Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI - nie osiąga temperatury 90*C


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy diagnozie np. termostatu używamy kanały 49 czy 51 ?

Wskazówka w liczniku pokazuje nam temperaturę silnika czy temperaturę płynu chłodzącego ?

Opublikowano
Podsyłam manual świeco co kręcony

dzieki

A proszę Cie bardzo :wink:

Tylko dalej nie wiem czy przy diagnozie temostatu dawać 49 czy 51 kanał :kwasny:

Opublikowano

Z tego co ja się orientuje to 51 to temp silnika a 49 to temp płynu chłodzącego ale to chyba jeden h..j :co:

---------- Post dopisany 02-06-2013 at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2013 at 22:26 ----------

Okej panowie... Ja postaram się wykonać logi i zgłoszę się z wynikami do was o ocenę :wink:

Sam jestem ciekaw co tam nie domaga...:eusathink:

---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ----------

Kurcze panowie...

Zegar w liczniku pokazuje nam temperaturę silnika czy temperaturę płynu chłodzącego :eusathink:

Zrobiłem dzisiaj test i u mnie bardziej pokrywa się 49C w klima-troniku ze wskazami zegara w liczniku.

Opublikowano

Wymień w końcu ten termostat i będzie po problemie.

Opublikowano

Nie mam jeszcze jednoznacznych oznaków, że to termostat.

Nie jestem zwolennikiem wywalania dobrych części... :facepalm:

Panowie odpaliłem VAG COM'a 409 na zimnym silniku, zrobiłem logi grupy 007, to tak ma wyglądać ? Wszystko ok ?

Wklejka #1055289

Opublikowano
Panowie odpaliłem VAG COM'a 409 na zimnym silniku

Czegoś nie kumam - skoro jest problem przy temperaturze 80 stopni, to co ma wyjść na zimnym silniku?

Opublikowano

Tak tak tylko tak się pytam czy tak się robi logi ?

Bo nie wiem czy robię może jakieś "podstawowe" ?

Czyli wszystko gra i robić taki log na rozgrzanym silniku ?

Po prostu chciałem się spytać czy tak wygląda log :wink:

Opublikowano

Tak się robi log z tym, że aby był czytelny a nie zapisany nadal w oryginalnym formacie csv to trzeba wejść na stronę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i uworzyć tam własne konto podając swój adres e-mail'owy a następnie tam przesłać oryginalnie zapisane logi. Następnie automatycznie przetworzone na ww. stronie logi są zapisywane na 3 różne sposoby. Zaznacz opcję BBcode i wtedy skopiuj linki z tej strony i wklej w temat na forum a sam zobaczysz jakie będą czytelne.

Opublikowano

Hornet stań z boku nie prowokuj :wink:

Jak będę miał 100%-wą pewność, że za problemy z temperaturą odpowiada termostat to niezwłocznie go wymienię :thumbup1:

Jestem ostatnim, który wyciąga działające i w pełni sprawne oryginalne podzespoły Audi&VW :decayed:

Wysil się i poszukaj trochę :facepalm:

Zapoznaj się z tematem i zrób wszystko jak należy i tak na końcu termostat wymienisz :facepalm:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

---------- Post dopisany 04-06-2013 at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 20:37 ----------

ORYGINALNY termostat Audi VW Seat Skoda GWARANCJA (3298481956) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ???

Termostat kosztuje 99zł + przesyłka w sklepie który handluje ori podzespołami.

W ASO ma być tańszy ?!

Opublikowano

Ale wiesz zbiera się...

Kup termostat, od razu można płyn i za robocizne

Opublikowano

Narzekasz, że się "zbiera". Poczekaj, aż będziesz musiał turbo zregenerować...

Żadne zvagowanie nie poda Ci temperatury, przy której otwiera się termostat. To część wyłącznie mechaniczna, a nie żaden czujnik. Nikt nie chce Cie tu zrobić w przysłowiowego "wała", z tym że wiele osób miało identyczne objawy i winny był termostat. A koszt naprawdę jest śmieszny.

PS żeby mieć 100% pewności, że to jego wina, musisz wykręcić go, wrzucić do wody, zacząć podgrzewać i mierzyć temperaturę. Wtedy sam zobaczysz przy jakiej temperaturze się otwiera :)

Opublikowano

dokładnie... i tak czy siak płyn będzie musiał kupić a jak sam go nie wyciągnie to i za robociznę zapłaci. Ja nie wiem czego nie rozumiesz ...... jaśniej się nie da tłumaczyć :facepalm:

Opublikowano

Spokój panowie...A może wyjdzie że wszystko śmiga tylko czujnik przekłamuje:wink:

Opublikowano

jak na postoju temp rosnie, a podczas jazdy maleje na 200 % termostat

Opublikowano

Jutro przedzwonię na serwis Skody i zapytam się o cenę ori, dzisiaj nie zdążyłem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...