ja74687 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 no tak a do tego musisz mieć pin do immo. Klikasz w VAG-COM na immo potem login po poprawnym zalogowaniu wchodzisz w Adaptacja i bloku nr 1 będziesz miał ilość kluczyków na początku wpisujesz 0 wyłączasz zapłon i włączasz ponownie potem wchodzisz tak samo w logowanie adaptacja i tam w tym samym bloku wpisujesz ile chcesz zakodować kluczyków np wpisujesz 2 klikasz na test i save, powinien zakodować ci się kluczyk który masz w stacyjce potem wyciągasz ten kluczyk i szybko wkładasz drugi i przekręcasz zapłon czekasz tam ok 15 s i wyłączasz zapłon i wszystko powinno działać na zmianę kluczyków masz ok 30s.
Ckamil89 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 no i elegancko, mam ten kod pin przy jednym z kluczyków jeszcze nie zdrapany w każdym razie podziękował a obczajałes kolego moze moj drugi temat odnośnie falujących obrotów? moze miałeś jakieś problemy z tym związane i wiesz za co się zabrać
Ckamil89 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-209/falujace-obroty-juz-rece-opadaja-273497/
ja74687 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Siema po twoim temacie zacząłem mieć ten sam problem co ty i opiszę teraz jak to naprawiłem jak narazie nie mam żadnego problemu A oto co zrobiłem. Komputer pokazywał mi że mam za mały sygnał z pastylki, pastylka była nowa więc to napewno nie ona była winna postanowiłem dobrać się do pierścienia przeczyściłem go ale problem nadal czasami występował więc postanowiłem przeczyścić styki między pastylką a puszką immo i pomogło od wyczyszczenia nie ma żadnych problemów, troszkę jest gimnastyki z dokładnym wyczyszczeniem styków ponieważ trzeba kierownicę ściągnąć (ja miałem straszny problem z poduchą za chiny nie mogłem jej odkręcić ale jakoś się udało)po ściągnięciu kierownicy odpiąłem końcówkę od pierścienia przeczyściłem dokładnie styki w pierścieniu i w kostce oraz styki w puszcze i w kostce do niej, tylko trzeba tam strasznie uważać bo wszystko jest strasznie delikatne ja użyłem to tego śrubokręta igełkowego i spirytusu. Podejrzewam, że po jakimś tam czasie styki potrafią przyśniedzieć i stąd ten problem
Ckamil89 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 heh stare Audi to wredne samochody
ja74687 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Wiadomo że w starszym częściej się coś będzie psuło ja już nawet się nie denerwuje jak mi coś siądzie tylko myślę co to ma być i jak dużo mnie będzie to kosztowało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się