darkle 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- Aha jeszcze jedno pytanko: czy działanie/nie działanie kierownicy powietrza może mieć wpływ na pobór oleju? Były takie teorie. Ale działanie ta kierownica to tak naprawdę regulacja zmiennych długości kolektora i z olejem nie ma nic wspólnego. Ja też miałem pękniętą tę dźwignię. Klejenie nie zdaje egzaminu, skręcanie drutem również bo cienki drut miedziany potrafi się zerwać. Ja zastosowałem blaszkę ze starej tablicy rejestr. Może być z czegoś innego:wink: To miała być prowizorka ale wytrzymała 1,5 roku aż do sprzedania auta:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 witam wszystkich. dziś zdemontowałem kierownicę powietrza i okazało się że jest pęknięta gumowa membrana i mam pytanko czy jest sens bawić się w klejenie jak tak to najlepiej czym i ile to wytrzyma czy szukać używki np allegro a może kupić po prostu nową z serwisu? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 http://a4-klub.pl/2-0-219/kierownica-powietrza-328001/#post4249461 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terminator1985 0 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Witam, prawdopodobnie mam ten sam problem, dzwignia cała, ale po dodaniu gazu ani drgnie, jutro bedzie rozbierane, pewnie nieszczesna membrana ktora nie idzie za ciula samej dostac, ..Ma to wogole wpływ na spadanie obrotów podczas zmiany biegów? bo to, ze jest zamulony to normalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 po pytaj o samą gruszkę. w moim przypadku ma to znaczenie ale nie takie jak miałem nieszczelną odmę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lite44 1 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Powiedźcie koledzy czy w silniku AWA 2.0FSI też występuje ta kierownica powietrza? ---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ---------- Sprawdziłem, jest, przesunąłem tą dźwignię w dół i po dodaniu gazu raz wróciła a później nie wracała w to samo położenie, wsiadłem w auto żeby się przejechać, przesunąłem dźwignię w dół i po przyjeździe wróciła na poprzednie położenie, ale na biegu jałowym i po przegazowaniu nie chciała wrócić. Chciałem jeszcze zapytać przy okazji o takie dziwne szarpnięcia silnikiem na biegu jałowym tak jakby brakowało iskry przez ułamek sekundy, nie równo pracuje, kojarzycie coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Wiele powodów może skłaniać do szarpnięcia silnikiem, do których ja jeszcze pewnie nie dorosłem ze swoim doświadczeniem, jak choćby koło dwumasowe. Szarpnięcia mogą być spowodowane złą temp. silnika, czyli silnik niedogrzany, bo walnięty czujnik temperatury na bloku silnika lub na chłodnic. Konsekwencją jest inny kąt zapłonu i skład mieszanki. Również może to wynikać z Twojej kierownicy powietrza, która jest otwarta na max'a, więc silnik dostaje dużo powietrza a mało benzyny. Mało benzyny, bo pracuje na wolnych obrotach. Stąd mieszanka za uboga, więc silnik tak jakby próbował zgasnąć po czym dostaje mocniejszy wtrysk paliwa, żeby nie zgasł, wiec troszkę więcej może obrotów, po czym jak mieszanka się spali, to znowu będzie za ubogo i tak w kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lite44 1 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dzięki śliczne za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Wiele powodów może skłaniać do szarpnięcia silnikiem, do których ja jeszcze pewnie nie dorosłem ze swoim doświadczeniem, jak choćby koło dwumasowe.Szarpnięcia mogą być spowodowane złą temp. silnika, czyli silnik niedogrzany, bo walnięty czujnik temperatury na bloku silnika lub na chłodnic. Konsekwencją jest inny kąt zapłonu i skład mieszanki. Również może to wynikać z Twojej kierownicy powietrza, która jest otwarta na max'a, więc silnik dostaje dużo powietrza a mało benzyny. Mało benzyny, bo pracuje na wolnych obrotach. Stąd mieszanka za uboga, więc silnik tak jakby próbował zgasnąć po czym dostaje mocniejszy wtrysk paliwa, żeby nie zgasł, wiec troszkę więcej może obrotów, po czym jak mieszanka się spali, to znowu będzie za ubogo i tak w kółko. Koło dunasowe:facepalm:W ALT jest sprzeglo jak w 1.8T więc ciężko jest zamordowac. Pewnie Ci kolego wypadają zapłonu. Do sprawdzenia cewki świece sonda regulacyjna przeplywka no i oczywiście dolot i odma. Reszta wpływu raczej nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lite44 1 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Cewki i świece ok, a ta sonda regulacyjna gdzie się znajduje? A z tym dolotem i odmą o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Koło dunasowe:facepalm:W ALT jest sprzeglo jak w 1.8T więc ciężko jest zamordowac. Pewnie Ci kolego wypadają zapłonu. Do sprawdzenia cewki świece sonda regulacyjna przeplywka no i oczywiście dolot i odma. Reszta wpływu raczej nie ma W 1,8T jak i w ALT jest koło dwumasowe. Nr 058 105 266H:wink: Tyle że w benzynie rzadziej pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Koło dunasowe:facepalm:W ALT jest sprzeglo jak w 1.8T więc ciężko jest zamordowac. Pewnie Ci kolego wypadają zapłonu. Do sprawdzenia cewki świece sonda regulacyjna przeplywka no i oczywiście dolot i odma. Reszta wpływu raczej nie ma W 1,8T jak i w ALT jest koło dwumasowe. Nr 058 105 266H:wink: Tyle że w benzynie rzadziej pada. Darku wiem że jest ale właśnie ciężko je chyba wykończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terminator1985 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 a nie ma kto sprzedac samej membrany????? małe gówno a tyle problemu, ze ciul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ciężko będzie dostać samą membranę ja pytałem z 10 osób i wszyscy sprzedają tylko z kolektorem ssącym. ale ja kleiłem i jak narazie odpukać śmiga aż miło:} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terminator1985 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 kolego , a jakim klejem to smigłes, cyjanoakryl starczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 banalny sposób klej do dentek i łatka hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terminator1985 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ja piernicze, jak by miec jaka wtryskarke i forme to by człowiek taki biznes zrobił;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 dokładnie masowa produkcja;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terminator1985 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Barca111, a jak miałes uszkodzana to membranke, przy odpale były za duze obroty? i na zimnym przy jedzie zamulony ogolem tępo reagował w pedał gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 tak duże obroty i falowanie na luzie. podczas wciśnięcia gazu pojawiało się szarpanie i dopiero przyspieszenie ale jak w silniku 1.0 straszny muł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się