krzysiek1606 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo gruche masz dobra a po logach widac ze turbo sie przycina i zacznij od czyszczenia sprezarki pozniej jedz na program bo w nie dlugim czasie objawy powroca:decayed: zrób jak kolega mówi, wyczyść sprężarkę a jak dalej doładowanie będzie się bujać do 1800mbar wtedy może kolega krzysiek pójdzie po rozum że może jednak gruszka jest zła jak się nie potrafi auta ogarnąć jak należy to pewnie że objawy powrócą, a czemu inni w ogóle z tym nie mają problemów? bo nie trafili na osoby które by umiały rozwiązać problem raz na zawsze wtryski i ciśnienie turbo ma wiele ze sobą wspólnego bo co napędza turbinowe jak nie spaliny jak bym miał co parę dni coś robić przy aucie to bym go już dawno sprzedał... a co sie tak przypioles tej gruszki moze to gt1749v i taka ma gruszka i jest wieksza od tej z vnt15 a skoro zalorzyl wieksze wtryski to moze to jest przyczyna przeladowania VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to co wedlug tego loga jest przyczyna bo na moje oko napewno nie gruszka:decayed:
Aron21 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Dlatego najpierw chyba pojadę na chipa i ew. umówię się na korektę jeżeli by nie było efektu i okazałoby się że to zapieczone turbo . Bo to raczej nie jest możliwe że Turbo przeładowuje i to tak dużo a notlaufa brak ... błedów brak , moc jest . Później wrzucę filmik "amatorski" z mojego fona jak jedzie od 0-100 lub więcej . ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:28 ---------- Jak już mówiłem wstawiam filmik : 0-170
ciahciah Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 krzysiek1606 na którego ty loga patrzysz? tego z marca? patrzy się na najnowszy na dole i jak dla ciebie przeładowanie chwilowe w piku gdy turbo wstaje na poziomie 2111 to powód do czyszczenia turbo to..., wielu osobom od razu po czyszczeniu żaluzji więcej przeładowuje, im też byś kazał czyścić znowu? ważne w tym logu jest niedoładowanie które schodzi do 1815mbar i tu czyszczenie turbo też może nic nie pomóc, a podmiana gruszki nie kosztuje a wyjaśni czy to jej wina czy czegoś innego w układzie sterowania
krzysiek1606 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 nie na pierwszy tylko 2 i 3 ja wiem ze nie zawsze idealnie steruje VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Aron21 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 krzysiek1606 na którego ty loga patrzysz? tego z marca? patrzy się na najnowszy na dole i jak dla ciebie przeładowanie chwilowe w piku gdy turbo wstaje na poziomie 2111 to powód do czyszczenia turbo to..., wielu osobom od razu po czyszczeniu żaluzji więcej przeładowuje, im też byś kazał czyścić znowu? ważne w tym logu jest niedoładowanie które schodzi do 1815mbar i tu czyszczenie turbo też może nic nie pomóc, a podmiana gruszki nie kosztuje a wyjaśni czy to jej wina czy czegoś innego w układzie sterowania A żeby wymienić na próbę Gruszkę nie trzeba odkręcić Turbo ? Bo nie wiem czy jest na tyle miejsca i dojścia do śruby od gruszki . Bo jakby mial wyciągać to profilaktycznie wtedy można ją wyczyścić
krzysiek1606 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 krzysiek1606 na którego ty loga patrzysz? tego z marca? patrzy się na najnowszy na dole i jak dla ciebie przeładowanie chwilowe w piku gdy turbo wstaje na poziomie 2111 to powód do czyszczenia turbo to..., wielu osobom od razu po czyszczeniu żaluzji więcej przeładowuje, im też byś kazał czyścić znowu? ważne w tym logu jest niedoładowanie które schodzi do 1815mbar i tu czyszczenie turbo też może nic nie pomóc, a podmiana gruszki nie kosztuje a wyjaśni czy to jej wina czy czegoś innego w układzie sterowania A żeby wymienić na próbę Gruszkę nie trzeba odkręcić Turbo ? Bo nie wiem czy jest na tyle miejsca i dojścia do śruby od gruszki . Bo jakby mial wyciągać to profilaktycznie wtedy można ją wyczyścić raczej bez wyjecia turbiny gruszki nie wymienisz
Aron21 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 no właśnie więc nie widze najmniejszego sensu żeby tylko przy odkręcaniu turba do przełożenia gruszki nie ruszyć turbo . No dobrze ale to nie zmienia faktu co jest przyczyną przeładowania turbo . A silnik AFN ma czujnik N75 z przodu silnika przy turbo i N81 za silnikiem prawie że na ściance grodziowej? Czy gdzieś jeszcze ?? Czujnik EGR n81 ma wpływ ciśnienia na Turbo ??
ciahciah Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 to jest stary log, widziałem nowszy gdzie nie było tego, zrób nowego loga bo jak ci wali 2570 to padnie turbo
Aron21 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 to jest stary log, widziałem nowszy gdzie nie było tego, zrób nowego loga bo jak ci wali 2570 to padnie turbo VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ten jest najnowszy z 8 Czerwca . Dzisiaj może zrobię jeszcze jednego . Przepływkę przeczyszczę do tego dzisiaj benzynką albo zmywaczem do gaźników bo taki też posiadam . ---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ---------- Chyba mamy przyczynę , dzisiaj rozebrałem przepływkę nie dość że jest z 94r gdzie A4 nie ma w tym roczniku to do tego zrobilem logi 003 i 011 i oto rezultaty : Log (0 - 003,003,003,003) Log (1 - 011,011,011,011) Czyli muszę szukać przepływki .
ciahciah Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 rok przeływki to nie problem czy ten log 003 jest zrobiony już po czyszczeniu jej?
Aron21 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Tak po czyszczeniu przed logowaniem czyściłem ją benzynką specjalnie do zrobienia loga , podczas czyszczenia troche brudu wyleciało . Tylko że bezpośrednio do czujnika nie mogłem sie dostać pędzelkiem gdyż środek jest zabezpieczony 2 siateczkami jak i przy wlocie tak i wylocie także doczyścił się tyle co ze strumienia benzyny pod ciśnieniem z pistoleta .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się