timoti26 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam, Proszę o radę ponieważ czuję się oszukany przez warsztat który wymieniał mi sprzęgło + dwumas, poniżej opisze całą sytuację. Po zakupie auta ok 3 mieś. puściły mi nerwy i pojechałem na konsultację do warsztatu objaw szarpanie przy dodaniu puszczeniu gazu na 1 biegu lekkie muśnięcie gazu objaw: mocne szarpnięcie. Po przejażdżce pan mechanik stwierdził że to sprzęgło umówiłem się więc na wymianę. Przy wymianie mieli też zobaczyć w jakim stanie jest dwumas jeśli w kiepskim to wymienić. Oczywiście był w kiepskim więc wymienili komplet (firma sasch) Po ok 2 miesiącach przy wciśniętym sprzęgle było słychać chrobotanie w skrzyni, pojechałem na reklamację reklamacja została wielokrotnie odrzucana ale po ponad miesiącu w końcu auto do mnie wróciło. Jeździłem sobie przez ok 8 miesięcy i znów pojawił się problem chrobotania na wciśniętym sprzęgle tym razem głośniej w dodatku biegi nie chciały wchodzić tak gładko jak kiedyś. Pojechałem do warsztatu i stwierdzono że nie mam sprzęgła więc znów reklamacja. Po wyjęciu zadzwonił do mnie właściciel warsztatu z informacją że sprzęgło jak i dwumas jest przypalony i na 99% reklamacja zostanie odrzucona bo winny jest użytkownik auta. Po 36 dniach dostałem odpowiedź że reklamacja rozpatrzona negatywnie bo winny jest użytkownik auta. Auto używałem wrzesień - maj, max prędkość którą osiągnąłem to 170km/h i zdażyło się to raz, normalna prędkość to 110-120km/h auto jeździło 90% trasa 10% miasto. Miasto w godzinach porannych bez korków. Auto nigdy nie zapiszczało, nie było przeciągane na biegach, biegi nie były zmieniane poniżej 2 tyś obrotów (na ogół ok 2,7tyś) Nie trzymam nogi na sprzęgle podczas jazdy. W zimę nie miałem problemu z zaspami. Samochód od 2 wymiany sprzęgła przejechał ok 12 tyś km. I teraz moje pytanie od czego może przypalić się dwumas oraz sprzęgło przy przebiegu 12 tyś km Co mógł źle zrobić warsztat? Co ja mogłem źle zrobić jako użytkownik? Auto: Audi A4 B5 silnik 1.8T APU przebieg ok 390tyś.
szakal222 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 poewnie sie slizagalo ncaly czas na 100% cos zle zlozyli dociska albo cos innego albo zostawili twoja dwumase nowa zawineli i zmienili tylko tarcze ,okazja czyni zlodzieja cos o tym wiem
timoti26 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 Sprawa wkracza na drogę sądową więc zbieram informację. Niestety większość osób mówi mi że ta sprawa jest z góry przegrana z racji tego że ciężko co cokolwiek udowodnić w kwestii sprzęgła i dwumasu :/
Mauros88 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 no i niestety maja racje. Chyba ze ewidentnie cos jest zle poskladane skoro padło po tak krótkim czasie. O ile wogóle załozyli Ci nowy dwumas
Marc!n Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Skoro sprawa idzie do sądu to warto aby sprzęgło i dwumasę obejrzał dobry rzeczoznawca, możliwe, że założyli starą dwumasę lub coś źle poskładali:facepalm: Trudno mi uwierzyć, że komplet sachsa by się tak szybko wysypał, bez względu na to jak jeździsz. Rozumiem, że starych części Ci nie oddali/ nie pokazali więc "wymiana" może być ściemą. Jakoś mało prawdopodobne wydaje się, że nowy komplet mógł być wadliwy chociaż nie można tego wykluczyć. Tak czy inaczej walcz o swoje bo to nie małe pieniądze, a warsztatem "pochwal się" w odpowiednim dziale (no chyba, że faktycznie nie zawinili).
rafal9119 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 zawsze jak cos się w aucie wymienia to się bierze stare części, bo chu. go wie co to za partacze. ja przynajmniej tak robie
cabanmat Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Ja tam też zawsze biorę stare części ;0
Tommy Gun Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Ja wymieniam u kuzyna bo jak widzę co się dzieje to dostaje dreszczy. Nowiutki dwumas aż kusi żeby zapierdzielić i wstawić jakiegoś używanego dziada. Wstawiaj opinię o warsztacie w odpowiednim dziale. Mnie partacze chcieli naciągnąć na wymianę połowy auta bez jakiejkolwiek przejażdżki, ceny jak z ASO na gównianych zamiennikach. Wstyd...
pioteros Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 sproboj sciagnac jaki numer seryjny z czesci, jesli wsadzili ci nowe czesci to nie powinny byc starsze niz tych kilka lat, jesli gdzies udalo by sie znalezc rok produkcji danego elementu (lub odkodowac go po numerze seryjnym) i bylby on mniejwiecej taki sam jak produkcja B5 to juz bys mial jakis dowod... ogolnie ciezko inaczej jest stwierdzic bo sprzeglo po 12tys i 200tys juz wyglada tak samo tak naprawde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się