie przejmuj się takimi pierdołkami jakie opisujesz w chyba 3 odrębnych tematach bo nie są one warte Twej uwagi i czasu i są tak błache, że mogę je jedynie porównać do mojej żony, która lata ze ścierą dziennie i pyta się skąd się wziął tak tłusty osad i brudny kurz na ekranie telewizora - odpowiedziałem, że to LCD czyli ciekłe kryształy więc dlatego, że są ciekłe to już pewnie wyciekają i stąd ten tłusty osad
cabanmat Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 No no Sztomel widzę, że ostatnio piwkujesz ;-)
masik78 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Panowie orientujecie się jaka jest grubość takiej gąbki, moja już skończyła żywot i chce kupić nowa mate ale nie mam pojęcia jaka grubość
wojtekm Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 11 godzin temu, masik78 napisał: Panowie orientujecie się jaka jest grubość takiej gąbki, moja już skończyła żywot i chce kupić nowa mate ale nie mam pojęcia jaka grubość przecież ona nie jest jednakowej grubości, wyprofilowana jest
masik78 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Dnia 17.01.2017 o 20:16, wojtekm napisał: przecież ona nie jest jednakowej grubości, wyprofilowana jest u mnie jest silnik AJM z tego co pamiętam chyba była w miarę gładka i nie miała jakiś dodatkowych profili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się