Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7] 2.0 TFSI chip i układ wydechowy MILLTEK


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kwestia gustu :) Gdzieś widziałem, że z tego silnika wytargano ponad 300 koni to jest możliwe?

Jeszcze fota z aukcji

http://farm9.staticflickr.com/8545/8940508580_aaa8e81ac6_o.jpg

Możesz się zastanowić nad zestawem z s4, podchodzi p&p, poszukaj na forum znajdziesz wszystkie info.

Seria dla 2.0T to 320mm s4 ma 345mm jak dobrze pamiętam.

Sam program to 240-260ps, możesz nawet pod 360ps podejść po kilku zmianach dodatkowych.

Zerknij na np CompSport - Chiptuning i modyfikacje mechaniczne pojazdów

Avant jest na pewno bardzo praktyczny, ale przyznam, że avant b6 jest nadal świeży, a b7 jakoś się postarzał wg mnie oczywiście.

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ----------

jak ze spalaniem?:)

6.5-14 takie mam powtarzalne wyniki

miasto krk 9-12, autostrada ~200 12-13, po za miastem emerycki dojazd do firmy 7

Opublikowano

Graty zakupu ... dobry wybór.

Hamulce proponuje ori... z s4 345x30 przód 300x22 tył. Wszystko p&p.

Sam zmieniałem ,,, wybrałem Zimmermana Sport tarcze oraz Ori Klocki Audi przód i tył.

Dobrej i bezpiecznej jazdy... :)

Opublikowano

Jakie masz spalanie? Fajne wozidło

Opublikowano
trójeczka, E46 :)

a po wirusie? bo jesli nie to wolne jest....

Opublikowano

nie mam pojęcia, ale do 200 gonił równo później już nie dawał rady ;) Pewnie bez chipu, bo to jednak litr więcej i byłoby ciężko jakby tam coś wrzucił :)998352_10153038513200515_1343641133_n.jpg

Opublikowano

jesli gonil równo to raczej po czipie

Opublikowano

Nie przeskoczysz 260km na samym chipie. Aby przebić 300km powinieneś wymienić:

1. turbo (najczęściej w US pakują K04 lub jakąś hybrydę; K04 z S3 nie pasuje) + kolektor + węże

2. FMIC z orurowaniem

3. BV do wymiany (najczęściej Forged)

4. nie wiem jak jest z wydajnością wtrysków

5. świeczki o stopień zimniejsze

6. dolot

7. pompa wysokiego ciśnienia + wzmocnienie pompy w baku

8. sprzęgło?

Co więcej przypadłoby się zamontować oil catch tank, wymienić rozrząd i N75 + dodać gauge na ciśnienie doładowania i temp. oleju. Jeżeli wymienisz heble na s, to tutaj raczej nie trzeba robić więcej. W zawiasie zależy co masz (1bv czy 1be). Na pewno przydałby się tylni stabi z rs4.

Pewnie coś mi uciekło. No i wymieniony setup to >300KM, raczej w obszarze 350KM zależnie od turbo (np. GT287x).

Opublikowano

Pisz do użytkownika TOMNIK, on ma postojówki które nie będą powodować błędu i fajnie świecą. :wink4: Ja mam od niego i jestem zadowolony - fotki u mnie w temacie. :good:

Opublikowano

Co do większej mocy to sam zamierzam modzić mój silniczek...

Byłem w CompSport i:

1. program + downpipe 250-270

2 IC, przerobienie pompy, K04 z S3 TFSI, sprzęgło, mod z wtryskami i ~350KM:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...