vario2g Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Witam.Koledzy czy zakup wszystkich części rozrządu firmy Dayco w ASO do mojego avf-a to dobry pomysł?Nigdy nie miałem do czynienia z tą firmą.proszę o opinie. 1
lukjar7 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 paski dayco maja rekomendacje ASo, napewno napinacz bedziez litensa a rolka z iny badz skf, takze zestaw jest ok
bell23 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Trzeba zalozyc, ze rekomendacja Aso=przyzwoita jakosc i nie wnikac w szczegoly
vario2g Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Dzięki koledzy, jestem spokojniejszy,czytałem że paski dayco lubią się zrywać ale może to te bez rekomendacji .pozdrawiam
andrzej22 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Dzięki koledzy, jestem spokojniejszy,czytałem że paski dayco lubią się zrywać ale może to te bez rekomendacji .pozdrawiam Takie opinie wystawiają zwykle ci, którzy słyszeli że coś jest złe ale sami tego nie doświadczyli...
nastradamus Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Ja mam założony pasek dayco, ostatnio ustawiałem sobie kąt synchronizacji i go obejrzałem - wygląda jak nowy a najechane ma już 30000 więc myślę że to dobry wyrób
SotoM Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 a ja kiedyc mialem do czynienia z paskiem Dayco -po 7000km zaczal sie pruc szef. zmienilem na continental ale oczywiscie mowie o zamienniku. 2 tyg.temu kolega mial to samo w pasztecie b5 FL AWX takze cos tam sobie grzebał przy motorze i zauważył ze pasek się pruje także dayco zamiennik. moze oryginały sa z innego materialu wytwarzane albo inna metoda... rolki kupowałem Febi pudełko febi w srodku litens.
marewel Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Ale plote robisz dayco ma wierzchnia warstwę zszyta na łączeniu nawet jak ten szew puści to niczego to nie zmieni.
Sztomel Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Dayco - nie znam tej marki zupełnie. Zaprzyjaźniony mechanik uprzedzał mnie o złej jakości pasków (podróbek) znanej firmy m.in. Gates (ponoć nie zawsze można się kapnąć z czym mamy do czynienia). Miałem różne paski ale najbadziej wytrzymały i noszący najmniejsze ślady zużycia nosił pasek firmy ContiTech i ten stosuję ( w sumie to jest mój drugi taki pasek przy przebiegu 206 tys. km - auto kupione z przebiegiem 18 tys. km po 1,5 roku od nowości) do dziś dnia. Tej samej firmy mam pasek wielorowkowy napędu osprzętu silnika ( w sumie też dugi a auto ma 14 lat) i spadał mi wiele razy (z racji tego, że z początku moje auto miało dzwona i koła pasowe osprzętu silnika nie były w jednej osi) spadał mi wiele razy ale nigdy nie pękł ani się nie poszarpał - spadał i tylko tyle więc tylko go ponownie zakładaliśmy (albo ja sam w trasie albo mechanik w mojej miejscowości) - sam podziwiam ten pasek za wytrzymałość bo prędzej pękło koło pasowe wału silnika z tłumikiem drgań skrętnych niż on sam (nawet zimą, mimo, że ciągle spadał). Nie jest to bynajmniej reklama ale jest jeden niuans - ja jeżdżę Golfem IV TDI a nie A4 więc ani rozrząd ani napęd osprzętu nie jest ten sam a już tym bardziej nigdy nie interesowało mnie czy w A4 stosowano paski ContiTecha więc mogę jedynie zagadnąć ale nie polecić na pewniaka. Jeśli takowe stosowano w A4 TDI to warto się nad tym zastanowić (moim tylko zdaniem).
marewel Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 W 1.9 PD stosowano na 1 montaż Dayco i conti wiec o czymś to świadczy. http://www.rozrzad.pl/userdata/gfx/36255ca122ce413bf729f1e08c91ef7d.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się