Vego Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Witam Kolegow chcialbym zapytac jaki jest mozliwy luz na turbince maxymalny ? wiem ze najlepiej jak by nie bylo ale wiadomo jak jest .... ;d nikt nie ma maszynki do pieniedzy ;p
endriu321 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Gdzieś czytałem że niewielkie luzy w poziome są dopuszczalne ,gorzej z luzami w pionie ,te powinny byc uleczone
wydra Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 niewielki luz poprzeczny jest zawsze, nawet w nowym turbo wzdłużnego nie powinno być wogóle, wiadomo im mniejszy tym lepszy
Vego Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 czyli jak jest turbinka w samochodzie zdjal bym waz od fmic to wirnik moze chodzic delikatnie gora dol a nie powinien chodzic tyl przod? dobrze rozumiem
pastaldo Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 czyli jak jest turbinka w samochodzie zdjal bym waz od fmic to wirnik moze chodzic delikatnie gora dol a nie powinien chodzic tyl przod? dobrze rozumiem dokładnie tak. No i oleju nie może puszczać
Vego Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 no oki oleju to tam troszeczke jest ale nie ma tragedii to taki luzik mam a ile ten luz moze wynosic milimetr?
Aron21 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Panowie bo mam dylemat z moim Turbo w AFN , jeżeli chodzi o jakiekolwiek luzy na wirniku to można powiedzieć że ich nie ma albo są lekko wyczuwalne ale tylko poprzeczne , lecz jak sprawdzałem dzisiaj jak szybko sztanga chodzi to:facepalm: chodzi bardzo ociężale do góry i w dół , autko nie powiem nie ma takiej mocy jaką powinno mieć ( moc na poziomie 1.6 75km benzyniaka - sprawdzałęm z kumplem ;D nie odejde mu ) Do tego mam wtryski 0.216 ale to mniejsza o to . Robiłem logi i niestety troche mi turbo przeładowuje - kata brak . I teraz się zastanawiam czy wyciągać turbo i czyścić czy pokusić się o turbo z Awx z dolotem ?? Nie ukrywam planuje zrobić wirusa ale z turbo w tym stanie - bez sensu
pastaldo Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Jeśli chcesz robic program to kupuj AWX ale też go wyczyść przed włożeniem żeby sie nie okazało że jest zasyfione. Z Twojego opisu wygląda że Twoja turbina jest ok tylko ją trzeba dokładnie wyczyścić i będzie ok.
Aron21 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Jeśli chcesz robic program to kupuj AWX ale też go wyczyść przed włożeniem żeby sie nie okazało że jest zasyfione. Z Twojego opisu wygląda że Twoja turbina jest ok tylko ją trzeba dokładnie wyczyścić i będzie ok. Też tak mi się wydaję że to tylko kwestia dobrego wyczyszczenia jak i Turbo tak i kolektora dolotowego bo jak ostatnio zdjełem rurę z dolotu to widziałem że osadu trochę tam jest , w dodatku jak odkręciłem wąż od turba to było sucho także to też oznaka na Plus . A nie chcę się tak bardzo w koszta pchać Profilaktycznie przed chipem chce wymienić IC od Alfy 164 przy tej mocy to tak naprawde profilaktyka ale lepiej niech ma więcej zimnego powietrza i lekko mu się dycha
pastaldo Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Na tej torbinie więcej jak koło 140KM nie osiągniesz nawet z tymi wtryskami. Więc to zależy na co liczysz. Troche większy IC nie zaszkodzi szczególnie latem.
Aron21 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Na tej torbinie więcej jak koło 140KM nie osiągniesz nawet z tymi wtryskami. Więc to zależy na co liczysz. Troche większy IC nie zaszkodzi szczególnie latem. Haha Latem :grin: Może w przyszłym roku przyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się