KOval81 2 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Taniocha, ja dałem 93eurasy:kwasny:_______________________________ Kilka fotek z ostatniego dłubania, ostatnio pachniało w garażu benzyną: http://img839.imageshack.us/img839/8200/rrur.jpg bix na ful wypasie: http://img32.imageshack.us/img32/3720/zun6.jpg góra- dół i robi zeza : http://img690.imageshack.us/img690/2166/xf2f.jpg no i kiera z tipem: http://img716.imageshack.us/img716/1976/hk3e.jpg bieg zmienia po ok. pol sekundy po naciśnięciu łopatki, w trybie D przechodzi w tryb M na ok. 10 sekund po czym wraca z powrotem do poprzedniej funkcji. http://img842.imageshack.us/img842/8074/thri.jpg Przejście w trybie DRIVE na manual możesz sobie zawsze przestawić VCDS'em, jeśli Ci nie odpowiada - włączy się wtedy dopiero po wrzuceniu na TIP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Fabryczne ustawienia są OK, zawsze można przełożyć na +- i nie będzie przełączać. Denerwuje mnie "myślenie"po naciśnięciu łopatki. Lampy udało się znalezc z roku produkcji auta. Dzięki za pomoc wrclaguna, siemian, oraz pośrednio darecy i turdzi:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Kilka fotek z ostatniego dłubania, ostatnio pachniało w garażu benzyną: Musielismy wietrzyć te dwa 2.0 TFSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Na bogato gratki modów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Na bogato gratki modów Chociaż jeden docenił bo narazie tylko gumowymi dywanikami się zachwycają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Do pełni szczęścia brakuje sufitu s-line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Hmm, chyba zostanie jasny...Do dziury w dachu czarny był OK, ale tu mam mieszane uczucia. Zderzak przód do s-ki by mnie uszczęśliwił na jakiś czas:jerk: ---------- Post dopisany 09-01-2014 at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 07:56 ---------- Doszyty daszek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 oooo.......... lotka siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Od tygodnia moja A4 jest w trakcie pomiaru zużycia oleju. Nie jest tragicznie: w czasie ferii świątecznych zrobiłem ok. 4kkm i dolałem pol butelki. Ale jak coś dają, to trzeba brać Ale gnojki z ASO wzięli się na sposób: przed rozpoczęciem pomiaru wymieniają odpowietrznik nie informując o tym właściciela auta (patrz:data produkcji odpowietrznika,auto nie było od sierpnia w ASO) Czyli Stage 1 robią na wejściu. Teraz nie wiem czy to dobrze, czy źle:eusathink: i jak to rozegrać, bo do silnika maja wjechać bebechy od aktualnej S3 Jak ktoś ma pomysla jak to rozegrać, to bardzo proszę o rade:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Grzegorz ,rozmawialismy na temat oleju ostatnio u wrclaguna i z tego co pamietam to mowiles ze bierze jakies pol litra na 10kkm ,a to jest naprawde nic jak na ten silnik i wogole szkoda sobie zawracac tym glowe Jak zglosisz problem do ASO ,to Stage 1 czyli wymiana odmy ,uszczelniacza i softu zrobia CI od reki bez wazenia oleju ,ale na wymiane tlokow z takim zuzyciem nie masz szans ,przynajmniej oficjalnie Zeby sie zalapac na Stage 2 ,musialby Ci po Stage 1 dalej żłopać ponad 0,5l/1000km i to nie sa zadne nowe kombinacje ASO ,ale procedury ktore sa stosowane od kilku juz lat. A ta cala wymiana tlokow tez nie jest takim znowu cudownym lekiem ,bo sa przypadki ze nawet po ich wymianie olej dalej troche znika. Moj bierze sporo wiecej i szczerze mowiac mam to w ....... , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Marcin, ja mam problem z tym ze mnie nie poinformowali przed próbą ze będzie zmieniona odma. Wyobraźcie sobie właściciela któremu bierze 570ml/1000km. Idzie na próbę, a w ASO zakładają mu separator+soft który ograniczy zużycie o 71ml. Silnik bierze wtedy "tylko" 0,499L oleju na 1000km, i wg. Audi wszystko w porządku. Klient płaci wtedy za to ze zobaczą ile zużyło oleju 400euro!!! Z tym braniem oleju to sam nie wiem, raz więcej raz mniej. Ale w żadnym wypadku nie są to wielkości opisywane na necie. To wszystko zależy