Skocz do zawartości
IGNOROWANY

170KM taczka


mardock81

Rekomendowane odpowiedzi

moze masz popsuty samochod (nie wnikam co)... mam ten silnik/CAGA/ w exeo (nawet z T "ciezsza" bo od CAHA) i na trasie z przejazdem przez gory, autostrady i Wieden do centrum w korkach wychodzi powtarzalnie 5.8-6.2 (trasa kilkaset km zrobiona kilkaset razy)... na tej trasie passat 2.5v6tdi w automacie palil 7.5-8L wiec jak dla mnie silnik oszczedny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz popsuty samochod (nie wnikam co)... mam ten silnik/CAGA/ w exeo (nawet z T "ciezsza" bo od CAHA) i na trasie z przejazdem przez gory, autostrady i Wieden do centrum w korkach wychodzi powtarzalnie 5.8-6.2 (trasa kilkaset km zrobiona kilkaset razy)... na tej trasie passat 2.5v6tdi w automacie palil 7.5-8L wiec jak dla mnie silnik oszczedny

czy ty czytasz co ja pisze porownujesz wieden do slaska :) :) :) jezdze na narty i wiem co znacza drogi poza granicami naszego kraju to jest raz a dwa pisze o krotkich odcinkach w miescie a nie o gorach i wiedniu oraz autostradach

ja tez przejade autostrada 200 km i wjade w miasto i spalanie mi wyjdzie 6 litrow bo to jest normalne ( przejechany dystans drogi w cyklu mieszanym zaniza srednia spalania) wjedz od razu do miasta pomachaj biegami 2,3 i postoj na swiatlach i tak przez 50 km to zobaczysz jakie wyjdzie ci spalanie

oszczedny jest w trasie ale nie w miescie przy jezdzie ciągłęj :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byly chyba a4b7 1,9tdi i jezeli juz chcialbys porownac silniki to najblizszy byly exeo bo to buda b7

Mi tylko chodziło o to, że:

120KM w B8 ma 290Nm i niby do 100 - 10,7s na CR

116KM w B7 ma 285Nm i niby do 100 - 11,2s na PD

czyli teoretycznie niezauważalne różnice. Ja rozumiem, że konstrukcje są lekko inne, wagowo też może być niewielka różnica, pytam jedynie o odczucia z jazdy. Jakby wsiąść w 1,9 w B7 i w to 2.0 w B8 czy odczucie z jazdy, przyspieszania i elastyczności aż tak się różnią? Bo zakładam, że było by podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tylko chodziło o to, że:

120KM w B8 ma 290Nm i niby do 100 - 10,7s na CR

116KM w B7 ma 285Nm i niby do 100 - 11,2s na PD

czyli teoretycznie niezauważalne różnice. Ja rozumiem, że konstrukcje są lekko inne, wagowo też może być niewielka różnica

konstrukcyjnie troche inne to sa passat b5 i audi a4b7 - roznie sie niewiele (no passat ma lepiej rozwiazany bagaznik i wiecej miejsca na nogi :) ) bo b5->b6->b7 to ewolucja tej samej konstryukcji (pierwsze a4b7 mialy przednie zawieszenie z a4b6 czyli ....z passata b5fl) a a4b7 a a4b8 to inne auta sprzedawane pod taka sama nazwa handlowa (b8 ma inne zawieszenie, karosiere, szyby, blotniki, dach itp itd (podobnie jak audi 80 to inne auto niz a4b5)

Odczucia z jazdy sa najlepsze (w sensie ze "zapie...") sa w fiacie 126p z urwanym tlumikiem

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

2.0tdi CR 120 ps i 170ps to te same praktycznie silniki rozniace sie turbina i paroma detalami typu "rura intercoolera" czy "pompa wody" (+oczywiscie ustawione softwarowe nazwijmy to "ograniczniki")

- potencjalne upgrady CRow sa wiec latwe do przeprowadzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym Wy piszecie??

To że dupo-hamowni wydaje się że fura nie jedzie nie oznacza że tak jest w rzeczywistości...

W CRze moment ciągnie się w miarę płasko od początku do końca...w PD jest walniecie z dołu a potem fura zdycha...

To tak jak z tymi chipa z alledrogo...jest pie..e z dołu moc ogromna a fura jedzie w rezultacie gorzej niż słabsza ale z lepszym przebiegiem momentu...

Co do spalania...kupcie sobie stare 1.9TDI na VP i będzie palił 6l....

Ja jeżdżę 2.0TSI 4x4...i naprawdę w tym samochodzie w ogóle nie ma szału jeśli chodzi o odczucia z jazdy...mam wrażenie że to auto nie jedzie...dosłownie większy fun mam w 150konnej OI niż w TSI...jednak w realu TSI(Golf R 350Hp) ma poniżej 5s do 100ki a OI...nie wiem z 10-12s...to samo mam z np. Cuprą...wsiadłam w ośkę 310Hp to rwie mi kierownice z rak ;-) czuć że to auto po prostu zapiernicza....a potem staje moim autem które nie dostarcza emocji i robię z takie cupry wiatrak...

