arc_as Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam. Mam pytanie, zrobiłem LOG 033 statycznie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i stwierdziłem, że moja pierwsza sonda lambda jest uszkodzona ponieważ pokazuje ok 1,5 V. Czy mam rację i czy od razu ją wymieniać? Auto było rozgrzane. Moje auto to A4 B5 AVANT 1,8 AVV 2000r. Pozdrawiam
german81 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 sondzie nic nie jest . ty masz sonde szerokopasmowa to jest sonda pradowa . zrób logi z bloków 2 20 31 32 .masz jakies błedy zapisane ?
arc_as Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Tak, mam błędy. Jak zapali się kontrolka od silnika, to podpinam się VAGiem i mam takie błędy: -17924 – Intake Manifold Value (N156): Open Circuit P1516-35-10 – Intermittent -17545 – Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137-35-00 Pierwszy błąd związany jest z zaworem skracającym dolot, jest sprawny tak i się wydaje. Przynajmniej przestawia dźwignię. Ogólnie auto z zapaloną kontrolką silnika jak jest zimne to chodzi nie równo, szarpie przy wolnej jeździe. Kasuję błędy, auto chodzi dobrze, żadnych szarpnięć i żadnej nierównej pracy silnika. Po około 1000 km kontrolka zapala się ponownie, wskakują te same błędy. Próbuje sam analizować LOGi i pierwsze co mi przyszło do głowy to sonda lambda. Załączam statyczne LOGi 001 i 032, resztę zrobię jutro i wrzucę. Czy taż mają być statyczne? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wiem, że powinno się grupy robić osobno, ale są to moje pierwsze logi. Pozdrawiam
german81 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 zrob logi dynamiczne z bloku 2 20 31 dynamicznie na 3 biegu od 1500-6500 obr z noga w podłodze .w tych logach juz widac ze przepływka do wymiany bo zawyrza przepływ dlatego jest bład z za bogatej mieszanki .co do błedu z kalpy w kolektorze ssacym to sparwcz wtyczke .
arc_as Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam, zrobiłem dzisiaj logi: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Przepływka do wymiany, to już mi kolega podpowiedział, ale czy można jeszcze coś wywnioskować? Pozdrawiam
german81 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 wymien przepływke i powtórz logi bo czasy wtrysku mi sie nie podobaja ,ale moze byc to spowodowane przez przepływke .
arc_as Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Chciałbym się upewnić czy na pewno mam wymienić przepływkę, mało nie kosztuje. Znajomy może mi załatwić Boscha 0 986 280 206 za 360 zł, czy jest to dobra cena no i najważniejsze czy jest to odpowiedni przepływomierz do mojego auta?
Śliwek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 a jaki masz u siebie? 0 280 218 013? jesli tak to mozesz zastosowac ten copodales. cena 360 zl na miejscu jest dobra ceną, gdyż po tyle chodza w internecie, do tego nalezy doliczyc koszt wysylki. przewaznie jeszcze doliczaja kaucje 70-90 zł wiec trzeba zainwestowac więcej, i odesłać swój stary - kolejny koszt wysylki. mi znajomy w sklepie na wiosce powiedzial cene 355 zl, ale musze mu oddac stary, tyle ze koszta przesylek odpadaja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się