przemciotorun Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 a jakie ty tam masz tarcze? 280/13? moze chcesz http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/tarcze-klocki-hamulcowe-280-13-a-276300/
Arkom Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 Używkami jestem średnio zainteresowany szczerze mówiąc, chyba, że to miałby być ostateczność. Co do wentylowanych. Jak dobrze rozumiem to chcąc miec takie tarcze musiałbym zakupić oczywiście tarcze z klockami ( średnio 300zł ) do tego zaciski i jarzma, hymm to jeżeli chciałbym kupić nowe cena nie bd niska strzela, że za taki komplet tzn komplet zacisków z jarzmami na przód dam gdzieś ze 400zł, a jeszcze mam tył do wymiany. Wiem, że wentylowane tarcze są lepsze ale cena tez jest dla mnie ważna.
Trzesio Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 tylko po co nowy zacisk? jesli trafisz na dobra uzywke troche pojezdzisz, jesli nie regenneracja rozumiem ze czasem ciezko z kasa, ale ja nauczylem sie ze biednego nie stac na g..no
przemciotorun Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 po to ze tarcza 288/25 nie wejdzie pod zacisk 280.... Arkom napisz do Devastation o zaciski
Trzesio Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 wiem ze nie wejdzie, ale zacisk nie musi byc NOWY kolego jeslli jestes zainteresowany zaciskami napisz, moze uda mi sie zdobyc uzywke w dobrej cenie ---------- Post dopisany 01-07-2013 at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany 28-06-2013 at 19:08 ---------- witam po wymianie tarcz i zaciskow lekko trzymaja oba, czy tak powinno byc? co prawda jedan prowadnica troche ciezko chodzila, ale w drogim zacisku wydawalo sie byc wszystko ok
Arkom Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 Czy na tył te tarcze bd ok ??? Firma wydaje mi się dobra, cena też z tym czy bd pasować??? ZIMMERMANN TARCZE KOMPLET AUDI A4 B5 KRAKÓW (3382843629) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Dev Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Musisz kupic jeszcze lozyska i pierscienie ABS
Arkom Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Właśnie o to miałem zapytać, jeżeli chodzi o sam demontaż tylnych tarcz, to mam rozumieć, że jak zdejmę zacisk to tarcza mi zejdzie razem z łożyskiem???? Pytanie drugie, jak poradzić sobie z ewentualnym założeniem nowego łożyska, trzeba je wcisnąć na prasie?? I jak wygląda sprawa z zębatką ABS-u?? Aha i da się kupić, tarcze z już "wciśniętym" łożyskiem czy można zrobić tak, że kupić tracze bez łożysk i założyć stare????
kalik Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Właśnie o to miałem zapytać, jeżeli chodzi o sam demontaż tylnych tarcz, to mam rozumieć, że jak zdejmę zacisk to tarcza mi zejdzie razem z łożyskiem???? Pytanie drugie, jak poradzić sobie z ewentualnym założeniem nowego łożyska, trzeba je wcisnąć na prasie?? I jak wygląda sprawa z zębatką ABS-u?? Aha i da się kupić, tarcze z już "wciśniętym" łożyskiem czy można zrobić tak, że kupić tracze bez łożysk i założyć stare???? Odkręcasz zacisk, potem jarzmo. Zdejmujesz kapselek z przodu piasty, wyciągasz zabezpieczenie, odkręcasz nakrętkę i tarcza schodzi. Zabijasz NOWE łożyska w tarczę, kurzołap, zakładasz nowe pierścienie ABS, lub ewentualnie stare (ciężko je zbić). Pakujesz smar w łożyska, zakładasz, dokręcasz z wyczuciem, potem kilka obrotów tarczą. Robisz korektę przy dokręcaniu, nie może być za mocno, bo łożyska zaraz polecą i będą wyć. Ja dokręcam do pierwszego wyczuwalnego oporu i trochę popuszczam, ale tu każdy ma swoją technikę. Nie może być za mocno i nie może być za słabo. Do nowych tarcz zakładaj nowe klocki i nowe łożyska.
