Galetto Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Przy 3600obr/min masz 27ms wtrysku, zapętlania nie ma Twój program też jest marnej jakości i zapętla wtryski.... Może się ktoś w końcu określić po czym poznać zapętlone wtryski w 1.8T? Takich cytatów jak wyżej mógłbym wybrać z forum dużo więcej i za każdym razem są inne odpowiedzi więc o co kaman?
edekxp Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Może się ktoś w końcu określić po czym poznać zapętlone wtryski w 1.8T? Policz sobie 60/ obr * 2 * 1000 np obroty 6000 60/6000*2*1000 = 20ms Jeżeli masz więcej przy takich obrotach to masz zapętlanie
krzysiekml Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 to jeżeli chodzi o ajl to ma fabrycznie zrypany soft? ok.22m/s jest.
Galetto Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Skąd się biorą wartości 60,2 i 1000 to są jakieś stałe niezależnie od wielkości wtrysków stosowanych w 1.8T? Dlaczego Gregor twierdzi, że pętli. Odnosząc się do innych wątków zauważyłem wiele teorii
edekxp Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 60 bo minuta ma 60sekund 1000 bo sek ma 1000 mili sekund 2 bo silnik czterosuwowy i trzeba 2 obroty silnuka na pełen cykl pracy- jakoś tak Gregor dobrze twierdzi że petli ale przy logu podanym przezemnie. 6000obr i 20,28ms to już za dużo (To nie z mojego auta) Tapatalk ---------- Post dopisany at 06:42 ---------- Poprzedni post napisany at 06:36 ---------- to jeżeli chodzi o ajl to ma fabrycznie zrypany soft? ok.22m/s jest. Przy jakich obrotach? Jeżeli przy 6000 obr. to pętli, ale niekoniecznie wina softu. Wystarczy że pompa paliwa nie domaga albo wtryski słabe Tapatalk
krzysiekml Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 praktycznie każdy ajl którego miałem ma powyżej 20m/s przy jakich obrotach tego nie sprawdzałem,ale w tygodniu zrobię loga dla ciekawości
Galetto Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 60 bo minuta ma 60sekund1000 bo sek ma 1000 mili sekund 2 bo silnik czterosuwowy i trzeba 2 obroty silnuka na pełen cykl pracy- jakoś tak No i git o to chodziło Orientujesz się może jak w autach po chipie rozpoznać z logów przyczynę zbyt długiego czasu wtrysku? Mianowicie chodzi mi o to jak sprawdzić czy problem długiego czasu leży w skopanym sofcie ECU, czy np. w układzie paliwowym samego auta. Jest na to sposób czy najlepszym wyjściem jest wgranie serii bo jak by nie było do serii najlepiej się odnieść. praktycznie każdy ajl którego miałem ma powyżej 20m/s przy jakich obrotach tego nie sprawdzałem,ale w tygodniu zrobię loga dla ciekawości AJL ma chyba większe wtryski od braci 150KM i moim zdaniem zakładając, że wszystko jest sprawne w serii powinien mieś czasy wtrysku poniżej 20ms.
gregor10 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 AJL ma takie same wtryski jak AEB. To jest ten sam silnik tylko soft jest mocniejszy. Problem czasu wtrysku diagnozuje się prosto - zapinając manometr na listwe paliwową i obserwacja wskazań podczas pelnego obciązenia. jesli cisnienie jest zbyt niskie to pompa zlom, jesli nie przyczyny szukasz w sofcie, dolocie , dziurach itp
krzysiekml Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 AJL ma takie same wtryski jak AEB. To jest ten sam silnik tylko soft jest mocniejszy.Problem czasu wtrysku diagnozuje się prosto - zapinając manometr na listwe paliwową i obserwacja wskazań podczas pelnego obciązenia. jesli cisnienie jest zbyt niskie to pompa zlom, jesli nie przyczyny szukasz w sofcie, dolocie , dziurach itp dokładnie tylko jeszcze w 12-sto letnim aucie regulator może być zrypany to i 24m/s osiągają wtryski a to z kolei z LPG problem ale tu kolega gregor10 się wypowie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się