rav Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Witam Mam spory problem, lub brak wiedzy związany z podłączeniem się VAG-COM do A4 (B6) AKE. Poniżej opisane problemy w zasadzie pojawiają się niezależnie od wersji aplikacji której użyłem: Polski VAG 2.5 Polski VAG 4.9 VAG COM 208.1 PL VAG-COM Release 311-2 VagCom 409 W większości testowanych podzespołów: 01 engine; 11engine II; 21 engine III ... pojawia się komunikat "brak komunikacji ze sterownikem" lub na wyświetlaczu FIS ukazuje się duży symbol hamulca ręcznego ( ! ) z napisem BREMSE. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Zarazem chciałbym nadmienić, iż test skrzyni biegów przebiega bez problemów. W/w aplikacje z pewnością komunikują sie z autem - stwierdzam to na podstawie pozytywnego test połączenia. ps. Przed zakupem auta fachowiec skanował przy mnie wszystkie podzespoły auta i nie miał z tym żadnych problemów ??
maciejek Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Zadzwoń do mnie 0 694 679 252 w poniedziałek to podjedziesz i zobaczymy co z Twoim sprzętem. Czy wina jest po stronie sprzętu czy samochodu.
gregorypeck Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 hej, I jaka byla przyczyna? Bo mam dokladnie to samo na Polskim Vag'u? Pozdrawiam
rav Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam Jeszcze nie wiem co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Jutro (22/07/2008) wybieram się na warszawski zlot, to może tam uda mi się dowiedzieć czegoś więcej na temat problemu który mnie martwi. ___________ Pozdrawiam Rafał
spanky Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam Jeszcze nie wiem co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Jutro (22/07/2008) wybieram się na warszawski zlot, to może tam uda mi się dowiedzieć czegoś więcej na temat problemu który mnie martwi. i jak chlopaki na Spocie poradzili sobie z problemem ....
rav Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 TAK :> Problem tkwił w mojej niewiedzy, gdyż pierwszy raz miałem kontakt z tego typu oprogramowaniem. (vag-com) Najprościej rzecz biorąc nie znałem jego zasad działania. PS. Jeden problem się rozwiązał ale powstał kolejny. Vag-com wykazał błąd: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent G-80 - czujnik skoku igły wtryskiwacza
marcin j Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 z postu lukaszr wynika , że wypadałoby by do serducha zajrzał dobry mechnik i doprowadził auto do porządku.
lukaszr Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 PS. Jeden problem się rozwiązał ale powstał kolejny. Vag-com wykazał błąd: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent G-80 - czujnik skoku igły wtryskiwacza Błąd wtryskiwacza sterującego - tak jak wczoraj Tobie mówiłem. Poza tym: - silnik bardzo zaniedbany - rozrząd koniecznie do wymiany włącznie z termostatem (nie wiem jak można jeździć ze wskaźnikiem temp. na minimum i się tym nie zainteresować) - wtrysk sterujący do wymiany (5% szans, że to wtyczka) - nastawnik pompy paliwa ciut się przycina więc też trzeba by w to zajrzeć - jaki olej był zalany ? - filtry do wymiany + olej - hydraulika do sprawdzenia (coś niemiłosiernie brzęczy) - turbosprężarka najprawdopodobniej będzie do wymiany - wisko jakoś dziwnie hałasuje - EGR zatkany Tym autem naprawdę trzeba się zająć i doprowadzić do normalności.
rav Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam - rozrząd koniecznie do wymiany włącznie z termostatem (nie wiem jak można jeździć ze wskaźnikiem temp. na minimum i się tym nie zainteresować) Wskaźnik temperatury płynu chłodniczego przestał działać przed kilkoma dniami i nie miałem jeszcze czasu się nim zając. A jeśli chodzi o rozrząd to fakt na wymianę już czas. Tylko zastanawiam się do jakiego dobrego fachowca z tym pojechać ?? - wtrysk sterujący do wymiany (5% szans, że to wtyczka) Na wszelki wypadek sprawdzę tą wrtczkę oraz czy nie jest gdzieś przerwany kabelek. W ASO (G80) czujnik skoku igły wtryskiwacza kosztuje około 1300 zł. Zastanawiam się czy jest możliwość zbadania oporność cewki wtryskiwacza ?? - jaki olej był zalany ? Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 - filtry do wymiany + olej Czy jest sens na nowo wymianiać filtrów oleju, powietrza oraz oleju w silniku skoro był prze trzema no może czteroma tys. kilometrów wymieniane ?. - EGR zatkany Zatkany ERG z pewnością niekożystnie wpływa na czystość środowiska. Czy po za tym ma to jakiś nie dobry wpływ na silnik ? ------------- Hmmm tak się zastanawiam co dalej ... Czy jesteś lukaszr w stanie mniej więcej oszacować koszt niezbędnych napraw po tym co wczoraj widziałeś?. Wspominałeś też o hydraulice do sprawdzenia - czy to może mieć bezpośredni wpłayw na wałki rozrządu które mogą być potencjalnie do wymiany? Pozdrawiam Rafał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się