Adr3k Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 a4 b5 110ps Statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne Basic VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam i dziękuję jeszcze jakieś błędy mam odnośnie czujnika oleju co to może być ?? VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00043 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 J Component: Airbag Front+Seite 0001 Coding: 00104 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1195612 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-00 - Short to Ground Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ End -------------------------------------------------------
Sztomel Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Kąt wtrysku opóźniony, przepływka zaniża wskazania, niestabilne ciśnienie doładowania turbo. Te błędy w 17 Instruments dają się skasować czy też pojawiają się od razu ponownie ?
Adr3k Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 błędy nie da się skasować, od czego zacząć kąt, przepływkę co ma na to wpływ .......i to ciśnienie ???????? bardziej boje sie że pokazuje też sensor oleju na desce 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-00 - Short to Ground
Sztomel Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Myślę, że poziom oleju już sprawdziłeś i jest prawidłowy więc trzeba się przyjrzeć wiązce przewodów do czujnika. Brak komunikacji sterownika zegarów ze sterownikiem silnika - nie bawiłem się z tym nigdy więc nie wiem czy to tylko wypięta wtyczka z zegarów czy przerwany konkretny obwód czy też wina czegoś innego. Przepływka zaniża wskazania nawet jeśli turbo przeładowuje więc spróbuj ją spryskać spray'em do czyszczenia przepływek względnie do czyszczenia tarcz hamulcowych. Jeśli jej wskazania się nie poprawią to pożycz od kogoś na próbę sprawnie mierzącą przepływkę i ponownie zloguj dynamicznie ale już nie po trzy grupy łącznie tylko najlepiej po dwie (003 z 011 i 008 z 010) - zobaczymy jak wtedy będzie turbo pompować. Jeśli nic lub niewiele się zmieni z ciśnieniem doładowania to przyczyny należy szukać w zmiennej geometrii turbo - przycina się a co do wolnego jej wstawania z dołu to również należy sprawdzić szczelność wężyków układu podciśnienia. Korektę opóźnionego kąta wtrysku możesz odłożyć do następnej wymiany paska rozrządu (jeśli przypadnie jeszcze przed okresem zimowym).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się