Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwint TA TECHNIX HElp


kaFFFar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupilem wczoraj do audi a4 b5 avant zawieszenie gwintowane i teraz mam do was pytanie czy lepiej bedzie jechac do autoryzowanego serwisu gdzie powiedziemi mi ze za taka wymiane bede musial zaplacic 200-250 zl z geometria czy mozna jechac do zwyklego kowalskiego i za wymiane dac mu pare browarow . pzdr i czekam naodp z gory THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od Ciebie, montaż gwintu nie jest żadną filozofią, jeśli tylko "kowalski" posiada jakąkolwiek wiedzę i umiejętności to szkoda kasy na serwis. Jakbyś miał trochę chęci to nawet sam zrobisz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie... wielkiej filozofi z tym nie ma... :wink: Trochę wolnego czasu zimne piwko i sam to zrobisz...

Ew. kazdy kto ma lekie pojęcie o samochodach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 ustawia się tylko zbieżność. Jak miałeś niedawno ustawianą to możesz sobie to darować.

Jak źle piszę to niech mnie ktoś poprawi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za ODp i mysle ze lepiej bedzie jak sie udam do tego serwisu JESZCZE RAZ TY PANOWIE .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za problem wymienic zawieche..auto do góry (najlepiej obie strony na raz wtedy latwiej jets wyciagnac amora bo wtedy stabilizator CI sie łatwiej poddaje)mowa o przodzie...odkrecasz jedna długa śrube u dołu wahacza chyba 19stka ..od góry 2 małe śrubki chyba 13stki i po zawodach ...(aha przyda sie łom albo ktoś do pomocy , zeby depnac na tarcze zeby łatwiej było wsadzić gada;P

z tyłu mam quattro i odkrecam kilka śróbek ale Ty masz fwd a nie pamietam jak tam jest ale zapewne łatwiej niz w quattro...od góry śróbka zapewne i od dołu jedna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna zasadnicza sprawa. Nie wiem jak w TaTechnix ale w tym G....e MTSTechnik, żeby uznano gwarancje jeśli cos z zawiecha bedzie nie tak, musisz mieć wbitą pieczątke z datą, że zakładałeś zawieche w profesjonalnym warsztacie... Inaczej nie uznaja ci gwarancji.

Ja kupilem zawieche z MTS-u, bo taka mialem wczesniej ale sie "zużyła". Jakież było moje w********e jak po 0,5 roku użytkowania wylał sie amor z tyłu. Nie dało sie jezdzic, przy hamowaniu trzepało budą i koło traciło przyczepnosc, a na koleinach to strach bylo jechac wiecej niz 60. Amory zakładałem sam i potem musiałem kombinować przez znajomych zeby mi podbili pieczątke w karcie gwarancyjnej ze niby zmienialem w serwisie...

Tak ze radze sie dowiedziec, jak to jest u Ciebie z ta gwarancja i zatrzymac paragonik, bo może sie przydać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz ośkę to po co zbieżność ustawiać? przecież wachaczy nie wymieniasz a co tam się może przestawić jak nie ruszasz końcówki drążka? na tyle tym bardziej bo masz belkę gdzie nie ma żadnej regulacji. co innego np corsa B gdzie masz negatyw ustawiany na amortyzatorze i przy wymianie możesz pojebać :wink: takie moje zdanie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...