Arkom Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 To, że nowe klocki to wiadoma sprawa, te łożyska mnie troszeczkę zaskoczyły tzn zaskoczyły moją kieszeń podejrzewam, że 450 zł mi nie wystarczy Pytałem w sklepie u siebie i koleś powiedział, że komplet na przód i tył tarcz i klocków to koszt około 450 zł ( niemieckiej firmy, tak się wyraził ) jutro w wolnej chwili podejdę tam jeszcze raz i zapytam czy tył był z łożyskami czy nie ale zakładam, że nie :/. Jak już jestem przy tych łożyskach to je wystarczy nabić np młotkiem ( oczywiście przez jakie drewno i z czuciem )?? ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- I jeszcze jedno do odkręcenia śruby/nakrętki która jest pod kapslem ( chodzi mi tu o przednią i tylną oś ) jaki jest potrzebny klucz, nasadka 30 ??? większy mniejszy ??
Trzesio Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 z przodu nic nie odkrecasz, tylko jarzmo lub zacisk tyl mysle ze jakims francuzem sobie poradzisz
Tommy Gun Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Arkom zamów komplet u dzika. Ja złożyłem wczoraj zamówienie na tarcze ATE tył + klocki ATE + łożyska FAG + pierścienie abs. Z przesyłką wyszło 508 zł. To dobra cena, a i nie powiem złego słowa na Ate, jeżeli chodzi o tył.
Arkom Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 hymm tak ATE dobra firma fakt faktem, ale 500zł sam tył a gdzie jeszcze przód??, nic bd wypłata na koniec miesiąca to bd myślał ---------- Post dopisany 23-07-2013 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 15:18 ---------- Witam tu ponownie ja , dziś byłem w sklepie i sprzedający powiedział, że łożyska i pierścienie ABS-u się przekłada, że tych części nie ma w zamiennikach i jedynie w ASO można dostać. To jak jest w końcu bo już nie wiem kogo słuchać ??
d4widoV Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Idzie sie usmiac czasem z tych 'sprzedawczykow' A na powaznie, to oprocz tego, ze lepiej dla auta to i dla swietego lepiej wymienic nowe lozyska, pierscienie..
lutas Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam tu ponownie ja , dziś byłem w sklepie i sprzedający powiedział, że łożyska i pierścienie ABS-u się przekłada, że tych części nie ma w zamiennikach i jedynie w ASO można dostać. To jak jest w końcu bo już nie wiem kogo słuchać ?? Nie wiem w jakim sklepie byłeś, ale poszukaj lepszego. Słuchaj tego co mówi devastation, chyba że chcesz to potem 3 razy z powrotem rozbierać.
Arkom Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Też mi się wydaje, że powinno się wymienić łożyska razem z tarczami, bo pierścienie ABS-u myślę, że mogą być stare o ile uda mi się je zbić I jeszcze jedno pytanie łożyska na tylną piastę można normalnie kupić w sklepie, czy rzeczywiście tylko w ASO ??/
motor144 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Arkom zamów komplet u dzika. Ja złożyłem wczoraj zamówienie na tarcze ATE tył + klocki ATE + łożyska FAG + pierścienie abs. Z przesyłką wyszło 508 zł. To dobra cena , a i nie powiem złego słowa na Ate, jeżeli chodzi o tył. To jest super oferta nawet gdyby to nie było ATE i taniej do sensu ( na nowych elementach) nie zrobisz . Gdzie indziej tyle samo wyjdzie Ci na Made in China . Sorry ale przestań cudować . Skuteczność hamowania na tyle jest ważniejsza niż z przodu bo wpływa na rozkład siły hamowania na przód. To są hamulce a nie nowa nawigacja, którą używasz albo nie i nie da się zbytnio oszczędzić. Zaoszczędzisz parę stówek i potem braknie 10 metrów i już na niczym nie zaoszczędzisz. Najpierw patrz na jakość i pewność źródła pochodzenia elementów a w drugiej kolejności na cenę. Zapomnij o przekładaniu starych łożysk bo tego się nie robi ale pierścienie ABS-u można jeśli są w dobrym stanie. Jak nie czujesz się na siłach wbić bieżni łożysk (trzeba uważać co by się nie zeskosowały) to za parę złoty wprasują Ci je na prasie lub przyrządem w dowolnym średnio wyposażonym warsztacie. To jak jest w końcu bo już nie wiem kogo słuchać ?? Wybór należy do Ciebie bo to Twoje bezpieczeństwo .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się