lukasz922 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Cześć Do niedawna myślałem, że z moim Audi jest wszystko OK, ale dostałem możliwość przejechania się inną B5'tką też z silnikiem 1.8T i zgłupiałem- zupełnie inne auto. Moje jest zamulaste, nie zbiera się kompletnie z dołu, dopiero na wyższych obrotach czuć trochę mocy. Podłączyłem Vaga, wszystko posprawdzałem i zrobiłem logi (nie mam pewności czy dobre). Z błędów silnika pokazał: 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent A tutaj logi: (002,013) (002,007) (002,025) Udało mi się jeszcze sprawdzić jedną rzecz, w tamtym A4, po przygazowaniu i puszczeniu robił jakby wystrzał powietrza (zawór DV o ile dobrze wyczytałem), a u mnie kompletnie nic takiego nie słychać Moglibyście mi pomóc, powiedzieć co posprawdzać, jakieś wskazówki, czy potrzeba jeszcze jakieś logi?
kamilb5 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Tak po krótce to masz problem z ciśnieniem doładowania,widać że przepływka troche mało pokazuje,z n75 też coś jest nie tak,świece kiedy zmieniałeś?bo widać że delikatnie stuka.
lukasz922 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Świece mają koło pół roku. Problem z ciśnieniem doładowania- jak to sprawdzić? Co jest odpowiedzialne za to ciśnienie? Co to znaczy, że "przepływka trochę mało pokazuje"? N75 do wymiany? Przepraszam, że tyle pytań od razu, ale nie jestem w tym tak dobrze obeznany
german81 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 logi sie do niczego nie nadaja bo były robine wtrybie awaryjnym .zrób nowe logi ale przed samym logowaniem skasuj błedy .zrób test szczelnosci układu turbo .przepływke i n75 narazie zostaw w spokoju .
lukasz922 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ok, pojutrze zrobię logi na nowo kasując poprzednio wszystkie błędy (jutro nie będę miał z kim tego zrobić). Zrobić jeszcze jakieś inne kanały, czy dokładnie tak samo jak te? Da się zrobić test szczelności turbo przez VAG'a, czy muszę jechać gdzieś do mechanika z tym?
Dev Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 DV-ka, nieszczelnosci, N75, wypalona lub nadpalona klapa od WG, odma powodów moze byc kilka aby sprawdzic klape wystarczy zdjąc przewód od N75 do aktuatora, zaslepic go i sie przejechac jak auto sie ozywi znakiem tego z klapa jest ok, jak nie, turbo do wyciagniecia DV-ke wymontuj i sprawdz czy jest szczelna, N75 podobnie, odma również, zawory na przewodach od kolektora ssącego podobnie itd itp
lukasz922 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ok, dzięki wielkie. Jutro w takim razie zaślepię ten przewód, o ile znajdę aktuator, bo nie mam pojęcia co to jest i gdzie tego szukać, i się przejadę. Może uda mi się zaprzęgnąć też kogoś bystrego do wciskania START - STOP w VAG'u to porobie od razu te logi jeszcze raz. Dzięki za szybką odpowiedź
Dev Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Aktuator to potocznie mowiac grucha od turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się