Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów 1,9 AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o ocenę logów. Czy na podstawie tych informacji możecie ocenić w jakim stanie są turbo, pompowtryski, EGR itp.

Logi statyczne:

Log (0 - 007,010,013)

Log (1 - 018,023,013)

Log (2 - 001,003,004)

Logi dynamiczne:

Log (0 - 010,011,008)

Log (1 - 003,004,008)

BS:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pacjent to Audi A4 1,9tdi AWX 2002r. W razie potrzeby mogę zrobić dodatkowe logi z innych grup mierzonych.

Z góry dziękuje.

Opublikowano
Czy na podstawie tych informacji możecie ocenić w jakim stanie są turbo, pompowtryski, EGR itp.

Chyba sobie Kolega z nas Forumowiczów jaja robi!!!!!!

Statyczne - logowane przez nie całe 2 sekundy i ktoś ma postawić jakąkolwiek diagnozę??

A dynamiczne? - Przecież ciągle Koledzy piszą żeby nie logować po 3 bloki na raz bo próbkowanie jest "za rzadkie"!

Szkoda słów - cycki opadają jak pisze kolega Spanky gdy się zirytuje.

Opublikowano

Kolego der fuhrer poczytaj najpierw dokładnie to: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ i wtedy zrób logi tak jak należy. Z tych twoich kompletnie nic nie da się odczytać.

Kolega RoGaz50 a ty się tak od razu nie grzej, bo może robił logi pierwszy raz i jeszcze nie ogarnia tematu.

Opublikowano

Sorry to były moje pierwsze logi. Te mam nadzieję są poprawne:

Statyczne:

Log (0 - 001,003,004)

Log (1 - 018,023,013)

Log (2 - 007,010,013)

Dynamiczne:

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jeśli nadal coś jest nie w porządku proszę o sugestie.

Opublikowano

Owszem. W tym silniku nic nie działa prawidłowo - ani przepływka, ani ciśnienie doładowania turbo, ani kąt synchronizacji. Poczytaj o tych wartościach na tym lub innych forach i będziesz wiedział co ma uczynić Twój "zaufany" mechanik a jeśli takowego nie posiadasz w okolicy to szczerze współczuję.

Kąt synchronizacji w grupie 004 do poprawy - należy go ustawić by w kolumnie ostatniej (Synchro Angle) by pokazywał wartości zbliżone do "0".

Turbo musi pompować wartość zadaną czyli w przedostatniej kolumnie wartości ciśnienia doładowania mają się w miarę zgadzać z wartościami w kolumnie z jej lewej strony - sprawdzić należy szczelność układu podciśnienia - wszystkie wężyki - najlepiej wymienić na nowe. Przepływka - trup więc najlepiej ją wymienić.

Opublikowano

Auto po programie, najlepiej chyba będzie jak wgrasz serię. Zamieść logi statyczne.

Opublikowano

Dzięki kolego Sztomel za analizę.

Na forum znalazłem dobry opis jak się ustawia kąt synchronizacji to nic trudnego, Wymiana przepływki to też nie jest tragedia, a jeśli chodzi o ciśnienie doładowania to przewody podciśnienia można również tanim kosztem wymienić. Zauważyłem też że pocą się przewody intercoolera na "szybko złączkach" więc oringi do wymiany, to na pewno też ma wpływ na ciśnienie doładowania.

Czy na podstawie tych logów można też ocenić stan pompo wtryskiwaczy?

Opublikowano

Pompo wtryskiwacze grupa 13.

Opublikowano
Czy na podstawie tych logów można też ocenić stan pompo wtryskiwaczy?

Proponuję zrobić jeszcze raz logi grup 013, 018 i 023 ale tym razem bez dotykania pedału gazu - jak statyczne to bez zabawy gazem a nie tak jak to zrobiłeś wcześniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...