Dajmon Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Jeśli masz uszkodzoną membranę lub dźwignię, czyli mówiąc krótko uszkodzoną gruchę to możesz spokojnie wyciągnąć wężyk idący od dekla gruszki do zaworka. Będziesz miał wzorzec dla sprzedającego w sklepie. Wymontowany z króćców wężyk nie będzie wpływał na dotychczasową jazdę samochodem - nie będzie miał znaczenia. Fura będzie tylko zamulona, tak jak miałeś to do tej pory.
enrike2 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Rozumiem tylko mimo zdaniem nie jest zmulona to jak to zrobię to będzie rakieta he
enrike2 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 temat opanowany dzwignia ulamana w jednym miejscu ;p i peknieta membrana ok 1cm wlasnie sie robia po zalozeniu powiem jakie efekty ;-) co ja bym bez was zrobil ;p
MaciekW. Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 temat opanowany dzwignia ulamana w jednym miejscu ;p i peknieta membrana ok 1cm wlasnie sie robia po zalozeniu powiem jakie efekty ;-) co ja bym bez was zrobil ;p Co robisz z membraną? Kleisz ją jakoś? Napisz czym; gdzieś tu ktoś kleił łatką do dętki rowerowej i podobno zdaje egzamin.
enrike2 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 dzwigienka jest nie do sklejenia trzeba na nowa a membrana sklejona klejem do gumy zdaje egzamin czuc roznice ale musze kupic cala dzwignie i bedzie ok ;d
emsiek Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Potwierdzam, zdaje już ok miesiąca, a poddawałem ją już wielu próbom z tym, że u mnie pęknięcie miało ok 5mm i było blisko krawędzi... Pozdrawiam wszystkich, dzięki temu forum nie jeden ALTek wróci do żywych/żwawych temat opanowany dzwignia ulamana w jednym miejscu ;p i peknieta membrana ok 1cm wlasnie sie robia po zalozeniu powiem jakie efekty ;-) co ja bym bez was zrobil ;p Co robisz z membraną? Kleisz ją jakoś? Napisz czym; gdzieś tu ktoś kleił łatką do dętki rowerowej i podobno zdaje egzamin.
black338 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 kolego gdzie jest ta kierownica powietrza? wrzucilbys jakas fote albo link gdzie tego szukac, bo faktycznie na niskich obrotach to i u mnie szalu nie ma. Stara mazda 626 2,0 115ps lepiej sie koledze z dolu zbiera i 8 zaworowiec ---------- Post dopisany at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ---------- przeczytalem dokladnie i juz wiem gdzie to jest, zaraz ide sprawdzic
jprzemek82 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Witam. Zabrałem się dzisiaj za rozebranie kierownicy powietrza w celu sprawdzenia membrany ponieważ moja A4 jest trochę przymulona na niskich obrotach.Membrana okazała się być bez uszkodzeń. Dżwignia też jest ok. Zauważyłem jednak przy wyciąganiu kierownicy że jest trochę oleju w kolektorze. Drodzy koledzy czy jest to normalne?Pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 troche oleju zawsze bedzie , bo zostanie zassany z odmy ktora w silnikach ALT jest bardzo nieudana. Oczywiscie mowimy o nalocie z oleju a nie ze wszystko w nim pływa
emsiek Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Przemek, rozebrałeś, a czy przed rozebraniem ktoś Ci sprawdził czy się rusza przy gazowaniu? Wszystko masz na początku wątku. U membrana wyglądała dobrze, ale że się nie ruszała to szukałem bardziej dogłębnie i w końcu wyszukałem malutkie pęknięcie- wystarczyło. Poza tym nie myślmy, że teraz każdy ALTek będzie miał walniętą kierownicę powietrza. Musi być naprawdę zauważalna różnica po tym jak auto idzie od 2-3,5tys. obrotów i powyżej. Jeżeli kiera jest sprawna to tego się tak nie odczuwa, cały zakres jest dość elastyczny, choć wiadomo to nie diesel Witam.Zabrałem się dzisiaj za rozebranie kierownicy powietrza w celu sprawdzenia membrany ponieważ moja A4 jest trochę przymulona na niskich obrotach.Membrana okazała się być bez uszkodzeń. Dżwignia też jest ok. Zauważyłem jednak przy wyciąganiu kierownicy że jest trochę oleju w kolektorze. Drodzy koledzy czy jest to normalne?Pozdrawiam
enrike2 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 po naprawie tej kierownicy powietrza juz check mi sie nie zapala ;;-) dzieki wszystkim za dobre rady i tym, ktorzy mi życzyli połamanje dzwigni ;p hehe
emsiek Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Tomasz patrzę na Twoje spalanie 7,5l/100km i zastanawiam się do ilu zejdziesz teraz... U mnie pali średnio litr mniej, choć to może nie być regułą... Może to dlatego, że nie muszę już tak szarpać biegami podczas jazdy...
