Piotras89K Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Witam, mam problem z turbiną, mianowicie w momencie kiedy przyspieszam i mam ok/powyżej 2,5 tys. obrotów odcina mi się turbina, komputer wykazał, że przeładowuje, nie znam się na tym za bardzo więc nie wiem do końca o co chodzi. Dodam tylko, że jakieś 2 miesiące temu była czyszczona. Czy ewidentnie muszę oddać ją do regeneracji? help.
omzig Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Podkleję się... Mam to samo, błąd 17963, z tym że od 3tys turbo idzie spać... Dodam, że mam DV 06A 145 710N - niby ta mocniejsza, bo stara zdechła. Czy ta DV-ka może być przyczyną??? ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- up ---------- Post dopisany 28-06-2013 at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2013 at 23:13 ---------- Pomoże ktoś???
ArturA4 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Miałem problem z przeładowaniem i wystarczyło czyszczenie turbo (polerka i wymiana dystansów, które odkształciły się).
Krumak Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Sprawdź zawór N75, to przez niego auto może przeładowywać Wysłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 4
bava Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Wrozenie z fusow... LOGI Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2
ArturA4 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Wymiana zaworu N75 w wielu przypadkach jest zbędna. Proponuję oddać od razu turbinę do czyszczenia (tylko porządnego czyszczenia, a nie rozruszania sztangi!!!), albo regeneracji jeżeli będzie taka potrzeba.
kamilb5 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 W TDI podstawa to logi i zlogowanie kanału 10 a w 1,8 T manometr w łape i jazda.
ArturA4 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 sam to robiłeś? Nie robiłem tego sam, tylko oddałem do warsztatu, który mogę polecić, bo to PRAWDZIWI FACHOWCY. Chodzi o AUTOWAW ul Białołęcka 224 Warszawa
Krumak Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Podstawa to wyjęcie i sprawdzenie turbo. U mnie w poprzedniej A3 1,9TDi po wyczyszczeniu turbo problemy sprawiał N75. Auto łapało notlauf od 3,5 tyś. obrotów
omzig Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Dzieki za zainteresowanie... Jestem akurat na urlopie, więc nie mam możliwości zrobić logów... ale mam nowy N75, to podmienię i węże podciśnienia sprawdzę, może gdzies nieszczelność jest... ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 13:37 ---------- Okazało się, że węże z N75 do turbo i z N75 do dolotu się rozleciały... i to te niby super silikonowe SAMCO. Założyłem silikonowe z oplotem sznurkowym takie ala wąż na działkę i Audi odzyskało werwę póki co, zobaczymy jak będzie dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się