Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

Tak.

Kup kolektor z awx i w ogóle wypierdziel wsio co ma zwiazek z egr i po kłopocie,zostanie jedynie błąd który nic nie przeszkadza.

W ajm mozna tak zrobic? bo mi wali olejem rowniez z egr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze można minusem jest pozbycie się klapy gaszącej ale tu nie jestem pewny czy ajm ja ma????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Kup kolektor z awx i w ogóle wypierdziel wsio co ma zwiazek z egr i po kłopocie,zostanie jedynie błąd który nic nie przeszkadza.

tylko taka zabawa wyjdzie ze 100zł

klapę gaszącą idzie zostawić, poszukaj gdzieś powinno być jakieś info

Edytowane przez Trzesio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Kup kolektor z awx i w ogóle wypierdziel wsio co ma zwiazek z egr i po kłopocie,zostanie jedynie błąd który nic nie przeszkadza.

Czym różni się kolego kolektor z awx od tego mojego ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj nie wiem jak jest dokladnie w ajm ale jak chcesz dac z awx kolektor musisz dac takze przejsciowke tzw flansze.koszt roznie najmniej ok 130zl za komplet.

Zobacz w watku o usunieciu egr w awx/avf tam dokladnir opisza co z ta klapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba puki co zajmę się tylko zaślepieniem egr, bez zmian kolektora. Puki co wyczyszczę obecny przy okazji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to dokładnie wygląda w AJM, ale w 1Z, AHU AHH AVG AFN podchodzi bez problemu

flansze dorabia kolega z forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/346317-flansze-pod-kolektor-awx/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to dokładnie wygląda w AJM, ale w 1Z, AHU AHH AVG AFN podchodzi bez problemu

flansze dorabia kolega z forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/346317-flansze-pod-kolektor-awx/

+1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolegom za pomoc na weekend zabieram się za zaślepienie egr i czyszczenie kolektor :). Jak będę miał jakieś problemy to napisze :D:facepalm::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kanałach w głowicy nie zapomnij tylko nie nawal do środka paprochów.

Co do kolektora to nafta,20min w ogniu potem z grubsza srubokretem i szmatka na sam koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kanałach w głowicy nie zapomnij tylko nie nawal do środka paprochów.

Co do kolektora to nafta,20min w ogniu potem z grubsza srubokretem i szmatka na sam koniec.

Jakieś sugestie jak czyścić kanały głowicy :) ? Szczerzę będę to robił pierwszy raz stąd ta wiadomośc haha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja czysciłem kolektor ssący to przy głowicy kanały tylko przetarłem czystą szmatą nasączoną bodajże naftą (z roboty troche mechanikom spuściłem z myjki przemysłowej)

Chociaż nawet by się obyło bez grzebania tam bo głowica była tylko okopcona, żadnego grubego nagaru nie było.

Sam się dziwiłem że jest tak czysta, tym bardziej je egr cały czas przepuszczał spaliny.

Ale za to kolektor był masakrycznie zasyfiony -zrobiłem koktajl: nafta, benzyna, rozpuszczalnik i wypaliłem kolektor, wystukałem co mogłem a później pod karchera :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja czysciłem kolektor ssący to przy głowicy kanały tylko przetarłem czystą szmatą nasączoną bodajże naftą (z roboty troche mechanikom spuściłem z myjki przemysłowej)

Chociaż nawet by się obyło bez grzebania tam bo głowica była tylko okopcona, żadnego grubego nagaru nie było.

Sam się dziwiłem że jest tak czysta, tym bardziej je egr cały czas przepuszczał spaliny.

Ale za to kolektor był masakrycznie zasyfiony -zrobiłem koktajl: nafta, benzyna, rozpuszczalnik i wypaliłem kolektor, wystukałem co mogłem a później pod karchera :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Postaram się wzorować, teraz czekam na zestaw zaślepek do egr i jak dojda to w weekend w garażu będzie się działo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zaslepilem otwor dalem nafty i plynu do mycia silnika i tak stalo 3miechy i fajna kaluza wyleciala taka jak smola tylko zadka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli zawór EGR w silniku ajm puszcza olej to jego zaślepienie pomoże coś w tej kwestii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kanałach w głowicy nie zapomnij tylko nie nawal do środka paprochów.

Co do kolektora to nafta,20min w ogniu potem z grubsza srubokretem i szmatka na sam koniec.

Jakieś sugestie jak czyścić kanały głowicy :) ? Szczerzę będę to robił pierwszy raz stąd ta wiadomośc haha :D

ustawiaj tłoki w najwyższym położeniu i czyść, choć ja też miałem kilka milimetrów osadu, w samym kolektorze też nie było źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ustawiaj tłoki w najwyższym położeniu i czyść, choć ja też miałem kilka milimetrów osadu, w samym kolektorze też nie było źle


Okej, tak zrobie zaślepki egr już doszływ niedziele biorę się do roboty :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewnien problem pnieważ w moim ahu jest słaby dostęp do wyjęcia kolektora ktoś ma może jakieś foto bądź poradę jak to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...