Grabek94 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Witam. Mój problem polega na tym, że przy dojeżdżaniu do świateł i wciśnięciu sprzęgła zaczynają mi falować obroty. Dzieje się to z reguły na ciepłym silniku, wiec już na gazie. Byłem u gazownika i wszystko jest w porządku. Wcześniej pomagało lekkie dodanie gazu i obroty się normowały , teraz już to nie pomaga. Jeśli chodzi o syczenie , to po odkreceniu korka powietrze jest zasysane do środka, jakby było podciśnienie w baku. Po ponownym zakreceniu korka obroty na chwilę spadają. Opis może mało dokładny, bo wiem, że czynników może być wiele. Jak narazie sprawdzałem przepustnicę i ją adaptowałem. Jest jeszcze problem nie zwiazany z tym. Wczoraj jechałem na trasie , oczywiście na gazie , mialem 1/4 zbiornika benzyny i po jakims czasie włączyla się kontrolka rezerwy benzyny. Nurtuje mnie pytanie, co się stało z tą benzyną skoro nie mam żadnego wycieku i po dolaniu poziom się trzyma. Czy może miec to związek z tym podciśnieniem w baku i przez to złymi wskazaniami wskaźnika poziomu?
ja74687 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Temat już kilkakrotnie był wałkowany wszystko to co opisałeś powoduje zawór par paliwa to toć co cyka na obudowie filtra powietrza dodatkowo potrafi odkształcić bak, spalić pompę paliwa, powyginać pływak (nie wiem czy u ciebie się to nie zrobiło), oraz palić bezpiecznik od pompy, jedynie jak najszybsza wymiana tu pomoże niestety nie ma do tego zamienników tylko ori
spawacz1 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 uzywek jest pełno nawet u nas na forum co jakiś czas pojawiają się, w internecie znajdziesz tego pełno wymień od razu i po problemie będzie spokój.
Grabek94 Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Czyli zawór par paliwa całkowicie załatwi sprawe moich problemów? Jeśli by się okazało ze pływak został wygięty to w gre wchodzi tyłko jego wymiana czy można go jeszcze uratować ? Wciąż nie wiem gdzie sie podziało moje 12 litrów benyzny : )
ja74687 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 tzn. powinno załatwić wszystkie twoje problemy oprócz poziomu pb, ja szczerze nie polecam ci używek kupować bo to kupisz ją za powiedzmy 40zł i nie wiesz kiedy si się zepsuje a nowe kupisz za 120zł i będziesz wiedział że chociaż kilkadziesiąt tysięcy na nim zrobisz ale to już twoja decyzja, a jeżeli chodzi o pływak to musisz zobaczyć co tam się stało możliwe że po prostu ci wypadł z szyny, musisz zajrzeć do baku ale radzę ci wymianę zrobić jak najszybciej a jak zamierzasz jeździć to odkręć delikatnie korek od wlewu pb
Grabek94 Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Dzięki za rady. Narazie odkręce korek wlewu i bede z nim jeździł, aż nie kupie w serwisie nowego zaworu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się