cabanmat Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Przy diagnozie np. termostatu używamy kanały 49 czy 51 ? Wskazówka w liczniku pokazuje nam temperaturę silnika czy temperaturę płynu chłodzącego ?
łukasz1986 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 [/color]Podsyłam manual świeco co kręcony dzieki
cabanmat Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Podsyłam manual świeco co kręconydzieki A proszę Cie bardzo Tylko dalej nie wiem czy przy diagnozie temostatu dawać 49 czy 51 kanał
łukasz1986 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 NIe wiem którego masz użyć kanału ale wracając właśnie z pracy dałem kanał 51 i pokazywało ta temp co na zegarze także moze to to co?
cabanmat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Z tego co ja się orientuje to 51 to temp silnika a 49 to temp płynu chłodzącego ale to chyba jeden h..j ---------- Post dopisany 02-06-2013 at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2013 at 22:26 ---------- Okej panowie... Ja postaram się wykonać logi i zgłoszę się z wynikami do was o ocenę Sam jestem ciekaw co tam nie domaga... ---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- Kurcze panowie... Zegar w liczniku pokazuje nam temperaturę silnika czy temperaturę płynu chłodzącego Zrobiłem dzisiaj test i u mnie bardziej pokrywa się 49C w klima-troniku ze wskazami zegara w liczniku.
hornet Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Wymień w końcu ten termostat i będzie po problemie.
cabanmat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Nie mam jeszcze jednoznacznych oznaków, że to termostat. Nie jestem zwolennikiem wywalania dobrych części... Panowie odpaliłem VAG COM'a 409 na zimnym silniku, zrobiłem logi grupy 007, to tak ma wyglądać ? Wszystko ok ? Wklejka #1055289
Megster Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Panowie odpaliłem VAG COM'a 409 na zimnym silniku Czegoś nie kumam - skoro jest problem przy temperaturze 80 stopni, to co ma wyjść na zimnym silniku?
cabanmat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Tak tak tylko tak się pytam czy tak się robi logi ? Bo nie wiem czy robię może jakieś "podstawowe" ? Czyli wszystko gra i robić taki log na rozgrzanym silniku ? Po prostu chciałem się spytać czy tak wygląda log
hornet Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Wysil się i poszukaj trochę Zapoznaj się z tematem i zrób wszystko jak należy i tak na końcu termostat wymienisz http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Tak się robi log z tym, że aby był czytelny a nie zapisany nadal w oryginalnym formacie csv to trzeba wejść na stronę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i uworzyć tam własne konto podając swój adres e-mail'owy a następnie tam przesłać oryginalnie zapisane logi. Następnie automatycznie przetworzone na ww. stronie logi są zapisywane na 3 różne sposoby. Zaznacz opcję BBcode i wtedy skopiuj linki z tej strony i wklej w temat na forum a sam zobaczysz jakie będą czytelne.
cabanmat Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Hornet stań z boku nie prowokuj Jak będę miał 100%-wą pewność, że za problemy z temperaturą odpowiada termostat to niezwłocznie go wymienię Jestem ostatnim, który wyciąga działające i w pełni sprawne oryginalne podzespoły Audi&VW Wysil się i poszukaj trochę Zapoznaj się z tematem i zrób wszystko jak należy i tak na końcu termostat wymienisz http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ ---------- Post dopisany 04-06-2013 at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 20:37 ---------- ORYGINALNY termostat Audi VW Seat Skoda GWARANCJA (3298481956) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ??? Termostat kosztuje 99zł + przesyłka w sklepie który handluje ori podzespołami. W ASO ma być tańszy ?!
tomek20stencel5 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 To zależy od ASO, mają różne ceny... I wymień ten termostat w końcu bo to on na pewno, a koszt również śmieszny, nawet jak za ori...
cabanmat Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ale wiesz zbiera się... Kup termostat, od razu można płyn i za robocizne
Megster Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Narzekasz, że się "zbiera". Poczekaj, aż będziesz musiał turbo zregenerować... Żadne zvagowanie nie poda Ci temperatury, przy której otwiera się termostat. To część wyłącznie mechaniczna, a nie żaden czujnik. Nikt nie chce Cie tu zrobić w przysłowiowego "wała", z tym że wiele osób miało identyczne objawy i winny był termostat. A koszt naprawdę jest śmieszny. PS żeby mieć 100% pewności, że to jego wina, musisz wykręcić go, wrzucić do wody, zacząć podgrzewać i mierzyć temperaturę. Wtedy sam zobaczysz przy jakiej temperaturze się otwiera
hornet Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 dokładnie... i tak czy siak płyn będzie musiał kupić a jak sam go nie wyciągnie to i za robociznę zapłaci. Ja nie wiem czego nie rozumiesz ...... jaśniej się nie da tłumaczyć
cabanmat Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Spokój panowie...A może wyjdzie że wszystko śmiga tylko czujnik przekłamuje:wink:
Megster Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Rób jak uważasz. Życzę powodzenia. Na serio
niestandardowy Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 jak na postoju temp rosnie, a podczas jazdy maleje na 200 % termostat
cabanmat Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Jutro przedzwonię na serwis Skody i zapytam się o cenę ori, dzisiaj nie zdążyłem.
Rekomendowane odpowiedzi