WaleryzMoldawii Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Witam wszystkih forumistow! z gory przepraszam za to jak pisze w enzyku polskem, - estem z Moldawii, nestety nie znalazlem odpowedz na swoe pytanie u nas... wiec zwracam sie do Was z prośbą o pomoc... wszyscy interesuja sie obnizeniem swoih aut, natomiast ja estem perwszy kto hce swoe auto podnieść (u nas nie ma drog, sa kierunki), wiec z takim zawieszeniem jak teraz est katastrofa. Chce podniesc o jakies + 30mm co mam zrobic, co trzeba wymienic i na co wymienic. prosze o pomoc. Moja nalepka WR przód mam 7, tyl 6. Powiedzicie to wystarczy wymienic tylko sprezyny czy amory tez trzeba? jak sie robi przekaldke z 1 be na 1 ba? jakego producenta sprezyny sa dobre? KYB to est dobra firma? Czi wystarcze, moze, kupic uzywki z auta podobnego jak u mne? z takim silnikem i skrzynia, ale z nalepka 1ba. dzekue.
nastradamus Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 masz zawieszenie 1BE czyli fabrycznie obniżone o 20mm, wystarczy włożyć 1BA czyli fabrycznie standardowe (amortyzatory + sprężyny) powinieneś bez problemu takie znaleźć ponieważ wszyscy przechodzą na obniżone więc się standardowych wyzbywają... tu masz wszystko: http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-nastawienia-zawieszenia-a4-b6-2001-2004-sedan-avant-195243/ Zawieszenie
WaleryzMoldawii Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 dzekue za szybka odpowedz. Jaka est ruznica medzy 1BA a 1BR? na podztawie tabliczki podanej wyzej wynika ze sprezyny sa ednakowe, ale roznica w wysokosci ma byc + 13 mm. Z czego to sie zrobie?
sokal Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Czyżby 1BR to było komfortowe zawieszenie ale do quattro? Nie jestem pewien więc jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
WaleryzMoldawii Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 hiba nie, wedlug tej strony http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-nastawienia-zawieszenia-a4-b6-2001-2004-sedan-avant-195243/ to 1BR = komfortowy układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni ( podniesiony o 13 mm w stosunku do 1BA)
verus Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Zakładaj 1BA, bez problemu znajdziesz w dziale kupię/sprzedam. Komfortu dodają felgi 15 albo 16 cali + opony z profilem 55-60 a jak się zmieści to i większym na 15"
WaleryzMoldawii Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 Tez tak myszle, no i w Polsce nie znajdze 1BR, u was nie ma drog dla takego zaweszenia. jak wybrac amortizatory i sprenzyny na podstawe zdencz?
verus Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Ważne aby było od takiej samej wersji czyli sedan i 1.9 TDI. Wtedy auto na pewno równo siądzie. O to musisz pytać sprzedawcę z jakiej wersji jest zawieszenie. Dla pewności można sprawdzić kategorie wagowe. http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf Do B6 pasuje też zawieszenie z B7. Ja w swoim Avancie tak samo przerabiałem z obniżonego s-line na standard i założyłem od B7 2.0 TDI. Jest idealnie. Daj ogłoszenie w dziale kupię /zamienię, na pewno ktoś odpisze.
WaleryzMoldawii Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 No to jasne ze z takiego auta jak u mne. Hodzi o tem zeby amorty ze sprengami byli sprawne, w miare zuzyte, aby rowno sadlo, ednakowo, na obedwe strony. Nikt nie wie ile im zostalo przeehac. Na zdeczah tego nie widac.
siemasz007 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Walery Ty chyba zapytales mnie na allegro ? u mnie na 1 BA kategoria wagowa byla na przod 9 i tyl 10, auto na alufelgach 17 calowych było typowym allroadem w razie czego odsyłam na mój temat z autem, rzuc okiem a w razie czego pisz na priv chetnie sprzedam http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-73/b6-awx-czarna-ori-b6-219994/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się