cacek89 2 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Witam. Pacjent to Seicento 1.1 z 2001r. Nie chce odpalać na benzynie, nie zależnie czy motor jest rozgrzany czy zimny... Na gazie chodzi ładnie nic się złego nie dzieje. Od czego zacząć, jakieś sugestie? Może miał ktoś taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 pompka podaje paliwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 podaje, kable swiece nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jest coś z brakiem paliwa,jeśli na gazie pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 kumpel podpiął pod kompa i wyszedł błąd jakiegoś czujnika temperatury w tej chwili już nie pamiętam dokładnie jakiego, pali się też check Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 może jest za meła ciśnienie na wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 ale to by chyba przerywał i nie chciał jechać na benzynie już po odpaleniu a tak jest wszystko ok potem podczas jazdy.. Czyli obstawiasz padającą pompe paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 zdemontuj pompkę i zobacz,może wystarczy ja przedmuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 ok wielkie dzięki z pompką wszystko ok komp pokazywał błąd czujnika temperatury powietrza... czujnik wymieniony, błąd skasowany ale powraca i poprawy brak, jeden ze znajomych mechaników ojca coś wspomniał o tym że w tym roczniku seicento padały centralki silnika i stąd ten problem słyszał ktoś coś na ten temat? mozliwe ze to przez to? ---------- Post dopisany 11-05-2013 at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 13:28 ---------- up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 a wtryskiwacz ?? zobacz czy on daje paliwo bo pompka może i podaje paliwo ale wtrysk nie rozpyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 z wtryskami jest ok, ogolnie układ paliwowy sprawdzony i jest dobrze wszystko. dlaczego ciągle powraca błąd: czujnik temperatury powietrza ? czujnik był podmieniany z innego napewno jest sprawny. słyszał coś ktoś na temat tej centralki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Gdyby ECU padlo to nie odpalisz nawet na gazie Jaki to silnik ? MPI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 W sejkach padaly koncowki mocy w sterownikach ale od sterowania modulem wysokiego napieca (cewki) ---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- Jeszcze jedno jaka instalacja gazowa siedzi?? Bo przeciez kantuje sie wtrychy w listwie badz odlacza je po przepieciu na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 silnik 1.1 z 2001r to chyba MPI gazownia to Stag 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Zasrane wtryski Bardzo latwo jest je wykonczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 a skąd ten powracający błąd: czujnik temperatury powietrza? co do wtrysków to bawić się w czyszczenie czy od razu wymieniać na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 okablowanie trzeba sprawdzic te silniki sa bardzo wqurwiające z gazem, miałem jednego takiego gnojka i ciagle było coś zyebanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 w poprzedniej robocie 4 lata jezdzilem (tyralem i to doslownie) identyczny egzemplarz w LPG i mu nic absolutnie nie bylo probowac dolac jakiegos czysciciela do benzyny i jezdzic narazie na samej benzynie i patrzec co sie bedzie dzialo czy szkoda kasy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 zdejmij listwe i zobacz czy wtryski pracują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fokusmok15 1 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 z wtryskami jest ok, ogolnie układ paliwowy sprawdzony i jest dobrze wszystko. dlaczego ciągle powraca błąd: czujnik temperatury powietrza ? czujnik był podmieniany z innego napewno jest sprawny. słyszał coś ktoś na temat tej centralki? Jezeli blad pwraca to szukaj dalej w tym kierunku(czujnik - kable czujnika) komputer nie pozwala na zapalenie silnika by zapobiec przegrzaniu a to wszystko z powodu zlych danych z czujnika lub brak takowych W niektorych samochodach sa dwa czujniki temperatury - nie wiem jak w fiacie Ale czyszczenie wtryskow czy jakakolwiek ingerencje w uklad wtryskowy bym sobie odpuscil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się