Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] VAG-COM brak komunikacji ze sterownikiem, ( ! ) z napisem BREMSE ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam spory problem, lub brak wiedzy :decayed: związany z podłączeniem się VAG-COM do A4 (B6) AKE. Poniżej opisane problemy w zasadzie pojawiają się niezależnie od wersji aplikacji której użyłem:

  • Polski VAG 2.5
  • Polski VAG 4.9
  • VAG COM 208.1 PL
  • VAG-COM Release 311-2
  • VagCom 409

W większości testowanych podzespołów: 01 engine; 11engine II; 21 engine III ... pojawia się komunikat "brak komunikacji ze sterownikem" lub

na wyświetlaczu FIS ukazuje się duży symbol hamulca ręcznego ( ! ) z napisem BREMSE. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Zarazem chciałbym nadmienić, iż test skrzyni biegów przebiega bez problemów.

W/w aplikacje z pewnością komunikują sie z autem - stwierdzam to na podstawie pozytywnego test połączenia.

ps. Przed zakupem auta fachowiec skanował przy mnie wszystkie podzespoły auta i nie miał z tym żadnych problemów :kox::confused4: ??

Opublikowano

Zadzwoń do mnie 0 694 679 252 w poniedziałek to podjedziesz i zobaczymy co z Twoim sprzętem. Czy wina jest po stronie sprzętu czy samochodu.

Opublikowano

Witam

Jeszcze nie wiem co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Jutro (22/07/2008) wybieram się na warszawski zlot, to może tam uda mi się dowiedzieć czegoś więcej na temat problemu który mnie martwi. :przebiegly:

___________

Pozdrawiam

Rafał

Opublikowano

Witam

Jeszcze nie wiem co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Jutro (22/07/2008) wybieram się na warszawski zlot, to może tam uda mi się dowiedzieć czegoś więcej na temat problemu który mnie martwi. :przebiegly:

i jak chlopaki na Spocie poradzili sobie z problemem .... :naughty:

Opublikowano

TAK :>

Problem tkwił w mojej niewiedzy, :) gdyż pierwszy raz miałem kontakt z tego typu oprogramowaniem. (vag-com)

Najprościej rzecz biorąc nie znałem jego zasad działania.

PS. Jeden problem się rozwiązał ale powstał kolejny. Vag-com wykazał błąd:

00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

G-80 - czujnik skoku igły wtryskiwacza

Opublikowano

z postu lukaszr wynika , że wypadałoby by do serducha zajrzał dobry mechnik i doprowadził auto do porządku.

Opublikowano

PS. Jeden problem się rozwiązał ale powstał kolejny. Vag-com wykazał błąd:

00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

G-80 - czujnik skoku igły wtryskiwacza

Błąd wtryskiwacza sterującego - tak jak wczoraj Tobie mówiłem.

Poza tym:

- silnik bardzo zaniedbany

- rozrząd koniecznie do wymiany włącznie z termostatem (nie wiem jak można jeździć ze wskaźnikiem temp. na minimum i się tym nie zainteresować)

- wtrysk sterujący do wymiany (5% szans, że to wtyczka)

- nastawnik pompy paliwa ciut się przycina więc też trzeba by w to zajrzeć

- jaki olej był zalany ?

- filtry do wymiany + olej

- hydraulika do sprawdzenia (coś niemiłosiernie brzęczy)

- turbosprężarka najprawdopodobniej będzie do wymiany

- wisko jakoś dziwnie hałasuje

- EGR zatkany

Tym autem naprawdę trzeba się zająć i doprowadzić do normalności.

Opublikowano

Witam

- rozrząd koniecznie do wymiany włącznie z termostatem (nie wiem jak można jeździć ze wskaźnikiem temp. na minimum i się tym nie zainteresować)

Wskaźnik temperatury płynu chłodniczego przestał działać przed kilkoma dniami i nie miałem jeszcze czasu się nim zając. A jeśli chodzi o rozrząd to fakt na wymianę już czas. Tylko zastanawiam się do jakiego dobrego fachowca z tym pojechać ??

- wtrysk sterujący do wymiany (5% szans, że to wtyczka)

Na wszelki wypadek sprawdzę tą wrtczkę oraz czy nie jest gdzieś przerwany kabelek. W ASO (G80) czujnik skoku igły wtryskiwacza kosztuje około 1300 zł. :shocked: Zastanawiam się czy jest możliwość zbadania oporność cewki wtryskiwacza ??

- jaki olej był zalany ?

Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30

- filtry do wymiany + olej

Czy jest sens na nowo wymianiać filtrów oleju, powietrza oraz oleju w silniku skoro był prze trzema no może czteroma tys. kilometrów wymieniane ?.

- EGR zatkany

Zatkany ERG z pewnością niekożystnie wpływa na czystość środowiska. Czy po za tym ma to jakiś nie dobry wpływ na silnik ?

-------------

Hmmm tak się zastanawiam co dalej ...

Czy jesteś lukaszr w stanie mniej więcej oszacować koszt niezbędnych napraw po tym co wczoraj widziałeś?.

Wspominałeś też o hydraulice do sprawdzenia - czy to może mieć bezpośredni wpłayw na wałki rozrządu które mogą być potencjalnie do wymiany?

Pozdrawiam

Rafał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...