GTI07 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam.Mam problem z centralnym zamkiem.Zacznę od tego ze mam dokładany pilot centralki bo ktoś pogubił wszystkie scyzoryki i dołożył sobie pilota.Problem polega na tym ze jak otwierałem auto dzisiaj to normalnie się otwarł przyjechałem na stacje zamknąłem,auto się zamknęło,ale zapomniałem portfela i chciałem je otworzy kierunki migły ale auto się nie otwarło musiałem je ręcznie otworzyć.Miałem już tak wcześniej ale po paru minutach centralka zaczęła normalnie funkcjonować,a teraz już nie.Jak się tak kiedyś działo to po wsadzeniu kluczyka i przekręceniu stacyjki zaczął wyć alarm,musiałem odczekać kilka minut aż zacznie działać,a dzisiaj już nie zawył,normalnie auto odpaliło.Dodam też że wcześniej działo się tak jak się bawiłem centralka.Sprawdzałem nawet przycisk ryglowania drzwi w czasie jazdy ale on tez nie zamyka ich,wo gule nie słychać pompki.Co to może być?Dodam że bezpieczników nie sprawdzałem bo stało się to ok dodziny23:30
HeRaS Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam, miałem podobnie w swoim samochodzie wszystko super chodziło do momentu dużych opadów lub mrozów. Głównym winowajcą była pompa centralnego zamka cała zawilgocona. Zabrałem do domu przeczyściłem alkoholem izopropylowym gruntownie całą płytkę elektroniczną sprawdziłem również wirnik bo często ulega awarii ale na szczęście tylko wyczyszczenie i całodniowe odstawienie do wyschnięcia i osuszenia się pompy pomogło. Wszystko działa jak powinno. Puki co nie mam z nią żadnych problemów. Pozdrawiam.
GTI07 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 Wymontowałem pompkę ale słyszę jak działa znaczy się buczy i wibruje tak ze chyba pompuje ale jak ściągnę wężyki to mieczuje jak powietrze leci.Numer pompki mam taki:8L0 862 257 K,a drogi nadrukowany to I006 260198 "K" ---------- Post dopisany at 09:24 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ---------- I mam jeszcze takie pytanie czy ten numer z nowej pompki musi się idealnie pokrywa z tym ze starej pompki? ---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ---------- Bo znalazłem dwie takie pompki tylko ze jedna ma numer 8D0 862 257 E,a druga 8L0 862 257 H,i generalnie inne pompki różnią się tym ze na końcu jest albo E albo G albo jeszcze inną literkę a na początku jest zawsze 8D0 albo 8L0 reszta numeru jest taka sama.i teraz nie wiem która by pasowała.
Wafel1 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Pompka musi obsługiwać centralny z pilota. Z czego pamiętam, to ta z E na końcu nie obsługuje. Wysłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk
damian12759 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 najlepiej poszukaj pompki z obsługą pilotów (przykładowo: 8L0 862 257 G, K) i dokup do tego ori pilot, wywal chińską centralkę i bedziesz miał wszystko ori, a jeśli chcesz dalej korzystać z dołożonej centralki to możesz szukać pompki bez obsługi pilotów.
GTI07 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 Ori pilot to chodzi o ten scyzoryk?A mam jeszcze pytanie takie bo wziołem wypiołem tą pompke i przestały szyby i szyberdach działać.Pompka jest razem z nimi podpieta czy coś?
damian12759 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 tak, chodzi o scyzoryk. w pompce znajduje sie moduł komfortu i dlatego szyby i szyberdach przestały działać
GTI07 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Opublikowano 20 Maja 2013 Aha.Czyli jeśli Ja mam numer pompki 8L0 862 257 K i kupie z numerem 8L0 862 257 G to szyby i szyberdach zaczna znowu dzialać,czy muszę szukać tylko z tym K na końcu?A co to są za pompki których numer zaczyna się na8D0i czy jak znajde też taka to czy też wszystko bedzie działać tak jak wcześniej?Nie bębę musiał nic kodować na nowo? ---------- Post dopisany 20-05-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 23:21 ---------- Znalazłem pompkę o numerze 8L0 862 257 G.Czy będzie ona poprawnie działała czy wszystko będzie tak jak wcześniej?Moja zepsuta pompka ma numer 8L0 862 257 K.
