carter222 Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam, Jestem posiadaczem 1.8T i od jakiegoś czasu mam dziwny problem.. Mianowicie kiedy odpalę silnik i ruszam, po przejściu 2tyś. obrotów pokazuje mi się czerwony wykrzyknik w nawiasach (!). Dzieje się tak na 1,2 i 3 biegu, nie zawsze ale przeważnie wtedy gdy silnik jest zimny. Nie mam pojęcia z czym to może być związane? Znajomy powiedział mi że to może wina turbiny bo na zimnej nie powinno się wchodzić na wysokie obroty ale ja przecież na nie nie wchodzę... Wiem że działo mi się tak, kiedy gwałtownie przyspieszałem np. przy redukcji biegu ale teraz i bez tego się zapala. Czy ktoś wie co jest nie tak? :/ Pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 17:01 _________________________________________________Dodam jeszcze, że jeden z przegubów mam do wymiany bo strasznie stuka na skręconych kołach, ale FIS przeciez by tego nie sygnalizował?
letallec Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Może masz za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku? Sprawdz stan wszystkich płynów i jak bedzie wszystko ok, to zrob fote tego komunikatu i wrzuc do watku
Musashi Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 no fis przegubow nie sygnalizuje. sprawdz ilosc plynow, w ten sposob zachowuje sie uszkodzony czujnik cisnienia oleju ale piktogram sie nie zgadza
majkel_majki Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Według instrukcji zapalenie się tej kontrolki oznacza za niski poziom płynu hamulcowego lub usterkę modułu abs, asr, ew. esp jesli auto takowy posiada. Zapalenie się tej kontrolki po ruszeniu nie jest związane z osiągnięciem określonych obrotów, a prędkości powyżej 20 kmh bodajże. Wiem to po doświadczeniach w walce z esp w A2. Być może pierścień na przegubie, z którego czujnik abs zlicza impulsy lub sam czujnik jest walnięty, ew. jest gdzies przerwa w obwodzie elektrycznym.
jacekm Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Stawiam na płyn hamulcowy Ubywa. Przyspieszanie na 1,2,3 biegu, gdzie bezwładność powodowała "zejście" poziomu poniżej czujnika (na wyższych biegach nie ma odpowiedniego przeciążenia) a po jakimś czasie ubyło tyle, że statycznie już jest zbyt mało Podejrzewam nieszczelność układu sterowania sprzęgłem a nie hamulce pozdrawiam
carter222 Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Opublikowano 18 Lipca 2008 Dokładnie panowie, trafiliście w 10 - problem powodowany był małą ilością płynu hamulcowego.
jacekm Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Dokładnie panowie, trafiliście w 10 - problem powodowany był małą ilością płynu hamulcowego. Teraz szukaj przyczyny
Rekomendowane odpowiedzi