enrike2 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Mi pali cały czas tyle i nic się nie zmienia jak narazie szarpanie biegami?
jprzemek82 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Witam. Kierownica reaguje na gwałtowne przygazowanie normalnie.U mnie dżwigienka była dorabiana przez wcześniejszego właściciela (wygięta w U blaszka i przykręcona do dżwigni). Wydaje mi się że była za lużno spasowana i miała luzy ok 2mm zanim otwierała tą część z kolektora.Zrobiłem na sztywno i jest dużo lepiej.
enrike2 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 no i znowu check sie zapalil i blad bogata mieszanka i juz sam nie wiem co to moze byc wszystko juz sprawdzilem pomoze ktos??
tomek25 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam.Zabrałem się dzisiaj za rozebranie kierownicy powietrza w celu sprawdzenia membrany ponieważ moja A4 jest trochę przymulona na niskich obrotach.Membrana okazała się być bez uszkodzeń. Dżwignia też jest ok. Zauważyłem jednak przy wyciąganiu kierownicy że jest trochę oleju w kolektorze. Drodzy koledzy czy jest to normalne?Pozdrawiam A sprawdzales czy chodzi ta dzwignia??????U siebie tez zauwazylem olej to normalne teraz to przedmucha jak sprawna kiera powietrza .ps. zrobilem trase hel i z powrotem i spalnie mniejsze za 100 ,540 km nie wiem co jest grane ale ten alt nic nie spala gazu ---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:54 ---------- no i znowu check sie zapalil i blad bogata mieszanka i juz sam nie wiem co to moze byc wszystko juz sprawdzilem pomoze ktos?? Kolego to na pewno nie jest zwiazane z kiera powietrza z czytaj bledy na vagu?
emsiek Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 W przenośni Mam na myśli, że musiałem częściej redukować bo mi mocy brakowało. Mi pali cały czas tyle i nic się nie zmienia jak narazie szarpanie biegami?
darkos15 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 U mnie rowniez byla peknieta membrwna i dzwignia stala w miejscu, po przeczytaniu tematu odrazu wzialem sie do rozbiorki. Membrane skleilem łatką i klejem z zestawu naprawczego do dętek rowerowych z Auchan za 6 zl. I po zlozeniu dzwignia lata az milo, ale niestety narazie nie sprawdze czy jest roznica, bo sprzeglo padło i dopiero w czwartek bede wymienial.
tomek25 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 U mnie rowniez byla peknieta membrwna i dzwignia stala w miejscu, po przeczytaniu tematu odrazu wzialem sie do rozbiorki. Membrane skleilem łatką i klejem z zestawu naprawczego do dętek rowerowych z Auchan za 6 zl. I po zlozeniu dzwignia lata az milo, ale niestety narazie nie sprawdze czy jest roznica, bo sprzeglo padło i dopiero w czwartek bede wymienial. Takie sklejenie ciekawe ile wytrzyma?:whistling:Przewaznie idzie blisko krawedzi. To musialem przyjarac czy jak? nie wierze zeby sprzeglo poszlo?A jaki masz przebieg?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się