wojt23 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam,dzisiaj odebralem autko z warsztatu,zostały wymienione uszczelniacze zaworowe,ponieważ zaczął mi kopcić na niebiesko + popychacze zaworowe,do tego zostaly zamontowane nowe kable zapłonowe.Problem polega na tym,że podczas przyspieszania czasami silnik zaczyna szarpać.Co może być przyczyną?Może to być wina tych nowych kabli? Dodam,że wcześniej nie mialem takiego problemu.
largovinch Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Sprawdź kable w nocy czy nie świecą, i zobacz czy nie masz wilgoci lub wody tam gdzie świece. Ja tak miałem po ostatnich deszczach, i przez to mi fura przerywała
wojt23 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 Hmm ale one są nowe ,wiec powinno byc dobrze prawda? dziwne ,nie mialem nigdy takiego objawu ;/
tygrysekk Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam sprawdz przepływke mi szwankowała i przy dodawaniu gazu szarpało, najlepiej odłacz wtyczke od przepływki i sie przejedz sprawdz czy nadal szarpie POZDRAWIAM:wink:
ja74687 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 A mechaior dobrze ci wszystko zrobił, zobacz co ci VAG pokaże.
largovinch Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Hmm ale one są nowe ,wiec powinno byc dobrze prawda? dziwne ,nie mialem nigdy takiego objawu ;/ Nowe nie znaczy dobre, są też takie przypadki że trafić można na jakiś felerny produkt
wojt23 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 Dzisiaj został wymieniony komplet świeć na NGK i automatycznie problem z szarpaniem został rozwiązany :)
marys Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 mam podobny problem szarpie przerywa mi audik jak głupi nie idzie jechać sam gaśnie nie chce się wkręcić na obroty ciężko ma nawet do 3 tysi na biegu jałowym czuć tak jak silnik nie równo pracuje tak szarpnie nim, przeprowadziłem adaptacje przepustnicy manualną, ale problem nadal tkwi teraz pytanie do was w czym jest problem co zmienić co zobaczyć?
ja74687 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 problemem może być układ paliwa, może przewody, moduł, świece
marys Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 z tego co czytałem w necie objawy moje wszystkie wskazują na cewkę, ale jak to sprawdzić by nie wywalać parę $$$ w błoto
ja74687 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 wiem że głupia rada ale tylko podmianka cię upewni ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- a VAG coś pokazuje ??
marys Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 no właśnie do vaga mam jako taki dostęp tylko jak on to pokaże mi. zresztą zobaczę co mi w ogóle wykaże za błędy. Co do podmianki to brak możliwości
misiek547 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Ja ostatnio tak miałem jak mi wtrysk padł ale miałem błąd w kompie zapisany Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
marys Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 słuchajcie byłem na Kompie i wykazało takie coś Z czego sonda usunąłem, a przepływka wskakuje zaraz po wykasowaniu błędu na nowo, wiec co zmienić by auto odżyło ? Może nie jest to wina cewki jak wcześniej myślałem może tez nie będzie to przepływka może jakiś waż odma coś w tym stylu, a nie wiem czy to ważne ale od jakiegoś czasu zaczął szaleć mi abs ale to chyba nie ma nic wspólnego z tym. Jeszcze jedno robiłem manualną adaptacje przepustnicy i to też by nie pomogło?
ja74687 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 no błąd wskazuje ewidentnie na przepływkę, ale zobacz wiązkę przewodów przeczyść wtyczkę, może z którymś z przewodów jest błąd a ABS jak ci wyskakuje to zobacz w sterowniku ABS błędy jak kontrolka wyskoczyła to na pewno coś będzie i racził bym się zaopatrzyć w VAG koszt kabla na allegro.pl to ok 70zł przy audi szybko się zwróci A bez tego nikt na oko nie pomoże a odłączałeś przepływkę ?? jak nie to odłącz ją i zobacz czy coś pomoże
marys Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 nie pojechałem do kolegi na Vaga już teraz jestem coraz bardziej pewien, że potrzeba vaga jest duża. Nic nie kombinowałem po prostu zobaczyłem co tam wyskakuje i tyle jutro bardziej się pobawię. jeśli odłączę przepływkę to jakich zmian oczekiwać? z abs to kontrolka się nie pali czasami na liczniku mi się zapali kontrolka i pika ale jak stacyjkę wyłączę i włączę to o.k jest, ale do tego tez będę musiał jakoś dojść
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 to jak ci mignęła kontrolka to zawiadomiła cię o tym że błąd się pokazał w sterowniku ABS, po odłączeniu przepływki samochód powinien zachowywać się w miarę normalnie czyli twoje objawy powinny ustąpić
marys Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 dziś zaczęła mnie zastanawiać jedna rzecz wczoraj było w moich okolicach bardzo parno i ciepło dziś termometr w samochodzie pokazuje mi 17 stopni C i jest szaro wietrznie i mokro, o dziwo po przejechaniu 30km samochód szarpnął czy jak to nazwać tylko 2 razy zachowuje się inaczej jak wczoraj lepiej ciągnie i nie szaleje na obotach nie ma drgań ani nie gaśnie. Czy to oby na pewno przepływka? mimo wszystko sprawdzę to co mi podpowiadacie.
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 to co napisałeś to właśnie objaw przepływki ale, zrób tak jak ci napisałem przeczyść jej styki i samą ją przeczyść instrukcja gdzieś na forum jest: poprostu odkręcasz te druciki psiukasz środkiem do czyszczenia i wkręcasz Może popróbuj ja kiedyś napisałem na forum takie coś jak "Trik z przepływką" jest gdzieś dalej poczytaj może ci to pomoże Ale przeczyść styki najważniejsze Jeżeli samochód ci zaczął normalnie pracować to znaczy że albo w tym czasie przepływka padła całkiem albo się obudziła ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- tylko przy czyszczeniu przepływki nie dotykasz pod żadnym pozorem tych drucików niczym ani szmatką ani palcami niczym Możesz je wymoczyć ewentualnie w środku do czyszczenia
marys Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 wiec tak dziś wyczyściłem przepustnice zaadoptowałem posprawdzałem kable od przepustnicy i są zmorszałe, a jedna odma bodajże która idzie ku dołu silnika od tej rury plastikowej (chyba to od jakiegoś podciśnienia jest) jest kabelek obcięty i nie mam jak go tam włożyć by nim dosięgnąć teraz pytanie czy on jest potrzebny czy za coś odpowiada. Następnie wyciągnąłem z przepływomierza wtyczkę i samochód hula nie przerywa nie szaleje. Teraz zostanie mi wymienić przepływke, a tak dalej nawiązując do tematu do czego i po co jest ta przepływka? a i chciałbym wiedzieć coś na temat tej odmy która mi zalega a do czegoś pewno służy. ---------- Post dopisany 01-08-2013 at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2013 at 21:21 ---------- up
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się