damian12759 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Aha.Czyli jeśli Ja mam numer pompki 8L0 862 257 K i kupie z numerem 8L0 862 257 G to szyby i szyberdach zaczna znowu dzialać,czy muszę szukać tylko z tym K na końcu?A co to są za pompki których numer zaczyna się na8D0i czy jak znajde też taka to czy też wszystko bedzie działać tak jak wcześniej?Nie bębę musiał nic kodować na nowo?---------- Post dopisany 20-05-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 23:21 ---------- Znalazłem pompkę o numerze 8L0 862 257 G.Czy będzie ona poprawnie działała czy wszystko będzie tak jak wcześniej?Moja zepsuta pompka ma numer 8L0 862 257 K. z końcówką G bez problemu bedzie wszystko działać i dodatkowo bedziesz mógł dokodować do niej ori scyzoryk. sam miałem kiedyś z końcówką E ale jak padła to wstawiłem z G i mam zamek na pilota i kluczyk scyzoryk, a szyby i szyber działają jak kiedyś z tą różnicą że moge je zamykać i otwierać z pilota
GTI07 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Opublikowano 20 Maja 2013 Aha.Czyli ta pompka co znalazłem z numerem 8L0 862 257 G będzie dobra?No umnie było tak że jak zostawiłem otwartą szybe i zamknołem auto z pilota to odrazu szyba szła w góre.Niemusiałem kluczyka wsadzać do zamka i przekręcać ani trzymać pilota.A to do tej centralki z K to niemozna kodować scyzoryków?A te pompki z początkiem numeru 8D0to co to za pompki?
badyl666 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Poczytaj czym się różnią te pompki :digakom - digitale automobil kommunikationstechnik
GTI07 Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Mam jeszcze takie pytanie.Bo alarm tez mam dokładany i czujniki mam przy szybie czołowej.Dzisiaj zobaczyłem że mam takie małe kratki w słupkach miedzy drzwiami "patrzące na tył i przód"czy to są czujniki fabrycznego alarmu?Czu A4 było wyposażone w fabryczny alarm?Bo w sumie mam tylko jeden kluczyk i to zwykły i pilot od dokładanego alarmu.Poprzedni właściciele pogubili cała resztę.Pompkę zamówiłem z obsługą pilotów numer 8L0 862 257 G.I teraz jak się dowiedzieć czy mam fabryczny alarm i czy miałem scyzoryk czy może tylko zwykle klucze?Wlepy w bagażniku brak.Jeśli miałem scyzoryk to może zostawić ten dokładany alarm i tylko do kodować do niego scyzoryk czy może starać się uruchomić fabryczny.Czy jeśli podepnę nową pompkę z obsługa pilotów to czy nie będzie się ona gryzła z dokładanym całym alarmem(modułem sterującym,pilotem i alarmem)i czy będę mógł do kodować scyzoryk do tego dokładanego alarmu?
damian12759 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 za tymi małymi kratkami tak jak myślisz były montowane czujniki od alarmu fabrycznego, jeśli twoje auto z fabryki wyjechało z pompką K to za tymi kratkami powinny być czujniki. Do fabrycznego alarmu nie koniecznie musi być scyzoryk bo aktywuje sie on po przekręceniu kluczyka w zamku. nowa pompka nie powinna sie gryźć z dokładanym alarmem bo jest on tylko wpięty w instalację. sam po roku od założenia pompki z obsługą pilotów znalazłem centralkę od jakiegoś alarmu do którego nie miałem pilotów i ją od razu wyj....em
GTI07 Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Szczeże to nie wiem z jaką pompką wyjechało bo juz byla chyba wszcześniej zmieniana bo jest opisana białym flamastrem.Czyli będe mógl sobie scyzoryka dokodować i z jego pilota zamykać i ubezpieczać ten dokładany alarm po zamontowaniu tej pompki?
damian12759 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 na 100% bedziesz mógł zakodować scyzoryk do pompki a co do ubezpieczania dokładanego alarmu to jeśli chodzi on na takiej samej częstotliwości co pilot scyzoryk to być może że uda sie go dokodować ale co do tego to 100% pewności nie daje.
