Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opinie o rozrządzie firmy dayco z ASO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Koledzy czy zakup wszystkich części rozrządu firmy Dayco w ASO do mojego avf-a to dobry pomysł?Nigdy nie miałem do czynienia z tą firmą.proszę o opinie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

paski dayco maja rekomendacje ASo, napewno napinacz bedziez litensa a rolka z iny badz skf, takze zestaw jest ok

Opublikowano

Trzeba zalozyc, ze rekomendacja Aso=przyzwoita jakosc i nie wnikac w szczegoly

Opublikowano

Dzięki koledzy, jestem spokojniejszy,czytałem że paski dayco lubią się zrywać ale może to te bez rekomendacji .pozdrawiam

Opublikowano
Dzięki koledzy, jestem spokojniejszy,czytałem że paski dayco lubią się zrywać ale może to te bez rekomendacji .pozdrawiam

Takie opinie wystawiają zwykle ci, którzy słyszeli że coś jest złe ale sami tego nie doświadczyli...

Opublikowano

Ja mam założony pasek dayco, ostatnio ustawiałem sobie kąt synchronizacji i go obejrzałem - wygląda jak nowy a najechane ma już 30000 więc myślę że to dobry wyrób :hi:

Opublikowano

a ja kiedyc mialem do czynienia z paskiem Dayco -po 7000km zaczal sie pruc szef. zmienilem na continental ale oczywiscie mowie o zamienniku. 2 tyg.temu kolega mial to samo w pasztecie b5 FL AWX takze cos tam sobie grzebał przy motorze i zauważył ze pasek się pruje także dayco zamiennik. moze oryginały sa z innego materialu wytwarzane albo inna metoda...

rolki kupowałem Febi pudełko febi w srodku litens.

Opublikowano

Ale plote robisz dayco ma wierzchnia warstwę zszyta na łączeniu nawet jak ten szew puści to niczego to nie zmieni.

Opublikowano

Dayco - nie znam tej marki zupełnie. Zaprzyjaźniony mechanik uprzedzał mnie o złej jakości pasków (podróbek) znanej firmy m.in. Gates (ponoć nie zawsze można się kapnąć z czym mamy do czynienia). Miałem różne paski ale najbadziej wytrzymały i noszący najmniejsze ślady zużycia nosił pasek firmy ContiTech i ten stosuję ( w sumie to jest mój drugi taki pasek przy przebiegu 206 tys. km - auto kupione z przebiegiem 18 tys. km po 1,5 roku od nowości) do dziś dnia. Tej samej firmy mam pasek wielorowkowy napędu osprzętu silnika ( w sumie też dugi a auto ma 14 lat) i spadał mi wiele razy (z racji tego, że z początku moje auto miało dzwona i koła pasowe osprzętu silnika nie były w jednej osi) spadał mi wiele razy ale nigdy nie pękł ani się nie poszarpał - spadał i tylko tyle więc tylko go ponownie zakładaliśmy (albo ja sam w trasie albo mechanik w mojej miejscowości) - sam podziwiam ten pasek za wytrzymałość bo prędzej pękło koło pasowe wału silnika z tłumikiem drgań skrętnych niż on sam (nawet zimą, mimo, że ciągle spadał). Nie jest to bynajmniej reklama ale jest jeden niuans - ja jeżdżę Golfem IV TDI a nie A4 więc ani rozrząd ani napęd osprzętu nie jest ten sam a już tym bardziej nigdy nie interesowało mnie czy w A4 stosowano paski ContiTecha więc mogę jedynie zagadnąć ale nie polecić na pewniaka. Jeśli takowe stosowano w A4 TDI to warto się nad tym zastanowić (moim tylko zdaniem).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...