globus 0 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam nadszedl czas na wymiane tarcz i klockow w mojej audi zastanawiam sie nad tymi dwoma rodzajami ktory bylby lepszy albo moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie. A druga sprawa to jakie tarcze powinny sie znalezc na przodie w audi a4 b5 sedan 1.9 tdi 90 KM wentylowane czy zwykle bo w tej chwili mam zwykle nigdy ich nie ruszalem a slyszalem ze powinny byc wentylowane z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 i w tej chwili nic innego nie włożysz prócz zwykłych-pełnych,żeby wsadzić wentylowane musisz zmienić zaciski i jarzma bo tarcza zwykła ma grubość 15mm a wentylowana 25mm i jej do obecnego zacisku nie wsadzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam nadszedl czas na wymiane tarcz i klockow w mojej audi zastanawiam sie nad tymi dwoma rodzajami ktory bylby lepszy albo moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie. A druga sprawa to jakie tarcze powinny sie znalezc na przodie w audi a4 b5 sedan 1.9 tdi 90 KM wentylowane czy zwykle bo w tej chwili mam zwykle nigdy ich nie ruszalem a slyszalem ze powinny byc wentylowane z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam. jak chcesz to mam tarcze 288/25 mm i klocki, wszystko nowe, Ferodo i zaciski pomalowane proszkowo, kolor czerwony, całosc P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam nadszedl czas na wymiane tarcz i klockow w mojej audi zastanawiam sie nad tymi dwoma rodzajami ktory bylby lepszy albo moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie. A druga sprawa to jakie tarcze powinny sie znalezc na przodie w audi a4 b5 sedan 1.9 tdi 90 KM wentylowane czy zwykle bo w tej chwili mam zwykle nigdy ich nie ruszalem a slyszalem ze powinny byc wentylowane z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam. 1Z ma tragiczne hamulce. Tarcze krzywią się z przegrzania momentalnie. Najlepiej byłoby tak jak radzą chłopaki przerzucić zaciski od ATE dla tarcz wentylowanych 288x25. Możesz kupić używany komplet albo po regeneracji jak proponuje Ci devastation. Zrobiłem to kiedyś w swoim 1Z i skończył się problem z biciem tarcz. Modyfikacja warta każdej złotówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globus 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 a jezeli chce zostac przyz wyklych tarczach to jaka firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Lepiej przejdz na 288/25 mm Jakiekolwiek zwykle nie nadaja sie do jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 devastation czemu nie polecasz ATE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Bo to plastelina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 A coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 To az nadto. I nie zawracaj mi więcej glowy jakimś gownem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 ładuj , texara, boscha, pagid, trw, zimmerman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Ta jeeeeeeeee.... wodki mu dać !!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 globus, szkoda kasy na wymianę litych tarcz, za kilka miesięcy będzie to samo. Dołóż 100zł i zmień na 288x25, serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary111 1 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Koledzy nie chcę się wymądrzać ja mam z przodu Brembo i klocki Textara czy coś takiego. Bardzo ładnie to działa. Mechanik powiedział że ten duet bardzo dobrze ze sobą współgra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4 3 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Devastation, a cenowo jak to wygląda? Sorry że się wtrącam ale nie sądziłem że aż tak źle jest z hamulcami w 1Z. Ja w styczniu wymieniałem przód TRW komplet, seria oczywiście. Ale tak na przyszłość dobrze wiedzieć gdy przyjdzie czas na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 700 zl. Tarcze klocki zaciski z jarzmami i wszystko co potrzebne do montazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Sorry za ot, devastation a jak wygląda przejście z hamulcy w b5 z 288 na 312? Jarzma, tarcze większe, klocki i zaciski też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Jarzma i tarcze, reszta bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Koledzy nie chcę się wymądrzać ja mam z przodu Brembo . Albo Ci się udały albo ja miałem pecha. Założyłem kiedyś tarcze brembo z przodu i po jakichś 3-4 miesiącach byłem zmuszony do ostrego hamowania z dużej prędkości. Udało się zatrzymać i pomyślałem: dobrze że nowe tarcze mam. Niestety następne hamowanie to już było szarpanie auta. Okazało się że tarcze się skrzywiły. Oddałem do reklamacji i reklamacja została uznana i oddali pieniądze. Zakupiłem wtedy tarcze TRW i mam je nadal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 A z 280 na 312 do wymiany wszycho? Ach ten ot... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się