e9matic Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Dzisiaj z kolega goldik staralismy sie ustawic poprawny kat wtrysku w moim aucie. Silnik : 1.9 TDI AFN 110 KM. Przed jakakolwiek akcja, sprawdzilismy kat w/g Vaga, wskazywal 17. Podczas proby ustawienia kata, za pomoca regulacji polozenia pompy ( lewa - prawa ) odczyt na Vagu wskazywal 255. Nie bylo roznicy, czy pompa jest przechylona w prawo czy lewo, wartosc caly czas wkazuje 255 ... Sprawdzilismy z goldkiem czujnik N108 na pompie, jest sprawny cyka. Co moze byc tego przyczyna ? Od czego zaczac ?
krzysiek1606 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Dzisiaj z kolega goldik staralismy sie ustawic poprawny kat wtrysku w moim aucie. Silnik : 1.9 TDI AFN 110 KM. Przed jakakolwiek akcja, sprawdzilismy kat w/g Vaga, wskazywal 17. Podczas proby ustawienia kata, za pomoca regulacji polozenia pompy ( lewa - prawa ) odczyt na Vagu wskazywal 255. Nie bylo roznicy, czy pompa jest przechylona w prawo czy lewo, wartosc caly czas wkazuje 255 ... Sprawdzilismy z goldkiem czujnik N108 na pompie, jest sprawny cyka. Co moze byc tego przyczyna ? Od czego zaczac ? oddac auto do mechanika zanim cos uszkodzicie
e9matic Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Dzisiaj z kolega goldik staralismy sie ustawic poprawny kat wtrysku w moim aucie. Silnik : 1.9 TDI AFN 110 KM. Przed jakakolwiek akcja, sprawdzilismy kat w/g Vaga, wskazywal 17. Podczas proby ustawienia kata, za pomoca regulacji polozenia pompy ( lewa - prawa ) odczyt na Vagu wskazywal 255. Nie bylo roznicy, czy pompa jest przechylona w prawo czy lewo, wartosc caly czas wkazuje 255 ... Sprawdzilismy z goldkiem czujnik N108 na pompie, jest sprawny cyka. Co moze byc tego przyczyna ? Od czego zaczac ? oddac auto do mechanika zanim cos uszkodzicie Kolego, za takie nabijanie postów powinieneś dostać ostrzeżenie ... Nie wnosisz nic do tematu ? Nie udzielaj się !
Bartollo Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Sprawdź czy rozrząd jest dobrze ustawiony tzn czy jak zablokujesz pompe czy zgadza się wał z wałkiem. A kąt sprawdzałeś na zagrzanym silniku ?? min 80*C?
goldi Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 tak sprawdzaliśmy to jest dziwne że najpierw kąt był 17 robiąc korektę ruszyłem delikatnie pompę i wskoczył na 255 i nic nie można zrobić zobaczymy te ustawienie rozrządu
Bartollo Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Moze ktos źle rozrząd poskładał i skorygował pompą a ty ruszyłeś i juz wyszło po za zakres regulacji Sprawdź rozrząd i pisz co tam się urodziło
e9matic Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 Jutro oddaje autko do serwisu Lubon we Wrocławiu. Oddaje najpierw autko na wymianę uszczelki pod głowica, ponieważ cieknie mi olej z lewej strony silnika a dokładnie z odpływu oleju... Tak czy siak, będą musieli zrzucić rozrząd i poskładać na nowo. Zobaczymy co tam sie urodzi, na 90 % jest zle poskładany rozrząd, mam nadzieje tylko, ze kolo pasowe jest cale wraz z klinem na nim ---------- Post dopisany 07-07-2013 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2013 at 20:52 ---------- Winowajca okazał się źle poskładany rozrząd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się