Kwaśniewski 1 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam, dziś przy okazji wyciągania wentylatora zdjąłem osłonę paska rozrządu i ten widok mnie zaniepokoił, na osłonie jest rudawy nalot. Cały rozrząd był robiony przy 238tyś km, auto teraz ma 280tyś. Czy tak powinien wglądać pasek rozrządu, czy jestem nadwrażliwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Wymieniales pompę wody tez? Wyglada jakby puszczala.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwaśniewski 1 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Pompa, rolki, napinacze, kompletny rozrząd był wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 u mnie pod osłoną taki sam nalot , był po 20 tys od wymiany rozrządu i ostatnio jak zaglądałem kontrolnie też - myślę że to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Norma,a podobno paski conti się nie strzepią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwaśniewski 1 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Dla pewności chyba warto wymienić pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Pompa, rolki, napinacze, kompletny rozrząd był wymieniony. Przyznam sie ze tez w moim AJM miałem taki nalot, ale miałem walnieta pompę więc myślałem ze to od tego, ale paska profilaktyczne nie zmienialem, ale cały czas kontrolowalem. Miałem go 5 lat w aucie i problemów nie było. Jak zmieniłem to stary dobrze jeszcze wyglądał, z tym ze ja zakładam tylko części z ASO. Tak przy okazji, warto sie przy wymianie paska przyjrzeć tlumnikowi drgan. Orginalne wytrzymują dużo, ale te z rynku wtórnego wolałbym co 120 kkm wymienić, tym bardziej ze są dużo tańsze. Oraz przyjrzeć sie napinaczowi paska wielorowkowego. Może trochę szkód narobic jak strzeli. Pozdrawiam RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
divers09 1 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Kolego aż z ciekawości zobaczyłem jak to u mnie wygląda i widok jest dokładnie taki sam.Kompletny Rozrząd miałem zmieniany 15 k km temu wiec myślę ze to norma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwaśniewski 1 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Takie postrzępienie paska to żadne postrzępienie moim zdaniem. Jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się