l3l0 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z mocą silnika. Więc odpalam silnik i nacisne gaz a silnik dławi się i nie potrafi 1,5tys obrotów przejść , a wystarczy że zostawie go na minute na wolnych obrotach i po problemie . Na gazie jest ok ale wtedy temp. min 40 stopni jest . Wg komputera czujniki pokazują aktualną temperature silnika . Jednyny błąd "nieprawidłowa mieszanka paliwa " czyzby sonda juz klepła i na zimnym silniku takie jaja robiła ? dopóki go nie przegonie z 200-300m to auto jedzie bez problemu . PS. przewody wysokiego napiecia i swiece wymienione , co dopiero przegląd gazu był robiony jest ok . Nie ma różnicy czy jest +25 stopni na dworze czy pada deszcz i jest wilgotno
damianek0000054 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 czyli jak rozumiem jak jest zimny to muli go a jak złapie temp to jedzie noramalnie ?? jak tak to poszukaj winy w przepustnicy moze byc tak ze brakuje mu ssania na zimnym silniku i dostaje za mało paliwa
ja74687 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Możliwe że sonda ci pada ale i przepływka może to powodować odłącz najpierw sondę i zobacz co się będzie działo a potem podłącz sondę i odłącz przepływkę i zobacz co się będzie działo
l3l0 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Opublikowano 20 Maja 2013 dokładnie jak zimny to brak reakcji na gaz max 1,5tys obrotów i dławi się brak mocy jak sie tak kilka razy przegazuje wtedy podejdzie do 7 tys i zaczyna normalnie reagowac. sprawdze i napisze;) dzięki póki co
krzysiekml Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 przepustnica do czyszczenia i adaptacji,czujnik temp. do sprawdzenia to tak profilaktycznie po drugie to podaj nr.błędu bo to może być błąd składu mieszanki wolnych obrotów,a za chwilę pół osprzętu wymienisz a kolejne to sonda nie działa jak jest motor zimny
ja74687 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 zależy jak kto rozumie słowo zimny silnik Przy odpalaniu to tak sonda nie działa ale po odpaleniu kilka minut i zaczyna działać i silnik nadal zimny Ale kolega wyżej dobrze ci napisał sprawdź najpierw to co on ci napisał a dopiero potem się zobaczy
l3l0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 wiec tak odpinałem przepływke efekt taki ze zgasło auto po naciśnieniu gazu czyli jeszcze gorzej sondy nie sprawdzalem jeszcze podpiąłem komputer 0 błędów natomiast na blokach pomiarowych 3 blok 4 wartość temperatura powietrza zassysanego obojętne od pory dnia od temperatury nawet 6 stopni rano albo 30 w poludnie ciągle pokazuje 19,5 stopnia . Temperatura wody wg komputera wzrasta wg wskazana na desce ale z tego co wiem lubi padać czujnik czujnik g62 podobno jest to ten 4 pinowy zespolony jako g6 i g62 ? a ten 2-pinowy ? wskazanie ? gdzie z blokach moge sprawdzic te czujniki ?Niestety prób nie mam dużo bo po około 1 min auto pracuje normalnie PS.wg rozpiski bloków jeżeli jest uszkodzenie tego czujnika temp. pow. zasysanego to komputer pamięta ostatnią wartość a sterowanie reszty odbywa się poprzez mapy i temp. wody aktualną .Ten czujnik to mam rozumieć w przepływce ?
ja74687 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Przepływka to i u mnie pokazuje 19,5 tym się nie przejmuj A jak tam z przepustnicą czyściłeś, i jak VAG pokazuje temp. taką jak zegary to znaczy że jest dobrze Zrób jeszcze tak (jak nie masz LPG) odepnij mu na noc aku, rano podłącz z powrotem po podłączeniu przekręć zapłon na około 40s. nic nie dotykając tzn. samochód na luz i nie dotykasz nic, po tych 40s. wyłączasz zapłon czekasz ok 30s. i odpalasz silnik też nic nie dotykając jak już odpalisz to daj mu chwilkę pochodzić na wolnych obrotach ok 1min żeby tam się wszytko zgrało zobacz czy pomoże nic nie kosztuje a czasami potrafi pomóc A jak masz LPG to możesz też to zrobić tylko zapewne mapy się skasują :)Czujnik temperatury który używa ecu i zegary to ten 4 pinowy ten dwu pinowy bodajże jest od klimy A silnik zaczyna ci normalnie pracować po 1miin ponieważ sonda zaczyna pracować i koryguje go Jak ten zabieg nie pomoże to napisz dalej będzie się główkować
krzysiekml Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 z tego co kojarzę to 19,5st to wartość domyślna dla ECU (bo nie masz takiego czujnika) g2/62 tak to ten cztero pinowy ten dwu pinowy jest od klimy ręcznej z tego co pamiętam
tygrysekk Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witam sprawdz odme ja miałem peknieta i obiawy miałem podobne POZDRAWIAM
l3l0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 Cześć Odme wymieniałem rok temu ale wtedy falował i cały bok silnika był mokry z oleju wiec temat przerobiony za bardzo nie mam jak zostawić auta na noc z wypiętym aku ;/ chyba ze na firmie prze 8h . Spróbuje jeszcze ten patent może pomoże jak nie to szukam dalej . Dzięki za pomoc
ja74687 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 8h mu wystarczy jeżeli ma pomóc to po takim czasie powinno pomóc
l3l0 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 po tych 8 godzinach jest gorzej niż było dopiero przy 90 stopniach wody jakoś jedzie auto . Wtedy był problem na zimnym silniku teraz ciągle tylko na PB . jeżeli zmienie bieg przy 2 tys obrotow to auto ma drgawki szarpie do 2 tys , od 2-2,5tys idzie jak muł od 2,5 zaczyna regowac na gaz ( gaz w podłoge ) i ogolnie do 4 tys idzie a powyzej ma duuuuuzy problem . czy wtrysk sie nie zapiekl ? na gazie jest idealnie wszystko. Poki co musze przód auta rozbity wczoraj przez kobiete naprawic ale juz mysle o tym ;/
ja74687 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jak na LPG jest wszystko ok to znaczy że układ PB coś szwankuje Zobacz może ciśnienie PB możliwe regulator szwankuje
l3l0 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 z reguły to co 1,5 roku pompe paliwa wymieniam tyle wytrzymuja zamienniki . niestety nie mam jak sprawdzic cisnienia chyba ze przez kompa zobacze tylko nie wiem gdzie . Jak kupie maske , zderzak , 2 chlodnice , visco itd to zerkne
ja74687 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Przez kompa nie sprawdzisz Może masz za mało PB jak jeździsz na LPG i dlatego pompka się przyciera
tygrysekk Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam wez odłacz przepływomierz i sie przejedz, jak bedzie roznica to przepływomierz do czyszczenia tym Alkohol izopropylowy IPA czystość 99,9% 100ml (3312781326) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ,jak nie pomoze czyszczenie przepływomierza to wymiana.
l3l0 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Odświeże trochę tego kotleta bo auto złożone jeżdzi od jakiegoś czasu i na wypiętej przepływce po dodaniu gazu ( w podłogę ) strzela w wydech podobnie zachowuje się na wpiętej ale rzadziej to robi. Czujnik wody od 14 stopni aż do 90 idzie wg komputera i od 60 podobnie na liczniku . Kupić od razu przepływkę ? bo nowa duży koszt a błędów jak nie było tak nie ma .
ja74687 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jak by przepływka padła to jej odpięcie by ci pomogło a sondę odpinałeś ?? zobacz jeszcze ją :)Podłącz przepływkę a odłącz sondę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się