Tak więc wyluzujcie trochę albo faktycznie wsiądźcie w 3.0TDI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mozna byc rozczarowanym pod wzgledem osiagniec silnika z oznaczeniem CAGA w Audi ???? tak samo pod wzgledem spalania nie mow przesiadcie sie kolego i tak tam bo po to jest to forum aby o tym pisac , nie kazdego stac na 3.0 TDi zza granicy chociazby z powodu wywalenia 18 % akcyzy (pieniadze wywalone w kosz bo tak chce nasz kraj)

kazdy pisze o tym co ma i tyle :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdrowy rozsądek CAGA nie jedzie :facepalm: ale ta sama buda z 2.0 PD jechała by jeszcze gorzej...oczywiście mowa o seryjnych silnikach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziwna sprawa,auto od zeszłego czwartku lata jak mój poprzedni pasek 2.0 TDI 170KM,chyba był zamulony przez poprzedniego właściciela a ja tym autem robię z 500km miesięcznie wiec nie miał kiedy się "rozkręcić" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może filtr cząstek stałych był zasyfiony i się przepalił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przesiadłem się parę miesięcy temu z Paska 2.0 TDI 170KM na B8 170KM i nie wiem czemu Audi jedzie jakby chciało a nie mogło i mnie wkurza.Byłem u paru magików,w boschu i c-tronic,wszyscy twierdzą,że turbo,wtryski,sprzęgło,dpf są w bdb stanie.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,może to ten nieszczęsny commonrail tak muli bo jeżdżę jeszcze toyota 2.0,fordem 2.0 i tez zamulają.Poniżej fotka wykresu z hamowni,niby jest 175KM i 378NM ale auto chodzi jak po pawulonie ;)

http://s9.postimg.org/wsnpham3v/20130516_123031.jpg

Daj mu olej 2T do baku a jak to wyjeździsz to daj od razu STP i wylataj to do końca. To ożywi serduszko w Twojej pięknej B8. A najlepiej pomaga kastracja filtra cząstek...

Z drugiej strony to trzeba wziąć pod uwagę że to jest cała konstrukcja auta już bardziej ekskluzywna (wyciszenie, rozłożenie masy, konstrukcja) niż te którymi jeździliśmy do tej pory (B6-B7) Wiec przyspieszenie na pewno jest bardzo dobre tylko my w środku odczuwamy to już znacznie inaczej niż w poprzednich modelach...

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem auto po czyszczeniu wtryskiwaczy. Silnik przede wszystkim zmienił charakterystykę pracy na bardziej kulturalną ... ale co mogę wnieść do tego tematu, jakby odzyskał część mocy :)

Autko ma nalatane 223kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wniosę coś do tematu. Miałem podobny "problem" z przesiadką z B6 1.9TDI na B7 2.0 TDI. Kupując je z kolegą nomen omen fachowcem, stwierdziliśmy, że auto jest jakieś przymulone. Diagnostyka niczego nie wykazała, więc pozostało przyzwyczaić się do słabszych osiągów i oto po pewnym czasie stwierdziłem, że auto jest dynamiczne , silnik świetny mimo swojego nie małego przebiegu i złej opinii i tak zostało do końca. Autko spisywało się rewelacyjnie. Nie jest to krypto reklama aut z silnikami 2.0 TDI , ja po prostu naprawdę jestem bardzo zadowolony z użytkowania ( przez 3 lata) auta z tą jednostką.Teraz czas na przesiadkę na B8 z common raill, zobaczymy co życie przyniesie :) .

( nieśmiałe pytanie do moderatorów: jestem na forum od 2008r i mam status nowicjusza. Hm, dziwne ale może się czepiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wniosę coś do tematu. Miałem podobny "problem" z przesiadką z B6 1.9TDI na B7 2.0 TDI. Kupując je z kolegą nomen omen fachowcem, stwierdziliśmy, że auto jest jakieś przymulone. Diagnostyka niczego nie wykazała, więc pozostało przyzwyczaić się do słabszych osiągów i oto po pewnym czasie stwierdziłem, że auto jest dynamiczne , silnik świetny mimo swojego nie małego przebiegu i złej opinii i tak zostało do końca. Autko spisywało się rewelacyjnie. Nie jest to krypto reklama aut z silnikami 2.0 TDI , ja po prostu naprawdę jestem bardzo zadowolony z użytkowania ( przez 3 lata) auta z tą jednostką.Teraz czas na przesiadkę na B8 z common raill, zobaczymy co życie przyniesie :) .

( nieśmiałe pytanie do moderatorów: jestem na forum od 2008r i mam status nowicjusza. Hm, dziwne ale może się czepiam :)

O ile się nie mylę to status zależy od ilości postów:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej auto odmuliło się a,że nawet czasem 500km miesięcznie nie robię to nie miał kiedy :) Poprzednia właścicielka dostała KUGE i szybko porzuciła A4 a po 6 miesiącach wystawiła na sprzedaż i pewnie dlatego kupiłem takie zamulone.Jaki koszt czyszczenia wtrysków i jak oni to robią bo w pasku czyścili ultradźwiękami.STP lałem i żadnej różnicy,miałem mondeo narkomana uzależnionego od tego środka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam także B8 170km, napęd przód, skrzynia manual, przebieg 207000 km. Niepodoba mi się płynność przyspieszenia od startu. Ruszamy, gaz w podłogę, auto ospale toczy się do ok. 1800 obr/min. Powyżej 1800 obr/min dostaje takiego pałera, że kończy się reakcją ESP. To samo na 2 i 3 biegu (jak popada). W trasie spisuje się bardzo dobrze (jazda na wyższych obrotach). Czy jest możliwa aż taka różnica chrakterystyki do i od 1800 obr/min?

Jeżeli jest to naturalne zjawisko w tym silniku to może jakiś program rozwiązałby problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Moje BRD też było ospałe tak do 2 tys po programie niebo lepiej w zakresie 1600-2000 tys/obr. przybyło sporo nm i km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...