Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wężyk ponoć też należy. W jakim celu wężyk ?

Opublikowano

weżyk zaslepiasz jak usuwasz mechanicznie EGR, jak idzie zaślepka to zostaw jak jest

Opublikowano

A nie wystarczy zaslepic samego wężyka??Egr i tak nie bedzie działał....

Opublikowano

syf ci sie nie zbiera przez wezyk podcisnienia, niewiem kiedy on jest otwarty, zaslepka kosztuje 15zł, a spełni zadanie

Opublikowano

Juz nie chodzi o cene tylko wiem ze jak zaslepilem sam wezyk to było tak samo jak bym zaslepil egr.A o zbierajacym sie syfie to nie wiedzialem..

Opublikowano

a ma ten zabieg skutki uboczne ???

Opublikowano

Jezeli chodzi o + to od dołu bedzie lepiej sie zbierał a o - to zauwazylem ze troche głosniej motor pracuje (AHU)

Opublikowano

Podobno jedynym minusem jest to że auto w zime troche wolniej sie nagrzewa

Opublikowano

ja cos slyszalem o podwyzszonej temperaturze w komorze spalania ??? poczta pantoflowa niewiem czy cos w tym jest prawdy:slina:

Opublikowano

A co do zmian kolektora to jest jakas różnica między kolektorem AWX , ASZ i BLS ? jaki kolektor wybrać ?

Opublikowano

Bierz od sharana/alhambry to to samo a czesto tansze, tylko to przyrostu mocy nie da samo z siebie

Opublikowano

Czyli obojętnie który , wiem że nie da chociaż większe gardziele lepiej sie sprawują , jeszcze jak by je wypolerował w środku pewnie było by troche lepiej . Kowi pisałeś coś o głośniejszej pracy silnika ??

Opublikowano

Ja pisalem o glosniejszej pracy silnika,ale to naprawde delikatna różnica.

Opublikowano

Podziękowania dla użytkownika Kowi87 - właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem :) Krótko i rzeczowo :)

Jeśli chodzi o pozytywne skutki to jak udało mi się dowiedzieć to:

1. Brak syfu w dolocie. Pewnie słabo to brzmi. Tutaj zdjęcie z czyszczenia EGR z neta:

bc5326e7aa8bd23emed.jpg

2. Ten syf później trafia na tłoki, pierścienie. Jak wiadomo tłoki się poruszają i pojawiają się rysy.

3. W wyniku powtórnego wprowadzenia spalin do cylindra (w dodatku ciepłych) następuje spadek efektywności silnika.

4. Wykluczamy ryzyko, że zawór EGR może pracować niepoprawnie.

5. Zwiększamy masę zasysanego powietrza, przez co dawka paliwowa może być bogatsza.

Wady oczywiście też są:

1. Samochód wolniej się nagrzewa. Działa to zwykle zimą, kiedy grzejemy na postoju. Kiedy ruszamy i samochód osiąga zadane obroty wtedy następuje i przymknięcie zaworu EGR. ( ktoś kiedyś napisał, że zawór EGR zaczyna działać dopiero kiedy silnik osiągnie jakąś temperature - jednak nikt tego nie potwierdził)

2. Silnik głośniej pracuje (efektywniejsze spalanie)

Tyle udało mi się ustalić. Może ktoś coś dodać jeśli ma pomysł :)

Opublikowano

Fakt silnik w AFN chodzi głośniej i bardziej metalicznie go słychać :hi:

Opublikowano

Moge potwierdzic ze glosniej chodzi, twardo silnik i dluzej sie nagrzewa w zime, mam zaslepiony blaszkami z aledrogo (tymi podrobami) zmienie na te ori bo widze w tym watku ze sa takie:p , poza tym egr mam tez wylaczony programem...

Opublikowano

Z dogrzewaniem to faktycznie jest dość duża różnica w dogrzewaniu

Opublikowano

Dzieki za linka już łyknięte :hi:

Opublikowano

44h.jpg

ten od sharana rózni sie tylko tym ze ma wypsut pod osłone silnika, podobno ma minimalnie inny kąt, ale nie wpływa to na montaż, u mnie siedzi 4 rok już w aucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...