Fazii Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Pompka musi obsługiwać centralny z pilota. Z czego pamiętam, to ta z E na końcu nie obsługuje.Wysłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk Obsługuje centralny z pilota bo akurat taką mam. Domykanie szyb również jest ---------- Post dopisany at 00:51 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ---------- Szczeże to nie wiem z jaką pompką wyjechało bo juz byla chyba wszcześniej zmieniana bo jest opisana białym flamastrem.Czyli będe mógl sobie scyzoryka dokodować i z jego pilota zamykać i ubezpieczać ten dokładany alarm po zamontowaniu tej pompki? Jak już będziesz kupował pompkę to najlepiej jakbyś znalazł ją ze scyzorykiem, który był fabrycznie do niej. Wtedy na pewno nie będzie problemu z dokodowaniem pilota.
szpunt03 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Pompka musi obsługiwać centralny z pilota. Z czego pamiętam, to ta z E na końcu nie obsługuje.Wysłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk "Obsługuje centralny z pilota bo akurat taką mam. Domykanie szyb również jest" Uporządkujmy trochę fakty: czyli: Artykuł: Audi pompa centralny zamek Numer części: 8L0 862 257 E Data produkcji: 1996-1997 Opis: Centralny zamek z zintegrowaną pompą sterownika - dla pojazdów bez systemu alarmowego - bez pilota radiowego producent VDO Podejrzewam Fazii, że masz dostawioną jakiś alarm lub centralkę ze sterowaniem z pilota, bo na samej tej pompce na 100% nie będzie działał pilot, jak dobrze pamiętał kolega Wafel...
GTI07 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Aha,z tego co rozumiem to dokoduje scyzoryk do pompki tylko niewiadomo czy da sie ubezpieczac pilotem w scyzoryku fabryczny alarm czy bedzie trzeba to robic przez zamek w drzwiach.Bo dokladany alarm napewno poleci z auta.Fajnie by bylo jak by sie dalo to zrobic ze naciskam pilota,pompka zamyka auto i odrazu ubezpiecza fabryczny alarm.
Fazii Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Pompka musi obsługiwać centralny z pilota. Z czego pamiętam, to ta z E na końcu nie obsługuje.Wysłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk "Obsługuje centralny z pilota bo akurat taką mam. Domykanie szyb również jest" Uporządkujmy trochę fakty: http://s7.postimg.org/ji1i7dst3/pompka_centralnego.jpg czyli: Artykuł: Audi pompa centralny zamek Numer części: 8L0 862 257 E Data produkcji: 1996-1997 Opis: Centralny zamek z zintegrowaną pompą sterownika - dla pojazdów bez systemu alarmowego - bez pilota radiowego producent VDO Podejrzewam Fazii, że masz dostawioną jakiś alarm lub centralkę ze sterowaniem z pilota, bo na samej tej pompce na 100% nie będzie działał pilot, jak dobrze pamiętał kolega Wafel... Mała pomyłka, mam pompkę 8D0 862 257 E a nie 8L0 862 257 E
damian12759 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Aha,z tego co rozumiem to dokoduje scyzoryk do pompki tylko niewiadomo czy da sie ubezpieczac pilotem w scyzoryku fabryczny alarm czy bedzie trzeba to robic przez zamek w drzwiach.Bo dokladany alarm napewno poleci z auta.Fajnie by bylo jak by sie dalo to zrobic ze naciskam pilota,pompka zamyka auto i odrazu ubezpiecza fabryczny alarm. fabryczny alarm aktywuje sie poprzez zamknięcie zamka w drzwiach lub zamknięcie auta pilotem (chodzi o ori pilot) wiec wszystko bedzie tak jak chcesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się