mlodziak22 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam, od dość dawna mam taki problem ,że po wejściu na vagu w grupe 3(abs brems) na fisie zapala się abs,esp i wykrzynik , a pod nim napis brems błędów brak , ale zmieniałem kierownice i od tego momentu wyskakuje mi błąd 00778, a dziś wyskoczył dodatkowo 01486 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 01486 - System Function Test Activated przeprowadziłem kalibracje podana na forum w BS grupa 001 pole 3 jest OK, zamykam vaga, gasze auto , przekręcam kluczyk i świeci się dalej abs i esp.Po przekręceniu kierownicy max w lewo w MS grupa 005 pole 1 mam wartość ok 470 stopni , a w drugą -470 , tak ma być????Proszę o jakieś sugestie co mam zrobić
mlodziak22 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Opublikowano 18 Maja 2013 to jak mam ją ustawić?? ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ---------- taśme mam założoną tak samo jak na foto w dziale warsztat wymiana modułu
siwy2326 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Kodowanie do poprawy. Drugi błąd oznacza ze zaczales test ale go nie skaczyles.
mlodziak22 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 Ale robie jak jest podane na forum, niby ok Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ---------- To wkoncu kodowanie czy taśma?? ---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ---------- nikt nie pomoże?? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
zbyszek7791 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Sprawdź w 005 przy kołach ustawionych na wprost jaką masz wartość kąta skrętu powinno być 0 , następnie skręcaj powoli kierownicą w jedną stronę i obserwuj wartości kąta powinno się płynnie zmieniać potem w drugą stronę. Jeżeli wszystko płynnie chodzi kasujesz błędy,logujesz się nastawy 001, następnie po udanej kalibracji wychodzisz ze sterownika nie gasisz silnika tylko przeprowadzasz test systemu. Na you tube masz filmik z ross-tech jak masz go wykonać. Po udanej jeździe błędy powinny się skasować. Podczas diagnostyki abs kontrolki od niego zawsze się zapalają. I jeszcze jedno co do drugiego błędu w niektórych sterownikach abs można ten test wyłączyć vagiem
mlodziak22 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Opublikowano 20 Maja 2013 już zrobione:decayed: kolega Siemian mi wszystko wytłumaczył. Wystarczyło trochę pojeździć żeby zniknął błąd 01486,wczoraj jeździłem i nic, a dziś po 1km abs i esp znikneło.Później przestawiłem lekko kiere bo nie miałem prosto przez którą najprawdopodobniej zapalało mi się esp i błąd 00778.
Kuba A4 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 podepnę się pod temat sprawa dotyczy AWX bez tempomatu rok 2001 wyskakuje błąd czujnika skrętu kierownicy przy prawie każdym odpalaniu zapla się na liczniku "BREMSE" czy może być to z tym połączone? dodam że kierownica nieco krzywo stoi walczę z tym od keidy ją kupiłem
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 podłacz VAGa i zobacz jak sie sprawy ,mają
mlodziak22 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ustaw kierownicę prosto, jeśli masz błędy jak ja przeprowadź kalibracje
Kuba A4 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 pisalem Wam mam błąd czujnika skrętu kierownicy kiera stoi lekko źle ale naprawde niewiele moze miec to wplyw z tym bledem?
wrclaguna Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Jak pojawia sie komunikat BREMSE to aku slaby jesli blad czujnik G85 to albo kalibracja albo powiedział papa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się