Bartollo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Witam. Koledzy mam problem z moim AFN'em, otóż zaczeły się upały( ponad 30*C) i walcze z brakiem mocy i co chwile notlauf:/ Temperatura spadnie w okolice 20kresek i moc powraca i łapie sporadycznie notlaufa (turbo czeka na czyszczenie) nie kopci pali na dotyk, co to moze być ?? Zabity intercooler?? przepływka ??? Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuje.
QaDo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Przewód intercoolera, sam intercooler. Jak najbardziej usterka na to wskazuje, temperatura nie do końca miałaby wpływ na przepływkę. Raczej jakaś nie duża nieszczelność i w chłodniejszym "dawał radę", ale niestety we wzroście temperatury ma to znaczenie spore. Najlepiej podpiąć fejsa i pobadać, wszystko powinno być widać.
Bartollo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Po ostatnich logach jakie robiłem mam przeładownie(kierownice lekko przypieczone) więc dziura w dolocie odpada. Jutro jak będzie znów ponad 3 dychy zrobie logi a nastepnie powtórze jak zrobi się chłodniej. Moze coś się wyjaśni.
Kuklex Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Co prawda mam AHU, ale działo się podobnie. Im cieplej tym częściej i dłużej łapał lagi przy około 3k rpm, po chwili odzyskiwał moc ale czasem nie do końca. Do tego w momencie spadku mocy zostawiałem czarną zasłonę dymną. Z ciekawości odpiąłem sterowanie EGRem i problem zniknął. Przestał się zawieszać i dymić. Dodam że na kompie nic nie wyskakiwało. Nie wiem czy ma to coś wspólnego z twoim problemem, ale może akurat jakieś powiązanie. Pozdro
A4-Tomek Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 hmmm mój ojciec ma też taki problem w silniku AGR (Octavia I FL) kiedyś oglądałem układ dolotowy i IC i nic nie znalazłem (auto nawet 100tys nie ma nalatane więc jak nowe) przewody podciśnienia też wydają się ok. Ja bym stawiał na zapieczone kierownice turbo tylko dlaczego temp. ma wpływ na doładowanie? jak jest chłodno to silnik idzie jak burza a jak jest upał do dojdzie do 130km/h i już nie jedzie jak się zwolni i chce przyspieszać. Turbo coś tam gwiżdże ale zero dynamiki. Zupełnie jakby się jechało SDI a nie TDI
Wihajster Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 w AGR nie ma zmiennej geometrii wiec jak nie ma mocy to N75 szwankuje lub przeplywka.Trza zrobic logi.
A4-Tomek Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 w AGR nie ma zmiennej geometrii wiec jak nie ma mocy to N75 szwankuje lub przeplywka.Trza zrobic logi. Poważnie? to ładnie mechanik ze skody zrobił ojca w ciula. Ja też myślałem że tam jest zmienna geometria bo mój 1Z tez ma turbinę bez zmiennej geometrii a przyspiesza gorzej jak Octavia z tą samą mocą (na dodatek AGR ma mniejsze turbo niż 1Z). Przepływkę odpinaliśmy i było to samo. oby to nie był N75 bo to małe gówno drogie strasznie
Bartollo Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Oto logi z dzisiaj grupy 011 i 010 przy temperaturze 27*C pierwszy log od razu chyba był notlauf a drugi juz po resecie ale tylko do 3.5tyś bo droga się kończyła nie dało się powtórzyć bo bateria w lapku była już słaba:/
Szati 1991 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 napisze tyle, zregenerowałem turbo i zero problemów, z takimi objawami jak Ty męczyłem się 2 lata, turbo brało w cholere oleju a pzebieg przebieg 345 tyś
Bartollo Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Problem rozwiązany zwiększyłem dawkę z 8,8mg na 3,2mg i nie to auto teraz to cuć to 110KM znów jak wcześniej sporadycznie łapie notlaufa ale to już turbo w tym tyg będzie czyszczone dzięki za wszystkie podpowiedzi i sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się