Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze ocenic logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z autem ledwo jedzie do 2000obr powyrzej 2000obr jest ok prosze o sprawdzenie logów pozdrawiam. Grupy: 000,000,000,000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Nie widze tu nic szczegolnego, ale auto po sofcie prawda?

Przeplywka raczej nie sadze. Wczesniej tez tak miales? Co znaczy ledwo jedzie? W okolicach 2 tys budzi sie turbo i jest kopniecie, a ponizej? Okresl bardziej problem.

Opublikowano
Nie widze tu nic szczegolnego, ale auto po sofcie prawda?

Przeplywka raczej nie sadze. Wczesniej tez tak miales? Co znaczy ledwo jedzie? W okolicach 2 tys budzi sie turbo i jest kopniecie, a ponizej? Okresl bardziej problem.

przepływke zmieniłem na prube nową pitburga ale nic sie nie poprawiło turbo budzi sie przy około 2000obr i jedzie normalnie nic nie kopci auto tak przyspiesza do 2000obr jak bym drugie auto cholował wczesniej jezdziło normalnie

Opublikowano
wczesniej jezdziło normalnie

czyli kiedy, przed programem czy już po ?

Bardzo małe wartości pokazuje w 003 BS przepływka zarówno w trybie ON jak i OFF. Sprawdź na szczelność dolot powietrza pomiędzy przepływką a turbosprężarką - nieszczelność (jeśli będzie) to naprawdę niewielka więc łatwo ją będzie przeoczyć.

Opublikowano

program był robiony rok temu i auto jezdziło dobrze sprawdzałem ta rure jest ok przepływka troche słaba bo jak założyłem nową to auto lepiej jezdziło ale do 2000obr bez rużnicy

---------- Post dopisany 27-05-2013 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2013 at 17:25 ----------

witam nikt nie jest wstanie cos doradzic zeby usunąc ta usterke

Opublikowano

Witam, ja miałem i mam ten sam problem z tym że w tej chwili samochód przyspiesza normalnie ale wczoraj znów to się stało (drugi raz) samochód stracił na mocy tak jak piszesz do 1900rpm słabo, później normalnie i ja zrobiłem to samo co wcześniej przejrzałem wszystkie te wężyki gumowe w okolicy turba i filtra powietrza. za pierwszym razem znalazłem jeden z popękaną końcówką, nie wiem do czego to wchodziło, ale obciąłem 1cm założyłem i pomogło, wczoraj znów to się stało i znów znalazłem kolejny pęknięty, więc też obciąłem, założyłem i autko śmiga jak powinno :banan: mam nadzieje że to się już nie powtórzy chociaż wydaje mi się że będzie trzeba wymienić wszystkie te wężyki na nowe i wtedy będzie spokój, to jednak guma a wokół niej jest gorąco i z upływem lat pękają... Mam nadzieje że u Ciebie jest to samo, a nic poważnego, sprawdź dokładnie bo tego nie widać, ja nawet lekko podciągałem wężyki i jak któryś przy niewielkiej sile zleciał to znaczyło że już nie ma szczelności, bo one mają się trzymać dość mocno. pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...