krolik1991 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Witam, mam pytanie odnosnie luzu na maglownice, czy luz ma wplyw na zbieznosc? 2 razy ustawialem zbieznosc i dalej tnie opony, najpierw panowie ktorzy to robili, stwierdzili ze to przez to ze regulacja w prawym kole stoi i regulowali tylko lewa(pry jezdzie prsoto kierownica lekko skrecona), pozniej stwierdzili ze przez luz na maglownicy po ustwaieniu zbeiznosci kola sie rozjezdzaja. czy to jest mozliwe? dodam tylko ze ustawiane jest w 3d
pastaldo Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Wg mnie luz na maglu (na przekładni) niema znaczenia ale może luz jest na drążku lub końcówce i wtedy będzie miało znaczenie. Ewentualnie któryś wahacz ma luzy i tez będzie problem z ustawieniem.
krolik1991 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 wyszarpali wszytsko i luzu nie ma, a na maglownicy jest na pewno bo czuc ale stwierdzili ze to przez luz, nie wiem w 100% jak zbudowana maglownica ale wydaje mi sie ze luz jak jest to miedzy kolumna a drazkami a nie pomiedzy drazkami wiec nie wiem co mialoby to do zbieznosc;/
ŁYSY44 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Luz na maglu nie powinien mieć znaczenia co do zbieżności, tak jak koledzy piszą musisz gdzieś mieć luzy na wahaczach , piszesz że koła się rozjeżdżają to jak ustawią zbieżność to od razu po ruszeniu się rozjeżdżają? jeśli tak to gdzieś muszą być luzy
pastaldo Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Przypomniałem sobie o jednym fakcie. Jesli jest kumaty gość to zauważy ale niektórzy to przeoczają. Końcówki drążków kierowniczych nie koniecznie muszą mieć luzu na sworzniu. Śruba ta przy końcówce jest połączona z sama końcówką taką jakby gumą. Ostatnio miałem coś takiego że gałka była sztywna a przy szarpaniu na tej gumie było ponad pół centymetra luzu. Tzn ona jest tak zbudowana że wyrwać się nie wyrwie ale będzie luz i może byc problem z ustawieniem zbieżności. Ja bym to dokadnie zbadał.
krolik1991 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2013 pojechalem do innego zakladu i koles ustawil bez problemu, za pare dni sprawdzil i jest, juz wiecej nie pojade do top-spinu nawet na przeglad
daniels Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 o widzisz,czyli problem był w czymś innym a raczej kimś
krolik1991 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2013 top-spin albo inaczej top-shit
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się