jordan233 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Witam Mam problem z klimatyzacją,nabijałem klimę jakieś 6 miesięcy temu, i po tym zabiegu również nie jest zimno w kabinie. Klima się włącza normalnie,pod maską sprawdzałem 2 przewodu od układu i nie są zimne z tego co wiem to przynajmniej jeden przewód powinien być zimny. Odkręciłem troszkę śrubę od nabijania klimatyzacji i jakiś czynnik jest ale na pewno nie zimny,jakby powietrze z olejem. Ktoś może powiedzieć co może być przyczyną?
darko Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 powietrze z olejem to normalna rzecz a dławik i osuszacz były wymieniane, możliwe że zaklejony syfem jest też skraplacz klimy,jeśli serwis klimy polegał tylko na dobiciu czynnika to najprawdopodobniej wszystkie wymienione elementy są zabrudzone lub zapchane
pioteros Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 albo sprezarka jest juz slaba, nie spreza powietrza i dlatego nie chlodzi (bo nie ma co sie rozprezac)
jordan233 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2013 Dławik i osuszacz nie były wymienione,jak się do nich dostać?,nie działa mi również wentylator klimatyzacji(bezpiecznik cały) ,który przekaźnik jest odpowiedzialny za wentylator klimy ?(można te przekaźniki jakoś sprawdzić), błędów VAG - zero... Spisałem na kartkę wartości kodów z klimatronika,jakie wartości są ważne ?
benyA4 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Panowie jakie powietrze ???? w ukladzie jest czynnik R-134a plus olej i ewentualnie kontrast, zadnego powietrza. Do sprawnego dzialania klimatyzacji potrzebny jest dzialajacy wentylator (to napraw jako pierwsze) , nastepnie podlaczasz manometry i sparawdzasz jak zachowuje sie sprezarka, czy prawidlowo tloczy i jakie sa cisnienia. Po wartosciach cisnieni mozna wiele powiedziec wiec to bardzo wazne. Mozliwosci jest tak wiele ze niechce mi sie pisac wiec jak bedziesz mial jakies konkretne informacje daj znac. ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- I jeszcze jedno przewod klimatyzacji jest zimny dopiero za zaworem rozpreznym . Na wyjsciu sprezarki bardzo cieply na wejsciu letni. Na wejsciu do skraplacza bardzo cieply na wyjsciu letni i czynnik w stanie cieklym, dociera do zaworu gdzie w efekcie rozprezania powstaje zimno.
jordan233 Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 ok,ktoś może mi powiedzieć jaki bezpiecznik przekaźnik jest odpowiedzialny za załączenie się wentylatora klimatyzacji?z jakim numerem i ile musi mieć AMPER ,bezpiecznik jest cały
grze Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 co do wentylatora stawiam na to ze jest spalony, one na grande sie pala, sprawdz na krotko tzn wypnij wtyke i podlacz jakies zewnetrzne zrodlo zasilania. Co do powietrza to jw zadnego poiwetrza jesli jest w ukladzie tzn ze uklad nie jest szczelny
jacek70 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Tak jak pisze benyA4 .A najlepiej odwiedż warsztat od klimy oni powiedzą co i jak.
jordan233 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 tak,panowie ale jestem teraz w Holandii i próbuje sam sobie z tym poradzić ,puki co gdy załącza się śnieżynka na klimatroniku to nie słychać załączającej się sprężarki i nie włącza się wentylator klimy,błędów VAG brak,sprawdziłem że nie dochodzi prąd do wentylatora klimy,dlatego może poszedł przekaźnik? ,tylko nie wiem który to jest dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się