fafnasty Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 nie ustawia sie katow i juz:decayed: kolega Lukaszxxx ma racje jest ten kat staly i nie wchodzi w gre zadne luzy na srubach czy cos ja po obnizeniu nigdy nie ustawialem zbieznosci i jest gitara a jaest ok -100:naughty: sprawdzilem 2 razy po obnizeniach i zawsze zbieznosc byla prawidlowa nie jadlo opon a po -30 to nawet glowy bym nie zawracal...
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Chlopie.. daj se luz co?? Powiedz jak sie ustawia kąt?? no czemu jak jestes taki mądry nie odpowiesz na proste pytanie?? Bo nie masz o tym pojecia wiec cichutko przeproś panów i poczytaj dobrze a póżniej sie wypoawadaj oke??
fafnasty Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 jak zakladasz uzywane roz...ane wahacze albo jakies chinole to wiadomo ze sie poprzestawia geometria
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 ja pierd... chłopy, dajcie zyć w niedziele. Temat dotyczył ustawiania zbieżności po zmianie zawieszenia(bez drążków) - to mnie tak rozbawiło. Nie czepiałem się żadnych kątów pochylenia koła bo w a4 przód - producent nie przewidział ich regulacji (co nie zanczy nie da się ich przestawić) Po za tym kolega Mosiądz na QUATTRO- rozumieć QUATTRO a w quattro zbieżność i pochylenie koła tyłu jest REGULOWANY
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Paa poczytał w necie i doszedł do wnisoku ze jednak sie nie ustawia
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 W necie to ty poczytałeś, bo tylko takie masz możliwości. Jak się ma: wiedze+ sprzęt to się nie pisze głupot.
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 hehe i dalej brniesz w to samo, Jasne ze nie mam sprzetu ale mam z kolei czwarte auto z stajni vw audi z wielowachaczówką i nie bedziesz mi gosciu wciskał ciemnoty ze można przestawić kąty kół z przodu! (nie ruszając sanek) wiedze... ty masz wiedze wiec pytap cie piaty raz: JAK USTAWIASZ KATY POCHYLENIA KÓŁ?? (nie ruszając sanek) bo powiedziałeś ze można przestawic..
wesz82 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Panowie dajcie już spokój nie o tym wątek:decayed:
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 hehe i dalej brniesz w to samo, Jasne ze nie mam sprzetu ale mam z kolei czwarte auto z stajni vw audi z wielowachaczówką i nie bedziesz mi gosciu wciskał ciemnoty ze można przestawić kąty kół z przodu! (nie ruszając sanek) wiedze... ty masz wiedze wiec pytap cie piaty raz: JAK USTAWIASZ KATY POCHYLENIA KÓŁ?? (nie ruszając sanek) bo powiedziałeś ze można przestawic.. Jeżeli z jakiegoś powodu wartości te bardzo odbiegają od nominalnej (np auto po dzwonie) czasemi trzeba nawet rozwiercać otwory (chyba raz mi się zdarzyło w golfie 2) . w 95% w audi pochylenie koła się nie rusza. Wracajac do tematu, po obniżeniu zawieszenia(szczególnie w quattro) najlepiej ustawić geometrie i tyle.
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 W golfie czy tam audi a3 masz sworzeń na srubach i ustawiasz pochylenia kół a w a4 czy passacie b5, superb masz wielowachacz i chyba o tym wiesz ze tam sa cale wachacze i tu nic nie rozwiercisz, jedynie mozna sankami ruszyc zawieche w prawo badz lewo..
sebul Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 z przodu wlasnie chyba katow sie ustawic nie da, bo to mi diagnosta mowil ze cos tam sie da i chyba wlasnie o katy chodzilo Takie pytanie przy okazji, jesli geometria jest ok to znaczy ze z zawiecha wszystko ok ? jakby auto bylo walniete bardzo to by na geometrii wyszlo ?
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 W golfie czy tam audi a3 masz sworzeń na srubach i ustawiasz pochylenia kół a w a4 czy passacie b5, superb masz wielowachacz i chyba o tym wiesz ze tam sa cale wachacze i tu nic nie rozwiercisz, jedynie mozna sankami ruszyc zawieche w prawo badz lewo.. a jak na na obu kołach masz spory negatyw to co???? Za hak i na złom, tak? No bo sie nie da. ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:54 ---------- Sankami to sobie możesz z górki pozjeżdzać, nie wiem kto ci takich głupot naopowiadał. Usuniesz negatywa z jednej strony, zrobisz z drugiej. W a3 pochył jest nieregulowany Pewnie te głupowy w necie wyczytałeś?
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 No nie da sie nie rozumiesz?? przeciez w a3 masz swozen wachacza na 3 srubach i tam regulujesz pochyl, wlasnie sankami mozesz lekko negatywa z prawej na lewa np skorektorowac.. a wg ciebie w a3 jest nie regulowany a w golfie 4 mozna regulowac?? Przeciez to te same zawieszenia, identyczne wiec prosze cie nie kłuć sie na siłe tylko doczytaj
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Więc twierdzisz że jesteś mądrzejszy nia autodata. No to niezły z ciebie koleś
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Od kolesi mnie nie wyzywaj oke?? kolesi to masz tam u siebie! Nie dyskutuje wiecej bo szkoda mojego czasu i nie lubie ludzi nieustepliwych i nieumiejacych sie przyznac dobłędu.. Koniec bezsensownej rozmowy
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Ok koniec bo to nie ma sensu, tylko jakiego błędu... i kto tu autora wątku wprowadził w błąd?
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Twierdze ze sie nie ustawia pochylenia w a4(z wyjatkiem przesuniecia sanek), w a3 sie ustawia. zróbmy ankiete, heh albo załuż sie o stówe:D
vokotibi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 ok stówa juz przesyłam zdjecie z autodaty
Lukaszxxx Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 no to teraz mi wytłumacz jak ja przestawic??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się