z jakiego punktu widzenia się patrzy. Ja miałem wiele samochodów z uturbionymi silnikami, i żaden nigdy mi oleju nie brał(w 2.0tdi to go nawet przybywało:polew:). Moja próba olejowa to sprawa drugorzędna. Auto będzie brać ten litr na tysiąc:wink: Do silnika maja wjechać korbowody(06D198401G) i tłoki(06D107066S) z S3,tylko nie wiem co z walem: ja mam z literka M, a w s-ce jest AR i przede wszystkim nowy łańcuch rozrządu z napinaczem. ---------- Post dopisany 12-01-2014 at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 09:49 ---------- Wczoraj doklejone chlapacze od s-line: Listwy przykleiłem na kleju montażowym i sylikonie do szyb. Obydwa od Würtha-a, trzyma bardzo fajnie. Przydatne tez były chusteczki isopropanolowe. Swietnie zmywaja klej do szyb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Hmm oryginalnie te listwy nie przychodzą trochę wyżej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Tak,powinny być oryginalnie 7mm wyżej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 To czemu tak nie jest ? Kleiłeś je na odwrót (do góry nogami?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Chciałem optycznie obniżyć, hmm...myślisz ze jest źle? Będziemy poprawiać Kleiłem strzałkami w kierunku jazdy. OK. jest jak w oryginale: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Marcin, ja mam problem z tym ze mnie nie poinformowali przed próbą ze będzie zmieniona odma. Wyobraźcie sobie właściciela któremu bierze 570ml/1000km. Idzie na próbę, a w ASO zakładają mu separator+soft który ograniczy zużycie o 71ml. Silnik bierze wtedy "tylko" 0,499L oleju na 1000km, i wg. Audi wszystko w porządku. Klient płaci wtedy za to ze zobaczą ile zużyło oleju 400euro!!! Poinformowac chyba powinni ,ale tak czy inaczej takie maja procedury ,najpierw stage 1 ,pozniej proba olejowa i ewentualnie stage 2. Z tym placeniem za wazenie oleju to chyba juz zalezy od dealera ,ja po Stage 1 wracalem az 3 razy na pomiar i nic nie placilem ,jeszcze uzupelniali olej to co ubylo Stage 1 wiadomo ze jest tylko dla zatuszowania problemu ,zeby sie zmiescic w tej idiotycznej normie 0,5l/1000km i zeby nie wymieniac tlokow wszystkim po kolei. Ja dalej twierdze ,ze przy zuzyciu jakie wystepuje u Ciebie ,nie ma sensu tego ruszac. No i pytanie dlaczego chcesz wymieniac rozrzad ? Jaki masz przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 U mnie zbliża się 90kkm. Łańcuch chce zmienić przy okazji, ze względu na wiele przypadków opisywanych w necie zniszczenia silnika przez łańcuch właśnie. Innymi słowy panika. Nie mam ochoty stać w szczerym polu jak to było z B7 i nieszczęsnymi walkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 wtf??? typowe dla TFSI ??? shit, a juz myslalem, ze to dobry silnik jest po tym jak sie troch uspokoilo z olejem... piekne autko, gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przesadzacie Gdzies kiedys tez slyszalem o takich przypadkach ,ale czy na forum A5 czy tutaj jakos nikt o tym nie pisal (albo ja nie widzialem) ,a jest tych silnikow duzo ,sporo rowniez zawirusowanych. Mysle ,ze problem mogl byc w nastawniku rozrzadu ,na ktory byla akcja ,jesli ktos tego nie zrobil na czas ,moglo sie to stac. A druga kwestia to olej ,regularna wymiana ,nie jak pozwala producent jezdzic do 30kkm ,oraz zalewanie oleju o parametrach jakie wymaga producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Żeby była jasność: to jest moje drugie TFSI, i jak bym kupował następną A4 to bez wahania była by po raz trzeci z tym silnikiem. Cichy, zero wibracji i przy dziewięciu litrach na sto odpowiada moim potrzebom. Niestety pewne części są wykonane z brukwi i nawet lanie oleju co drugi dzień ze złotymi płatkami mu nie pomoże. W tdi zmieniałem olej co 5 tys., a napęd wałków i tak się przy ok. 130 kkm wysrał... ---------- Post dopisany 19-01-2014 at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2014 at 21:51 ---------- Zostawić w chromie, czy raczej na czarno:eusathink: lewa: Q7 4,2 prawa: ori dokładka A4/A5 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi