adi2255 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Od jakiegoś czasu mam wrażenie że auto jest coraz bardziej słabe, w tym tygodniu zmieniłem jeszcze dwumas na nowy. Oto logi: Log (0 - n/a) Log (1 - 011)
german81 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 te logi wyglondaja ok . zrób komplet logów to bedzie mozna cos wiecej powiedziec .
adi2255 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 zrobiłem komplet logów, mam nadzieje że mi wyszło. logi statyczne: Log (4 - 000,001,003) Log (3 - 004,007,013) Log (0 - 014,018,023) Logi dynamiczne i bs: Log (1 - 000,000) Log (2 - 011,011,011,011) Log (5 - 003) Log (6 - 003,008,010) mam nadzieje że wyszło w miare czytelnie bo sam się już pogubiłem które są które.
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wyszło czytelnie. Popraw ustawienie kąta synchronizacji bo w 004 Synchro angle masz wartość 6.0-6.6 jednostek a ma być ustawione jak najbliżej 0,0. Po jego korekcie ponownie zloguj grupę 004 a potem 010 dynamicznie.
adi2255 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wyszło czytelnie. Popraw ustawienie kąta synchronizacji bo w 004 Synchro angle masz wartość 6.0-6.6 jednostek a ma być ustawione jak najbliżej 0,0. Po jego korekcie ponownie zloguj grupę 004 a potem 010 dynamicznie. Zrobiłem korekte i logi ponizej. Udało mi się ustawić korekte na 0, ale spalanie wzrosło z 0.4l/h na 0.6l/h, podkręciłem na tyle ile jest teraz, silnik pracuje ciut lepiej, spalanie zostało 0.6l/h ale samochód zrobił się dużo zrywniejszy (mimo 18" i szerokości opony 225). Jest sens więcej grzebac przy korekcie, żeby spalanie zmalało czy lepiej zostawić tak jak jest? Log (0 - 004) Log (1 - 010)
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Do 0,0 to jdeszcze mu trochę brakuje ale i rzeczywiste ciśnienie doładowania turbo wzrosło pod koniec logu.
adi2255 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 moge to bardziej precyzyjnie korygować w strone 0, ale zmartwił mnie wzrost spalania i dlatego jest tyle ile teraz wyszło. A mam takie pytanie, czy silnik wg tych parametrów nadaje się pod wirusa czy są jednak jakieś niedomagania w wartościach??
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jak turbo będzie pompowało wartość zadaną i reszta będzie OK to tuner nie bedzie miał żadnych przeciwwskazań do korekty softu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się