Klawik Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 musashi ale nie mówimy tutaj o jeździe przy takich obrotach (wątpię by ktokolwiek tak jeździł ), a objawach jakie przejawia silnik ... I co by miała turbina do obrotów na biegu jałowym... I skąd stwierdzenie że 'podpuszczam' ludzi ?
Aydaho Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 musashi Już spieszę z odpowiedzią Mianowicie przykładowo przy obrotach 1300 i na 4 biegu dodajemy mocniej gazu... samochód zaczyna przyspieszać w silniku słychać metaliczne tarcie, fakt również na początku myślałem że powodem może być umierająca turbina, następnie po dojściu mniej więcej do 2900 tarcie zaczyna znikać.... i aż do 4500 nie występuje wogóle... Gdy nie będziemy dodawać mocniej gazu i będziemy przyspieszać równomiernie tarcie nie będzie występować... tymczasem osiągi są takie same jak przed tarciem krecha2 u Ciebie występują problemy z dawką paliwa... gdy włączasz klime, bądź ogrzewanie tylniej szyby samochód zaczyna pobierać większą dawkę paliwa na jałowym... a może po prostu masz zasyfione kierownice ? u mnie coś chrobotało w suszarce a po jej wymyciu ciągnie jak głupia, zrobiła się cicha i nic nie "szura" za to przy ruszaniu na 1 biegu trzesie silnikiem a przy 90 C na jałowym drążek wibruje ... czyli 2-mas pewnie zdycha. Co kupowac SACHS'a czy drogiego LUK'a
Musashi Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 musashi Już spieszę z odpowiedzią Mianowicie przykładowo przy obrotach 1300 i na 4 biegu dodajemy mocniej gazu... samochód zaczyna przyspieszać w silniku słychać metaliczne tarcie, fakt również na początku myślałem że powodem może być umierająca turbina, następnie po dojściu mniej więcej do 2900 tarcie zaczyna znikać.... i aż do 4500 nie występuje wogóle... Gdy nie będziemy dodawać mocniej gazu i będziemy przyspieszać równomiernie tarcie nie będzie występować... tymczasem osiągi są takie same jak przed tarciem krecha2 u Ciebie występują problemy z dawką paliwa... gdy włączasz klime, bądź ogrzewanie tylniej szyby samochód zaczyna pobierać większą dawkę paliwa na jałowym... a może po prostu masz zasyfione kierownice ? u mnie coś chrobotało w suszarce a po jej wymyciu ciągnie jak głupia, zrobiła się cicha i nic nie "szura" za to przy ruszaniu na 1 biegu trzesie silnikiem a przy 90 C na jałowym drążek wibruje ... czyli 2-mas pewnie zdycha. Co kupowac SACHS'a czy drogiego LUK'a a sachs robi do AWXa? wydaje mi sie ze jestes skazany na LUKa [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 12:18_________________________________________________sprawdzilem, do AWX-a mozna kupic caly zestaw sachsa. do avf dwumas tylko Luka
Jarol Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 A sprawdzałeś grupe 013 czy wszystkie pompki są ok??? Silnikiem bardzo często trzęsie na wolnych obrotach jak jakaś pompka padnie.
senior_edmundo Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 słuchajcie ja mam pierwszedo diesla w życiu i jeżdze od kilku dni (A4 B6), czy wogóle drgania powinny być wyczuwalne? bo u mnie są z tym że nie przenosi się to na drążek zmiany biegów. W benzynie to nawet jak jeżdziłem lanosem to nic nie było czuć, jakby nie pracował
Aydaho Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 słuchajcie ja mam pierwszedo diesla w życiu i jeżdze od kilku dni (A4 B6), czy wogóle drgania powinny być wyczuwalne? bo u mnie są z tym że nie przenosi się to na drążek zmiany biegów. W benzynie to nawet jak jeżdziłem lanosem to nic nie było czuć, jakby nie pracował nie martw się - traktor to traktor zawsze telepie tym bardziej jak 1,9 ..chyba że jest V6 no to już inna kultura pracy. Musashi to co kupowac tego SACHSa czy nie
senior_edmundo Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Ale tak czytając forum dostałem paranoi że tylko nasłuc**je cały czas zamiasc cieszyc sie jazdą mój ma orginalny przebieg 87 tys (raport DEKRY niemieckiej) także raczej nie powinno się nic dziac. Zresztą muszę na jakiegoś spota przyjechac i pokazac, wtedy bede wszystko wiedział
Aydaho Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 zrób kolejne 80 i juz nie będziesz cieszył się jazdą tylko nasłuchiwał
Musashi Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 słuchajcie ja mam pierwszedo diesla w życiu i jeżdze od kilku dni (A4 B6), czy wogóle drgania powinny być wyczuwalne? bo u mnie są z tym że nie przenosi się to na drążek zmiany biegów. W benzynie to nawet jak jeżdziłem lanosem to nic nie było czuć, jakby nie pracował nie martw się - traktor to traktor zawsze telepie tym bardziej jak 1,9 ..chyba że jest V6 no to już inna kultura pracy. Musashi to co kupowac tego SACHSa czy nie a duza roznica w cenie? w poczatakach produkcji AWX ( 2000-2003) byla seria wadliwych 2masowLuk-a wtedy VAG robil akcje wymiany na Sachsy. pozniej Luk usunal problem i dalej szczegolnie do AVF-ow szly Luk-a i do dzisiaj do nich tylko LUk produkuje. [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2008, 08:46_________________________________________________ Ale tak czytając forum dostałem paranoi że tylko nasłuptake cały czas zamiasc cieszyc sie jazdą mój ma orginalny przebieg 87 tys (raport DEKRY niemieckiej) także raczej nie powinno się nic dziac. Zresztą muszę na jakiegoś spota przyjechac i pokazac, wtedy bede wszystko wiedział zloguj gr 013. bylo o tym troche watkow. poszperaj. wrzuc wyniki. pompki rzadko padaja, czesciej ich uszczelnienia, lub kabelki.[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2008, 08:48_________________________________________________no i przyjedz na spota to koledzy obsluchaja, obejrza i obmacaja autko
krecha2 Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 A sprawdzałeś grupe 013 czy wszystkie pompki są ok??? Silnikiem bardzo często trzęsie na wolnych obrotach jak jakaś pompka padnie. Nie sprawdzałem ale skoro mówicie że powinienem to sprawdzić, to na dniach to sprawdzę i dam wam odpowiedz
senior_edmundo Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 A jak ciężko wchodzą biegi, szczególnie 1 i 2. czasami na światłach nie moge wbić jedynki musze 2-1. To olej do wymiany?
Tukan Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 A jak ciężko wchodzą biegi, szczególnie 1 i 2. czasami na światłach nie moge wbić jedynki musze 2-1. To olej do wymiany? Nie liczyl bym na to,raczej cos ze skrzynia moze synchronizator
senior_edmundo Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 ale zgrzytów nie ma, może wodziki od sterowania ? troche uciążliwe. Takie wrażenie jaby za każdym razie nie było precyzyjnie wcelowany bieg. hmm
plochy Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Siema, Mam złe wieści z tymi bigami to na 100% problem docisku sprzęgła. Założę się, że masz malutkie szrpnięcie przy zmianie biegu z wstecznego na 1. Nie jest ono zawsze ale... wymiana tarczy i docisku skutecznie pomaga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się