KmK Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Kwestia gustu Gdzieś widziałem, że z tego silnika wytargano ponad 300 koni to jest możliwe? Jeszcze fota z aukcji http://farm9.staticflickr.com/8545/8940508580_aaa8e81ac6_o.jpg Możesz się zastanowić nad zestawem z s4, podchodzi p&p, poszukaj na forum znajdziesz wszystkie info. Seria dla 2.0T to 320mm s4 ma 345mm jak dobrze pamiętam. Sam program to 240-260ps, możesz nawet pod 360ps podejść po kilku zmianach dodatkowych. Zerknij na np CompSport - Chiptuning i modyfikacje mechaniczne pojazdów Avant jest na pewno bardzo praktyczny, ale przyznam, że avant b6 jest nadal świeży, a b7 jakoś się postarzał wg mnie oczywiście. ---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ---------- jak ze spalaniem? 6.5-14 takie mam powtarzalne wyniki miasto krk 9-12, autostrada ~200 12-13, po za miastem emerycki dojazd do firmy 7
onlyblack Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 mam S3 seria i tak od 9 do 20l pali sobie skubana!
dan-74 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Luubią sobie wypić, ale coś za coś
onlyblack Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 najgorsze jest to, że nie można się opanować przed wkręcaniem pojazdu na wysokie obroty;p hehe
dan-74 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wtedy najlepiej brzmi jak przekroczy te 5k rpm, może uda mi się coś nagrać z jazdy.
dRACoNIx Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Graty zakupu ... dobry wybór. Hamulce proponuje ori... z s4 345x30 przód 300x22 tył. Wszystko p&p. Sam zmieniałem ,,, wybrałem Zimmermana Sport tarcze oraz Ori Klocki Audi przód i tył. Dobrej i bezpiecznej jazdy...
dan-74 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 Dzisiaj się okazało, że 3 litrowy diesel w BMW xdrive nie ma szans
roman_tyk Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 trójeczka, E46 a po wirusie? bo jesli nie to wolne jest....
dan-74 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 nie mam pojęcia, ale do 200 gonił równo później już nie dawał rady Pewnie bez chipu, bo to jednak litr więcej i byłoby ciężko jakby tam coś wrzucił
roman_tyk Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 jesli gonil równo to raczej po czipie
k_urczak Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie przeskoczysz 260km na samym chipie. Aby przebić 300km powinieneś wymienić: 1. turbo (najczęściej w US pakują K04 lub jakąś hybrydę; K04 z S3 nie pasuje) + kolektor + węże 2. FMIC z orurowaniem 3. BV do wymiany (najczęściej Forged) 4. nie wiem jak jest z wydajnością wtrysków 5. świeczki o stopień zimniejsze 6. dolot 7. pompa wysokiego ciśnienia + wzmocnienie pompy w baku 8. sprzęgło? Co więcej przypadłoby się zamontować oil catch tank, wymienić rozrząd i N75 + dodać gauge na ciśnienie doładowania i temp. oleju. Jeżeli wymienisz heble na s, to tutaj raczej nie trzeba robić więcej. W zawiasie zależy co masz (1bv czy 1be). Na pewno przydałby się tylni stabi z rs4. Pewnie coś mi uciekło. No i wymieniony setup to >300KM, raczej w obszarze 350KM zależnie od turbo (np. GT287x).
dan-74 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 Zastanawiam się nad LEDowymi postojówkami, jakie powinienem założyć żeby wszystko było ok?
akjam Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Pisz do użytkownika TOMNIK, on ma postojówki które nie będą powodować błędu i fajnie świecą. Ja mam od niego i jestem zadowolony - fotki u mnie w temacie.
IroN_87 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Co do większej mocy to sam zamierzam modzić mój silniczek... Byłem w CompSport i: 1. program + downpipe 250-270 2 IC, przerobienie pompy, K04 z S3 TFSI, sprzęgło, mod z wtryskami i ~350KM:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się