Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zamulone 1.8T, błędy+logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Do niedawna myślałem, że z moim Audi jest wszystko OK, ale dostałem możliwość przejechania się inną B5'tką też z silnikiem 1.8T i zgłupiałem- zupełnie inne auto. Moje jest zamulaste, nie zbiera się kompletnie z dołu, dopiero na wyższych obrotach czuć trochę mocy. Podłączyłem Vaga, wszystko posprawdzałem i zrobiłem logi (nie mam pewności czy dobre).

Z błędów silnika pokazał:

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

26-10 - Output Open - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

A tutaj logi:

(002,013)

(002,007)

(002,025)

Udało mi się jeszcze sprawdzić jedną rzecz, w tamtym A4, po przygazowaniu i puszczeniu robił jakby wystrzał powietrza (zawór DV o ile dobrze wyczytałem), a u mnie kompletnie nic takiego nie słychać :cry:

Moglibyście mi pomóc, powiedzieć co posprawdzać, jakieś wskazówki, czy potrzeba jeszcze jakieś logi?

Opublikowano

Tak po krótce to masz problem z ciśnieniem doładowania,widać że przepływka troche mało pokazuje,z n75 też coś jest nie tak,świece kiedy zmieniałeś?bo widać że delikatnie stuka.

Opublikowano

Świece mają koło pół roku. Problem z ciśnieniem doładowania- jak to sprawdzić? Co jest odpowiedzialne za to ciśnienie? Co to znaczy, że "przepływka trochę mało pokazuje"? N75 do wymiany?

Przepraszam, że tyle pytań od razu, ale nie jestem w tym tak dobrze obeznany :decayed:

Opublikowano

logi sie do niczego nie nadaja bo były robine wtrybie awaryjnym .zrób nowe logi ale przed samym logowaniem skasuj błedy .zrób test szczelnosci układu turbo .przepływke i n75 narazie zostaw w spokoju .

Opublikowano

Ok, pojutrze zrobię logi na nowo kasując poprzednio wszystkie błędy (jutro nie będę miał z kim tego zrobić). Zrobić jeszcze jakieś inne kanały, czy dokładnie tak samo jak te? Da się zrobić test szczelności turbo przez VAG'a, czy muszę jechać gdzieś do mechanika z tym?

Opublikowano

DV-ka, nieszczelnosci, N75, wypalona lub nadpalona klapa od WG, odma

powodów moze byc kilka

aby sprawdzic klape wystarczy zdjąc przewód od N75 do aktuatora, zaslepic go i sie przejechac

jak auto sie ozywi znakiem tego z klapa jest ok, jak nie, turbo do wyciagniecia

DV-ke wymontuj i sprawdz czy jest szczelna, N75 podobnie, odma również, zawory na przewodach od kolektora ssącego podobnie

itd itp

Opublikowano

Ok, dzięki wielkie. Jutro w takim razie zaślepię ten przewód, o ile znajdę aktuator, bo nie mam pojęcia co to jest i gdzie tego szukać, :decayed: i się przejadę. Może uda mi się zaprzęgnąć też kogoś bystrego do wciskania START - STOP w VAG'u to porobie od razu te logi jeszcze raz.

Dzięki za szybką odpowiedź:wink:

Opublikowano

Aktuator to potocznie mowiac grucha od turbo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...