Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

Jedno ważnie pytanko do zaślepionych AFN.

Kopci wam bardziej ?

U mnie śmierdzi z rury jak skur....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zauważyłem, że po każdym zaślepieniu chmurka z tyłu była mniejsza niż na działającym EGR. Może masz jakąś niewielką nieszczelność? Jak pierwszy raz zaślepiałem EGR w 80 1Z to nie dokręciłem jednej śruby od zaślepki i auto kopciło bardzo mocno. Byłem przerażony, że coś jest nie tak a wystarczyło dokręcić śrubkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno ważnie pytanko do zaślepionych AFN.

Kopci wam bardziej ?

U mnie śmierdzi z rury jak skur....

Nie kopci ale śmierdzi "starym dieslem" i to dość mocno, dodam też że kat wywalony.

Może Ci kopci jak kolega wyżej napisał - mała nieszczelność dolotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno ważnie pytanko do zaślepionych AFN.

Kopci wam bardziej ?

U mnie śmierdzi z rury jak skur....

Nie kopci ale śmierdzi "starym dieslem" i to dość mocno, dodam też że kat wywalony.

Może Ci kopci jak kolega wyżej napisał - mała nieszczelność dolotu?

U mnie też egr wywalony , brak kata i też troszkę bardziej kopci szczególnie na zimnym silniku i też śmierdzi z wydechu starym klekotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na logikę biorąc skoro nie dopala spalin drugi raz tzn, że będą one brudniejsze i bardziej szkodliwe dla środowiska ( bardziej kopci)

Dlatego dziwie się że po zaślepieniu piszą ludzie że im mniej kopci.

U mnie zaślepiony od x lat i kat wywalony. Śmierdzi jak z autosanu albo i gorzej. Zwłaszcza jak zimny.

A co do nieszczelności to jak sprawdzać najlepiej i gdzie ich szukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak

jasno biało. Z tym że u mnie siedzą jeszcze oryginalne wtryski o to też może być powodem.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak

jasno biało. Z tym że u mnie siedzą jeszcze oryginalne wtryski o to też może być powodem.

Pozdr.

u mnie też są ori wtryski i zastanawiam się czy nie oddać ich do sprawdzenia Edytowane przez Mario82A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak

jasno biało. Z tym że u mnie siedzą jeszcze oryginalne wtryski o to też może być powodem.

Pozdr.

u mnie też są ori wtryski i zastanawiam się czy nie oddać ich do sprawdzenia

Daj znać jak wyszło z tymi wtryskami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

Czy ktoś z was panowie, posiada może rys techniczny takiej zaślepki do EGRa?

Albo ma gdzieś na wierzchu wyjęty i może odrysować z uwzględnieniem najważniejszych wymiarów??

Czy obie zaślepi są identycznego rozmiaru?'

Zamiast uszczelek można użyć jakiegoś silikonu lub czegoś podobnego?

Pytam bo racuję w firmie, branży metalowej i mam możliwość zrobienia zaślepek samemu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepki nie są takie same

na wydechowy wygląda tak, ssący możesz sobie sam bez problemu odrysować ;)

6147421_f8bcidza.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepki nie są takie same

na wydechowy wygląda tak, ssący możesz sobie sam bez problemu odrysować ;)

6147421_f8bcidza.png

Ja nie wiedząc, że są inne i kupiłem 2 takie same :decayed: ale w jednej zrobiłem otwór w kształcie fasolki i było git :wink:

Btw. zmieniłem kolektor na awx więc jak ktoś chce to mam 2 takie zaślepki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info i foty!

Wczoraj wziąłem sprawy w swoje ręce i odręciłem EGR celem odrysowania łączeń.

Z rana wykorzystałem zaplecze firmowe i zaślepeczka 4mm z nierdzewki za całe 0zł jest gotowa do montażu (nie jest perfect ale robotę zrobi). Uszczelka za całe 6zeta do odbioru w Inter Carsie od ręki.

Jest jakaś różnica między zaślepieniem zaraz na kolektorze wydechowym a między wężem a samym EGRem??

Planuję wykonać tą drugą wersję.

Na logikę wydaje mi się że zaraz przy EGR będzie niższa temp i zaślepienie będzie trwalsze, mniej narażone na wypalenie uszczelki.

Edytowane przez Michał RdoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepiaj kolektory

brat zaślepił przy zaworze i rozerwało rurkę łączącą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslepilem egr. Nie wyskoczył błąd na kompie ale za to przepływomierz swiruje. Będzie to miało wpływ na cokolwiek czy po prostu olać sprawę i jeździć niczym sie nie przejmując?

Przymierzam sie do wymiany kolektora od sharana bo flansze juz mam ale nurtuje mnie to co sie dzieje z przeplywka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslepilem egr. Nie wyskoczył błąd na kompie ale za to przepływomierz swiruje. Będzie to miało wpływ na cokolwiek czy po prostu olać sprawę i jeździć niczym sie nie przejmując?

Przymierzam sie do wymiany kolektora od sharana bo flansze juz mam ale nurtuje mnie to co sie dzieje z przeplywka.

ta przepływka zaczęła wariować dopiero po zaślepieniu czy porosty od starości? Jeśli nigdy jej nie wymieniałeś to porostu mogła zakączyć swój żywot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...